Ik ben met mijn nagelschaartje bezig,quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ga een keer vroeg naar bed, welterusten![]()
Ik zou nog even op Jaap wachten.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat ben jij verstandig... ik wou dat ik dat eens wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
heeft ie dat van Erik geleerd netquote:
op een of andere manier zie je die gast echt vrijwel nooit, en als ie in beeld is dan zit ie te vreten of achter de computer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die zit zich vast weer vol te vreten![]()
Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Trustequote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Vind ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:33 schreef Dogga het volgende:
ff hoor...ik vind dat amanda het best wel leuk doet
Mis je hem?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het clubje heeft lol in de gameroom, Natasia ging op tijd slapen, maar waar is Japio ?
Als komiek in het gay stukje vond ik hem hilarisch.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Lauzie het volgende:
Brian kan echt niet acteren haha
Ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben met mijn nagelschaartje bezig,![]()
Wat zijn we synchroon vanavond!quote:
quote:
En niet neuken, en niet klaarkomen, en niet zingen, en niet gitaarspelen, en niet dichten en niet behoorlijk Nederlands spreken en en en etc.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Lauzie het volgende:
Brian kan echt niet acteren haha
Nergens voor eigenlijk......quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar hoeft ie iig niet voor te acteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |