Ja dat is iets wat ik me ook afvraagquote:
1e wedstrijd wel gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef Jasza het volgende:
Ongelovelijk als psv doorgaat, ze verdienen het voor geen moer namelijk.
Ja helaas wel... maar PSV kan gewoon geen vuist maken..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
Dit is toch wel een beschamende vertoning van PSV
Ach, van mij mag PSV best winnen hoor. Ik ben niet voor PSV, maar ook niet tegen ze ofzo. Het interesseert me eigenlijk geen zak. Ik ben voor Ajax en automatisch dus TEGEN feyenoord, tegen wie ze ook spelen. Maar als PSV door gaat, mij best. Leuk voor Pythjequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het blijft toch wel 0-0, psv heeft Alex helaas![]()
psv komt voetballend gewoon tekort met de top van Europa. Alleen verdedigend houden ze zich prima staande.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef buzzer het volgende:
Dit is toch wel een beschamende vertoning van PSV
Ze zijn 2 helften de mindere geweest hoor, eerste helft in lampengat kreeg Arsenal genoeg kansen op de 0-1.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef toma het volgende:
[..]
psv komt voetballend gewoon tekort met de top van Europa. Alleen verdedigend houden ze zich prima staande.
het scorebord van Arsenalquote:
Zeg dan niets.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef ASroma het volgende:
kut arsenal ook, zoveel resources en dan nog zo bout presteren, ze winnen nooit wat![]()
Zeer zeker. Als die het volhoudt dan gaat PSV gewoon doorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef Martijn_fijn het volgende:
Alex speelt geweldig. Wat een cultheld.
mwa vind ze toch wat te gehaast en slordig, 2e helft zal er nog meer ruimte komen waardoor PSV nog meer scoringskansen krijgtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Als je zo blijft spelen komt het wel goed al mag het tempo wel iets omhoog en we moeten scherper wezen.
Ja, Sun valt me tegen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef koningdavid het volgende:
Xiang Sun is trouwens de zwakte schakel. Verdedigend knapt hij niks op en hij laat telkens veel ruimtes open.
Wisselen heeft op dit moment weinig zin, Vayrynen kan er nog in als frisse kracht zo rond minuut 70.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft Koeman nog iets beters dan Tardelli op de bank?
gek he als je uit balans wordt gebrachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef DrDentz het volgende:
Kone is verdedigend ook een drama. Die gaat er gewoon bij liggen
Al zenuwachtig?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef DutchGooner het volgende:
Als je zo blijft spelen komt het wel goed al mag het tempo wel iets omhoog en we moeten scherper wezen.
ik hoop dat die ook van links naar rechts gaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef Scorpie het volgende:
Tis wel billenknijpen, benieuwd naar de 2e helft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |