(iets met ramses shaffy)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:13 schreef Sammy-S het volgende:
Gaat Sylvia nu acteerles geven?
Oh God!!!
jaaaaaa bij mij nu ineens ook weer, maar ik ben sterk, ik ga zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan zou ik NU weggaan, want hier doen ze het weer![]()
Niet vaak genoeg voor Huub.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Carlaa het volgende:
lol, hoe vaak moeten ze die zoen oefenen?
Trusten sussiequote:
Hoeveel komen er nog eigenlijk. Twee of drie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:15 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het wordt tijd voor wat nieuwe bewoners![]()
Dat gaat wel lukken... wie gaat Huub spelen??quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je moet alleen goed kunnen zoenen.......![]()
Zo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
jaaaaaa bij mij nu ineens ook weer, maar ik ben sterk, ik ga zo![]()
Ga jij eens afwassen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:14 schreef Sammy-S het volgende:
Het moet niet gekker worden.
nog een paar minuutjesquote:
2 dacht ik of nog 1 Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nog eigenlijk. Twee of drie?
Ik ben te lang en drink niet...gaat hem niet worden dus..quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukken... wie gaat Huub spelen??
Het is toneelspelen, ik ben ook niet dom genoeg om Amanda te zijn, dus je doet je best maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben te lang en drink niet...gaat hem niet worden dus..![]()
daarvoor is het internet uitgevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik ben gek op lange kerelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:18 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ergo: haar DGK script is gewoon niet goed genoeg geschrevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
Ligt dat aan mij of acteert Amanda goed Beter dat ze in real live (DGK)pretedeerd wat ze is ?
Wil je weer een nacht niet kunnen slapen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mogen we nu een dronken Jaap zien a.u.b.
Jij verzoekt opnieuw de godenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Mogen we nu een dronken Jaap zien a.u.b.
Misschien ook wel fijn voor haar, beetje afleiding.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Ik heb bewondering voor Sylvia. Vandaag een heftige en zware dag gehad, en dan toch de knop omzetten en ze helpt Amanda/Huub met het toneelstukje
[afbeelding]
Gewoon negeren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |