Die gast zou ook eens aan de verslavende middelen moeten gaan (muv eten).. speed ofzo, misschien valt hij dan wel af.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef blomst het volgende:
Jaap begint over de rokers.
Sorry jammer. Ik heb nergens last van met die streams.quote:
Streams bufferen ook op Tien site dus,quote:
Heeft hij dan nu nog een keus nog dan ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia en de rat komen binnen en gelijk heeft Billie meer zelfvertouwen om zijn verhaal te doen...
..dank je voor de link .... zelfde probleemquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
http://www.vkmag.com/media/indexgoudenkooi.html
Als dit hapert is het je PC
Welke rat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia en de rat komen binnen en gelijk heeft Billie meer zelfvertrouwen om zijn verhaal te doen...
www.kanalenkiezer.nl ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..dank je voor de link .... zelfde probleem![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry jammer. Ik heb nergens last van met die streams.
De Rat zit bij Snollie aan tafel..........quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef flubberdewups het volgende:
Natasia en de rat komen binnen en gelijk heeft Billie meer zelfvertrouwen om zijn verhaal te doen...
Deze wellichtquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:04 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
..dank je voor de link .... zelfde probleem![]()
Kom op Day, die ongelikte beer moet door meerdere mensenaangesproken worden, die eeuwige excuses ben ik zat van die gast.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:03 schreef Day het volgende:
Waarom houdt Huub z'n bek niet? Sylvia is toch volwassen genoeg om deze discussie zelf aan te gaan? Dit slaat gewoon helemaal nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |