(iets met ramses shaffy)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:13 schreef Sammy-S het volgende:
Gaat Sylvia nu acteerles geven?
Oh God!!!
jaaaaaa bij mij nu ineens ook weer, maar ik ben sterk, ik ga zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou ik NU weggaan, want hier doen ze het weer![]()
Niet vaak genoeg voor Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Carlaa het volgende:
lol, hoe vaak moeten ze die zoen oefenen?
Trusten sussiequote:
Hoeveel komen er nog eigenlijk. Twee of drie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het wordt tijd voor wat nieuwe bewoners![]()
Dat gaat wel lukken... wie gaat Huub spelen??quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet alleen goed kunnen zoenen.......![]()
Zo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaaaa bij mij nu ineens ook weer, maar ik ben sterk, ik ga zo![]()
Ga jij eens afwassen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Sammy-S het volgende:
Het moet niet gekker worden.
nog een paar minuutjesquote:
2 dacht ik of nog 1 Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nog eigenlijk. Twee of drie?
Ik ben te lang en drink niet...gaat hem niet worden dus..quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken... wie gaat Huub spelen??
Het is toneelspelen, ik ben ook niet dom genoeg om Amanda te zijn, dus je doet je best maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben te lang en drink niet...gaat hem niet worden dus..![]()
daarvoor is het internet uitgevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben gek op lange kerelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ergo: haar DGK script is gewoon niet goed genoeg geschrevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
Ligt dat aan mij of acteert Amanda goed Beter dat ze in real live (DGK)pretedeerd wat ze is ?
Wil je weer een nacht niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mogen we nu een dronken Jaap zien a.u.b.
Jij verzoekt opnieuw de godenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mogen we nu een dronken Jaap zien a.u.b.
Misschien ook wel fijn voor haar, beetje afleiding.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb bewondering voor Sylvia. Vandaag een heftige en zware dag gehad, en dan toch de knop omzetten en ze helpt Amanda/Huub met het toneelstukje
[afbeelding]
Gewoon negeren.quote:
Ik vind Amanda eigenlijk het geloofwaardigd van allemaal, in tegenstelling tot 'real life'quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Sug4r het volgende:
Best knap van Amanda dat ze de tekst helemaal uit haar hoofd doet![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Wil je weer een nacht niet kunnen slapen?![]()
Die zit zich vast weer vol te vretenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef RSie het volgende:
Waar is die eeuuhhhhh,... brede man?
Met een ernstige sexual drive lukt het je wel hoor, dat is me hier ook wel eens 's nachts overkomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, mijn IQ is niet laag genoeg om haar geloofwaardig te kunnen spelen.
Omdat ze een beetje zichzelf speelt. En ze vindt het heerlijk dat ze Huub steeds kan zoenenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind Amanda eigenlijk het geloofwaardigd van allemaal, in tegenstelling tot 'real life'
Hoe ironisch is dat!?
Wat zit jij hier 's nachts dan altijd uit te vreten??quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:26 schreef Prospera het volgende:
[..]
Met een ernstige sexual drive lukt het je wel hoor, dat is me hier ook wel eens 's nachts overkomen![]()
Misschien is hij nog steeds zn brief voor C.O.R.A aan t beschermenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die zit zich vast weer vol te vreten![]()
geinig dat je dat zegt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik vind Amanda eigenlijk het geloofwaardigd van allemaal, in tegenstelling tot 'real life'
Hoe ironisch is dat!?
Kan ik niet, ik hou van Leghorn.quote:
Breien is dan ook een nietsnut.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef Lauzie het volgende:
Brian kan echt niet acteren haha
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Omdat ze een beetje zichzelf speelt. En ze vindt het heerlijk dat ze Huub steeds kan zoenen
Ojee sorry meid, ik dacht dat je een ander quote.quote:
Ja geweldig hè, die "ik ben niet jaloers, ik ben niet jaloers, ik ben echt niet jaloers" blik die hij probeert vast te houden.quote:
Wat bedoel je toch met "knip" ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
knip
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:24 schreef kleinzusje het volgende:
He Olivier
Ben jij het
je laat me schrikken
wat kom je doen
gewoon even een frisse neus halen
Kan ik je helpen
Het is al klaar
Ik ga naar binnen , het is een beetje koud hier
Wat ga je straks doen
Waar ga je slapen
Bij mn ouders, bij mn moeder
Kom eens hier
Gewoon ik ben hier toch
dichterbij
waarom
voor mij
wat ben ben je warm
Ik heb het anders stervens koud
Zo krijg Ik nog steeds geen extensions voor onder, das nog steeds een oerwoud !
Soms komt Eend voorbij en ik weet het.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat zit jij hier 's nachts dan altijd uit te vreten??![]()
Je schermprobleempje opgelost???
Ik ben met mijn nagelschaartje bezig,quote:
Slaap lekker.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik ga een keer vroeg naar bed, welterusten![]()
Ik zou nog even op Jaap wachten.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat ben jij verstandig... ik wou dat ik dat eens wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Trustenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
heeft ie dat van Erik geleerd netquote:
op een of andere manier zie je die gast echt vrijwel nooit, en als ie in beeld is dan zit ie te vreten of achter de computer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:26 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Die zit zich vast weer vol te vreten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |