quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:59 schreef okee6 het volgende:
Tss, bij AZ hebben ze gewoon een lens op de bank.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:59 schreef okee6 het volgende:
Tss, bij AZ hebben ze gewoon een lens op de bank.
Hier dekte die mooi wel aan de verkeerde kant...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:59 schreef TheVulture het volgende:
Die Sung heeft wel een betere start bij PSV dan die Koreanen destijds
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef RayMania het volgende:
Elke keer als ik Clichy hoor, denk ik .. Clichy, weerspiegelt uw gezondheid.
Nah, laat maar.
ik kan me bijna niet voorstellen dat hij nog een jaar blijft als je het niveau in Nederland al jaren bent ontstegen.quote:
de druk is wel groot jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben bang dat PSV dit niet lang gaat houden
'Nog steeds'? We zijn net begonnen man.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:04 schreef komrad het volgende:
valt best mee vulture, nog steeds 0-0 wordt steeds frusterender voor arsenal
20 minuten de 0 was voor psv een paar jaar geleden nog een prestatiequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:05 schreef gday het volgende:
[..]
'Nog steeds'? We zijn net begonnen man.
Haha, dat is wel waar ja.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:06 schreef komrad het volgende:
[..]
20 minuten de 0 was voor psv een paar jaar geleden nog een prestatie
Wees blij dat psv zoveel beter is geworden
ff?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef clauwheee het volgende:
Ze staan ff onder druk nu.
Chauvinistquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef VoreG het volgende:
Godver zeg, duurt te lang dit. Op deze manier laat je psv in de wedstrijd
Doe ik mn tv uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef Devrim_ het volgende:
Oef...Arsenal wint..dat is iig zeker
Mooi tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:08 schreef VoreG het volgende:
Godver zeg, duurt te lang dit. Op deze manier laat je psv in de wedstrijd
Het is inderdaad niet best tot nu toe.. Verdediging zwak, keeper prima, en veel onnodig valverlies..quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Dos37 het volgende:
zolang mogelijk 0-0 houden en via een vuile counter in de 80ste minuut 0-1 maken
Te veel lange halen naar voren... staat Farfan tegen 3 man...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet best tot nu toe.. Verdediging zwak, keeper prima, en veel onnodig valverlies..
het is natuurlijk heel goed voor het Nederlandse voetbal als PSV er nu uitvliegf. Spelen we straks helemaal geen Cl meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:10 schreef vw_caddy het volgende:
Arsenal moet scoren en PSV mag niet scoren als je aan de Arsenal kant zit. Vindt het prima zo.
de hand van Koeman begint te sprekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef buzzer het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet best tot nu toe.. Verdediging zwak, keeper prima, en veel onnodig valverlies..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |