Post nummer 300 is de lulquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef mash_ het volgende:
jaa ik was heul niet de lapomaar fiets had gewoon een berichtje weggegooid waardoro ik het wel werd
Nah goed ik wil nog wel eens blij doen over 'hun' / 'zij', en dr zitten een aantal lui in mn klas die het presteren om 'het tafel' en 'het stoel' te zeggen en dat soort dingen, dan ga ik ze (voor de grap en niet de hele tijd) corrigeren, maar goed dat hoor je ook gewoon niet fout te doen als je het onderwijs in gaat....quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:39 schreef liiszle het volgende:
[..]
dat is minders ja... waar zeiken ze over dan?
jij bent een lulquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Post nummer 300 is de lul![]()
Haha truequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:48 schreef mash_ het volgende:
[..]
jij bent een lulmaar van de rest ben je wel lief hoor
Ja sorryquote:
Er staat 4 keer een OP in dit topic maar dat maakt niet uit,,, maar het nummertje dat verkeerd is welquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef nijnja het volgende:
Is dit BTW ookal de 2e keer dat het nummer verkeerd gaat?
Een half uur geleden ofzo was het nog niet spannend !quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef liiszle het volgende:
bartje is dr bijnaaa wat spannneend
Nah goed viel me al eerder een keer op dat het nummer fout ging en die OP had ik al gezien hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er staat 4 keer een OP in dit topic maar dat maakt niet uit,,, maar het nummertje dat verkeerd is welook leuk
![]()
Met Lis is alles spannendquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een half uur geleden ofzo was het nog niet spannend !![]()
ja maar nu wel omdat ik dan ook mn pizza krijgquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een half uur geleden ofzo was het nog niet spannend !![]()
klik is in je schermpjequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah goed viel me al eerder een keer op dat het nummer fout ging en die OP had ik al gezien hoor
Niemand houdt van verhalen?
whehequote:
Teveel om te lezenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nah goed viel me al eerder een keer op dat het nummer fout ging en die OP had ik al gezien hoor
Niemand houdt van verhalen?
goed zoquote:
Pizzaquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:56 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja maar nu wel omdat ik dan ook mn pizza krijg
wat een verhaalquote:
Bij mij en lisszle nietquote:
Ander verhaal dan?quote:
Nah goed ik leef nog en ik ben ook heel goed in vervelend terug doen wat ik later de dag dus heb gedaan, maar de laatste tijd begin ik me steeds meer en vaker te ergeren aan mensen die ik vroeger als vrienden zag (vroeger = begin vd opleiding)quote:
Iemand van hoe oud die het tafel en eht stoel zegt?quote:
Heb je WhatPulse?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ander verhaal dan?
Liep in de appie met 2 klasgenoten, zonder mandje want die stonden er niet meer, komt er zo`n medewerker aan, jongens, nemen jullie een mandje mee? dus ik zeg: zet jij ze klaar dan? Zegtie niet zo bijdehand he, ik zeg ik vind dat niet bijdehand, als wij binnen komen en we willen HEUL GRAAG een mandje mee en ze staan er niet, zei die, moet ik meelopen, ik zeg ik vind het prima, hij lopen naar de kassa, zegt hij: zie je wel hier staan ze. Ik zeg: dit is ook het eerste waar ik ga zoeken als ik aan de andere kant van de zaak binnen kom, wastie stil
truequote:Op woensdag 7 maart 2007 19:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Bij mij en lisszle niet![]()
![]()
![]()
Ons gesprek vanmorgen was verre van zelfs![]()
Die zijn 18 of 19quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:01 schreef duncannn het volgende:
[..]
Iemand van hoe oud die het tafel en eht stoel zegt?![]()
Zelfs ik doe dat niet en ik spreek thuis engels![]()
Nog een keerquote:
Maar het gesprek dat we nu hebben/haddenquote:
Welles, maar ik weet niet wat het isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |