Volgen is een groot woord. Maar ik vind het wel grappig hoe te zien hoe ze dat doen...quote:
Neuh.... ik geloof zo wel dat je gelijk hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef Pavement het volgende:
Amanda gaat zometeen alles aan brian verklappen let maar op , iemand wedden ?
Welkomquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Sylvia en Hubb zijn haar gewoon aan te brainwashen.
Wat een volk!!!![]()
![]()
Ga ze even verwijten wat Brian al weken (en op veel schofterige wijze) doet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
Hey mama Brianquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
Ik wed niet met gekkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef Pavement het volgende:
Nee dat denk ik niet, ze proberen Amanda dingen te laten begrijpen. Wel zeker weten ze dat Amanda nooit een stabiele factor zal zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
uhhh, niet om het één of ander...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een volk!!!![]()
![]()
Zal best dat gaat weer een oeverloos gesprek worden ... (Uren)quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik geloof zo wel dat je gelijk hebt![]()
Jij geeft je makkelijk gewonnen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh.... ik geloof zo wel dat je gelijk hebt![]()
Geef dat jochie nou gewoon geen aandacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik lees de hele tijd zo'n totaal uit de toon vallende reactie van jou er tussen. Volgens mij deelt niemand je mening hier
![]()
Ja natuurlijk en hij begint weer vannacht te pompen en weer gefrustreerd fok reageerders tegen zich te krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:01 schreef Pavement het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |