PSV is de hele wedstrijd al niet gevaarlijk geweestquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef LuNaTiC het volgende:
echt maar hopen op een snelle smerige goal van PSV, want dit trek ik echt slecht.
De vorige wedstrijd ook niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
PSV is de hele wedstrijd al niet gevaarlijk geweest
Nee hequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
PSV is de hele wedstrijd al niet gevaarlijk geweest
goede samenvattingquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:18 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Toen waren ze niet veel gevaarlijk maar toen was het achterin iig niet zo slecht
Het zou nou niet echt de eerste keer zijn inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef toma het volgende:
typisch psv tegen de verhouding in zo'n doelpunt maken.
ja Kluivert, nou wat een aanwinstquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef endr0me het volgende:
Hadden ze nu Kluivert of Luque maar..
Wat al op het moment van raken te zien was... Schijt gruter.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*bal vliegt 5 meter naast het doel
Tja, in ieder geval niet op een bepaald formuliertje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Messenga het volgende:
Waar john de Jong als je hem nodig hebt!
Kluivert zou de wedstrijd niet of moeilijk kunnen afmakenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:20 schreef endr0me het volgende:
Hadden ze nu Kluivert of Luque maar..
Thuis op de bankquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Messenga het volgende:
Waar is john de Jong als je hem nodig hebt!
Stom zeg. Hoe kan je John de Jong nou vergeten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef gday het volgende:
[..]
Tja, in ieder geval niet op een bepaald formuliertje.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stom zeg. Hoe kan je John de Jong nou vergeten?
Tja.. hij was al twee jaar bezig vriendjes te maken met de koffie juffrouw en terreinknecht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stom zeg. Hoe kan je John de Jong nou vergeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |