Ja dat is iets wat ik me ook afvraagquote:
1e wedstrijd wel gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef Jasza het volgende:
Ongelovelijk als psv doorgaat, ze verdienen het voor geen moer namelijk.
Ja helaas wel... maar PSV kan gewoon geen vuist maken..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
Dit is toch wel een beschamende vertoning van PSV
Ach, van mij mag PSV best winnen hoor. Ik ben niet voor PSV, maar ook niet tegen ze ofzo. Het interesseert me eigenlijk geen zak. Ik ben voor Ajax en automatisch dus TEGEN feyenoord, tegen wie ze ook spelen. Maar als PSV door gaat, mij best. Leuk voor Pythjequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het blijft toch wel 0-0, psv heeft Alex helaas![]()
psv komt voetballend gewoon tekort met de top van Europa. Alleen verdedigend houden ze zich prima staande.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
Dit is toch wel een beschamende vertoning van PSV
Ze zijn 2 helften de mindere geweest hoor, eerste helft in lampengat kreeg Arsenal genoeg kansen op de 0-1.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef toma het volgende:
[..]
psv komt voetballend gewoon tekort met de top van Europa. Alleen verdedigend houden ze zich prima staande.
het scorebord van Arsenalquote:
Zeg dan niets.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef ASroma het volgende:
kut arsenal ook, zoveel resources en dan nog zo bout presteren, ze winnen nooit wat![]()
Zeer zeker. Als die het volhoudt dan gaat PSV gewoon doorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alex speelt geweldig. Wat een cultheld.
mwa vind ze toch wat te gehaast en slordig, 2e helft zal er nog meer ruimte komen waardoor PSV nog meer scoringskansen krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Als je zo blijft spelen komt het wel goed al mag het tempo wel iets omhoog en we moeten scherper wezen.
Ja, Sun valt me tegen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef koningdavid het volgende:
Xiang Sun is trouwens de zwakte schakel. Verdedigend knapt hij niks op en hij laat telkens veel ruimtes open.
Wisselen heeft op dit moment weinig zin, Vayrynen kan er nog in als frisse kracht zo rond minuut 70.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft Koeman nog iets beters dan Tardelli op de bank?
gek he als je uit balans wordt gebrachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Kone is verdedigend ook een drama. Die gaat er gewoon bij liggen
Al zenuwachtig?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Als je zo blijft spelen komt het wel goed al mag het tempo wel iets omhoog en we moeten scherper wezen.
ik hoop dat die ook van links naar rechts gaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Tis wel billenknijpen, benieuwd naar de 2e helft.
Feit is wel dat PSV met een begroting van 55 MLN werkt, arsenal met 172, ruim het drievoudige.quote:
Dat komen alle Nederlandse clubs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef toma het volgende:
[..]
psv komt voetballend gewoon tekort met de top van Europa.
er hapt niemandquote:
En feit is dat PSV - als het zo blijft - doorgaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feit is wel dat PSV met een begroting van 55 MLN werkt, arsenal met 172, ruim het drievoudige.
o was je aan het praten danquote:
Ik kan me die vergelijking wel indenken ja, qua type spel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef Doc het volgende:
Hoe Alex speelt doet me aan Carragher denken. Voortdurend erbij voordat het echt gevaarlijk kan worden.
Hoeveel keer minder is de begroting van Roda JC tov PSV danquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Feit is wel dat PSV met een begroting van 55 MLN werkt, arsenal met 172, ruim het drievoudige.
Beter dan aanvallend voetbal willen spelen en op je bek gaan tegen Kopenhagenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef DrDentz het volgende:
Nee dit is gewoon de Koeman-manier. Hij kwam met Ajax toen ook in de kwartfinale door iedere wedstrijd alleen maar te verdedigen
een ex collega van me was heel streng Feijenoord fan, en die kwam echt drie dagen niet bij me in de buurt als zijn cluppie verloren hadquote:
daarom, het is ronduit zielig. Wat dat betreft heeft Nederland het beste oog voor voetbalquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nou nou nou..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Beter dan aanvallend voetbal willen spelen en op je bek gaan tegen Kopenhagen![]()
Koeman doet het op alle fronten nog steeds beter dan die nep-topcoach van Ajax.
Nee, die grote spelers willen niet naar de nederlandse competitiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
daarom, het is ronduit zielig. Wat dat betreft heeft Nederland het beste oog voor voetbalAls een Nederlandse club de beschikking heeft over 175 miljoen, dan winnen ze op de sloffen de Champions League!
Het postuur en motoriek van beide spelers is zo anders dat het niet direct opvalt, maar als je ziet wie er telkens op welk moment bij de bal komt in de 16 is de oveenkomst duidelijkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik kan me die vergelijking wel indenken ja, qua type spel.
die Denilson komt er wel, mooi tallent.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Doc het volgende:
Denilson vind ik AFC's zwakste schakel. Wissel die man.
Gilberto heeft volgens mij ook wel eens beter gespeeld (OK, ook wel wat in de niet reguliere positie...)
welke club wel dan ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Tommeke het volgende:
Go Arsenal!
Normaal ben ik voor de Nederlandse club, maar met PSV niet, zo nederlands is die club niet meer
Begrotingen vorig seizoen in miljoenen euro's:quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Hoeveel keer minder is de begroting van Roda JC tov PSV dan![]()
![]()
Gelukkig is Arsenal lekker Engelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Tommeke het volgende:
Go Arsenal!
Normaal ben ik voor de Nederlandse club, maar met PSV niet, zo nederlands is die club niet meer
Nederland heeft gewoon goede scouts en jeugdopleiding, maar dat laatste geldt alleen voor Ajaxquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef ASroma het volgende:
[..]
daarom, het is ronduit zielig. Wat dat betreft heeft Nederland het beste oog voor voetbalAls een Nederlandse club de beschikking heeft over 175 miljoen, dan winnen ze op de sloffen de Champions League!
Nee Arsenal is Engels...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:44 schreef Tommeke het volgende:
Go Arsenal!
En dan loopt hij zich daar vast, zoals twee weken geleden in Eindhoven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Als ik Wenger was zou ik Giberto weer naar voren schuiven, z'n inbreng achterin is echt te verwaarlozen.
Maar deze wedstrijd imho de slechtste van AFCquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:46 schreef toma het volgende:
[..]
die Denilson komt er wel, mooi tallent.
Daar heb ik het ook niet overquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Gelukkig is Arsenal lekker Engels![]()
Ik ben tamelijk neutraal en ik amuseer me wel. Ik ben de eerste heelft niets iets anders gaan doen (behalve mm'n avoond eten naar binnen werken) en ga nu ook weer van de compuetr vandaan ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Toewan het volgende:
[..]
Nee Arsenal is Engels...![]()
Maar het wordt nog een spannende 2e helft en volgens mij is dit een vreselijke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. PSV kan eigenlijk niet en Arsenal doet het niet, wat gaat Arsenal toch slordig met de kansen om.
Een andere linksback heeft 'Big Ron' niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Die Sun Xiang laat wel erg veel ruimte over voor Toure
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |