Denk hetzelfde over Amanda. Ze heeft in ieder geval een hoop te leren nog en kan nog heel erg groeien als persoon.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:32 schreef a_leeuwtje het volgende:
[..]
Ik vind Amanda een lieverd die helaas in haar jeugdjaren een hoop begeleiding en liefde (vader) tekort is gekomen
Ik ga je bijna aardig vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Anderzijds wel weer goed dat hij het eerlijk toegeeft.
Ik vraag me af hoevaak Brian geweld tegen vrouwen gebruikt heeft, met zijn jaloezie.
Dankjewel, als nieuweling heb ik vier weken immuniteit daarna mag je me pas nomineren.......voor promotie.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je bent meer dan welkom, ik heb gewoon even mijn dag niet. Net als Peter6000 een paar dagen geleden.
Maar ik heb hem vergeven![]()
nee, zjn ex heeft-ie een mep verkochtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:41 schreef Pleione het volgende:
[..]
zeker weten?
ik begreep dat z'n ex erbij was geweewst dat hij iemand een mep verkocht.
Niet tegen haar zelf toch?
maar goed ik luister ook met een half oor naar de tv dus ik kan het mis hebben
vaak zoeken vrouwen bij dominante vaders ook dominante partners, of worden het juist muurbloempjes die een sulletje aan de haak slaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Denk hetzelfde over Amanda. Ze heeft in ieder geval een hoop te leren nog en kan nog heel erg groeien als persoon.
Ik weet dat je niet gek bent op Huub (understatement?), maar dit moet je Huub (en Sylvia) toch echt nageven: ze doen hun uiterste best voor Amanda. En dan niet speltechnisch gezien, maar om het beste met Amanda voor te hebben (en een klein beetje om Brian te ziekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft een goed verhaal, maar Sylvia ontbreekt met "dat moet je nog ff rustig herhalen, denk ik".
Ze zijn wel geduldig met het dingen aan Amanda uitleggen.
da's niet zo netjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, zjn ex heeft-ie een mep verkocht
pffffffffffffffffffffffff muggeziftenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:39 schreef Myriam1978 het volgende:
Sylvia heeft de neiging altijd haar hoofd terug te trekken waardoor ze geen nek meer krijgt en een dubbel kin![]()
Jemig !!! WE HOUDEN TOCH VAN ELKAAR ... Als je je aangesproken voelt ga je in theraphie met BRIAN !!quote:
Nee, dat vond hij zelf ook niet, hij is daar heel erg van geschrokken en heeft daar ook van geleerd.quote:
ja die ligt zo in brain (rat) zijn armen....maar ja ze kon ook niet zonder sexquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda snapt het nu wel, ze vind gewoon prettig deze aandacht, morgen is ze het weer vergeten...
akkoordquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:43 schreef PuurGeluk het volgende:
[..]
Dankjewel, als nieuweling heb ik vier weken immuniteit daarna mag je me pas nomineren.......voor promotie.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |