Chauvinistquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef VoreG het volgende:
Godver zeg, duurt te lang dit. Op deze manier laat je psv in de wedstrijd
Doe ik mn tv uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef Devrim_ het volgende:
Oef...Arsenal wint..dat is iig zeker
Mooi tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef VoreG het volgende:
Godver zeg, duurt te lang dit. Op deze manier laat je psv in de wedstrijd
Het is inderdaad niet best tot nu toe.. Verdediging zwak, keeper prima, en veel onnodig valverlies..quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Dos37 het volgende:
zolang mogelijk 0-0 houden en via een vuile counter in de 80ste minuut 0-1 maken
Te veel lange halen naar voren... staat Farfan tegen 3 man...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet best tot nu toe.. Verdediging zwak, keeper prima, en veel onnodig valverlies..
het is natuurlijk heel goed voor het Nederlandse voetbal als PSV er nu uitvliegf. Spelen we straks helemaal geen Cl meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
Arsenal moet scoren en PSV mag niet scoren als je aan de Arsenal kant zit. Vindt het prima zo.
de hand van Koeman begint te sprekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet best tot nu toe.. Verdediging zwak, keeper prima, en veel onnodig valverlies..
iets ?????quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef Bos81 het volgende:
Kom op iets scherper zijn achterin
Ik hoop voor mezelf dat PSV gewoon doorgaat naar de kwartfinale, maar voor het groepje PSV-fans dat de laatste tijd wel heel erg anti-Ajax is hoop ik dat ze eruit vliegen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is natuurlijk heel goed voor het Nederlandse voetbal als PSV er nu uitvliegf. Spelen we straks helemaal geen Cl meer
ik kijk puur naar het feit dat het een NEderlandse club is, ik ben echt geen PSv fanquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef gday het volgende:
[..]
Ik hoop voor mezelf dat PSV gewoon doorgaat naar de kwartfinale, maar voor het groepje PSV-fans dat de laatste tijd wel heel erg anti-Ajax is hoop ik dat ze eruit vliegen.
Nu ik denk eerder aan Marc Chagall.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef buzzer het volgende:
Dit monet haast wel fout gaan..
* vw_caddy is voor PSVquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef buzzer het volgende:
[..]
het is natuurlijk heel goed voor het Nederlandse voetbal als PSV er nu uitvliegf. Spelen we straks helemaal geen Cl meer
Nilis, hij gooide vuurwerk van de tribune!quote:
Sinds Barcelona gisteren kijk ik anders nergens meer van op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:12 schreef StarGazer het volgende:
Pfff dit gaat psv echt niet redden zo
Ik trek het nu al nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef LuNaTiC het volgende:
fucking hell, dit wordt een lange avond, en een nagelbijtende
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef endr0me het volgende:
Zonder Alex GOMES was t allang 2-0 geweest
Ik help je niet meer met je netwerk thuisquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik juich altijd voor Arsenal, dit heeft niks mis met PSV te maken.
het gaat me om de lange termijn :_quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef borisz het volgende:
we zijn al verzekerd van dezelfde aantal plaatsen als dit jaar![]()
Ja, zo kijk ik er zelf ook naar, maar ik ben het zo moe dat een groepje PSV'ers altijd zo zit te honen als Ajax uitgeschakeld wordt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:14 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik kijk puur naar het feit dat het een NEderlandse club is, ik ben echt geen PSv fan
Hoeft ook niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik help je niet meer met je netwerk thuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |