abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62509486
Het zou echt belachelijk zijn als deze man een contractverlenging krijgt. Laat zijn contract aflopen en ga als goede vrienden uit elkaar.
  zondag 19 oktober 2008 @ 19:05:56 #177
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_62509550
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn als deze man een contractverlenging krijgt. Laat zijn contract aflopen en ga als goede vrienden uit elkaar.
Omdat? En wie moet hem opvolgen?

Ik vind Bosz ook niet echt een toegevoegde waarde, maar hij doet het gewoon redelijk. Ik heb liever een Don Leo, met een enorm netwerk.. maar die lopen er gewoon niet rond..
pi_62511143
quote:
Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Omdat? En wie moet hem opvolgen?

Ik vind Bosz ook niet echt een toegevoegde waarde, maar hij doet het gewoon redelijk. Ik heb liever een Don Leo, met een enorm netwerk.. maar die lopen er gewoon niet rond..
Dat vind ik een beetje een non-argument. "Hij doet het redelijk en ik kan niemand beter verzinnen".
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_62533162
Mag zeer waarschijnlijk voor onbepaalde tijd gaan verlengen. Slimme constructie, dan kunnen ze altijd tussentijds nog van hem af.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_62537437
Van Hanegem stap aub op bij Utrecht en ruil van baan met Bosz........
  maandag 20 oktober 2008 @ 20:27:13 #181
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_62537707
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Ja, want Willem weet alles zoveel beter.

Blijf lekker daar Willem, is beter voor je.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 20 oktober 2008 @ 23:49:37 #182
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_62543629
van Hanegem op de plek van Bosz lijkt me briljant, Willem wil dan alleen maar van die lastige Marokaantjes halen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_62628581
Voor het eerst dat ik echt vind dat Bosz gewoon moet vertrekken.
Cause nobody likes rock anymore!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:30:03 #184
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62629125
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:04 schreef Crane het volgende:
Voor het eerst dat ik echt vind dat Bosz gewoon moet vertrekken.
En dan?
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_62629153
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:30 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

En dan?
Dan kan er iemand met visie een stabiele organisatie neer gaan zetten?
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:34:35 #186
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62629215
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:31 schreef Crane het volgende:

[..]

Dan kan er iemand met visie een stabiele organisatie neer gaan zetten?
Zeg nou eerlijk, de namen die 2 jaar geleden onder andere door Bosz gehaald zijn zijn echt niet slecht. Wie had nou kennen voorspellen dat het zo zou uitpakken.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:45:39 #187
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62629414
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:34 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Zeg nou eerlijk, de namen die 2 jaar geleden onder andere door Bosz gehaald zijn zijn echt niet slecht. Wie had nou kennen voorspellen dat het zo zou uitpakken.
Ik, aangezien de verdediging enorm bagger is en er 0 verdedigers gekocht zijn. Nee, El Ahmadi en Tomasson moeten het worden . El Ahmadi is wel een prima speler en ik ben blij dat hij gehaald is, maar ik snap niet dat Bahia en Greene kennelijk goed genoeg hebben gepresteerd om geen prioriteit aan de verdediging te geven. Als je dat niet ziet ben je gewoon incapabel.
2000 light years from home
pi_62629424
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:34 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om wat namen. Had ik bij wijze van spreke ook nog wel gekund, even rondbellen en Van Marwijk en Rob Jansen een aantal gerenomeerde namen laten halen... Je hebt gezien wat er gebeurt als Bosz het helemaal zelf moet doen; dan kom je bij Lee, Huysegems, Charisteas en Kolkka uit.

Het gaat erom dat je het totaalplaatje ziet, dan pas ben je een goede TD. Wat mij betreft had Bosz de halve eerste divisie leeggescout en een paar mafkezen uit Zweden en Finland ofzo gehaald, als we daarmee na 3 jaar een stabiel elftal hadden staan dat door kon groeien.

Bosz moet dingen doen en zien die Jan de supporter niet ziet, daarvoor zit je op zo'n loodzware functie.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:49:33 #189
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_62629494
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:45 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik, aangezien de verdediging enorm bagger is en er 0 verdedigers gekocht zijn. Nee, El Ahmadi en Tomasson moeten het worden . El Ahmadi is wel een prima speler en ik ben blij dat hij gehaald is, maar ik snap niet dat Bahia en Greene kennelijk goed genoeg hebben gepresteerd om geen prioriteit aan de verdediging te geven. Als je dat niet ziet ben je gewoon incapabel.
Met Vlaar en Hofland heb je gewoon een goed centraal duo. Bahia als stand in is niet slecht, de Cler is ook niet slecht op links al heb die nu een slechte periode alleen op rechts heb je wel een probleem. Maar 2 jaar terug was Feyenoord ook helemaal niks, geen europees voetbal enz. Ik zeg niet dat het allemaal door Bosz komt maar het elftal wat toen aan het seizoen begon was echt niet slecht.
pi_62629553
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik zou aan Willem al helemaal niet beginnen, Bosz is een veel slimmer man.
That's all folks!
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 00:55:31 #191
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_62629615
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

Met Vlaar en Hofland heb je gewoon een goed centraal duo. Bahia als stand in is niet slecht, de Cler is ook niet slecht op links al heb die nu een slechte periode alleen op rechts heb je wel een probleem. Maar 2 jaar terug was Feyenoord ook helemaal niks, geen europees voetbal enz. Ik zeg niet dat het allemaal door Bosz komt maar het elftal wat toen aan het seizoen begon was echt niet slecht.
Bahia is misschien wel goed genoeg voor op de bank, maar Vlaar is altjd geblesseerd, daar moet je op reageren en een vervanger halen in plaats van hopen dat de blessure meevalt. Jammer voor Vlaar, maar als hij fit is kan hij zichzelf dan misschien terugknokken in de basis. En zolang Greene nog wekelijks speelt zit er iets goed fout in de selectie .
2000 light years from home
pi_62632781
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 00:46 schreef Crane het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen om wat namen. Had ik bij wijze van spreke ook nog wel gekund, even rondbellen en Van Marwijk en Rob Jansen een aantal gerenomeerde namen laten halen... Je hebt gezien wat er gebeurt als Bosz het helemaal zelf moet doen; dan kom je bij Lee, Huysegems, Charisteas en Kolkka uit.

Het gaat erom dat je het totaalplaatje ziet, dan pas ben je een goede TD. Wat mij betreft had Bosz de halve eerste divisie leeggescout en een paar mafkezen uit Zweden en Finland ofzo gehaald, als we daarmee na 3 jaar een stabiel elftal hadden staan dat door kon groeien.

Bosz moet dingen doen en zien die Jan de supporter niet ziet, daarvoor zit je op zo'n loodzware functie.
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Bosz ziet het totaalplaatje niet. Het middenveld is overbezet, maar voorin hebben we echt helemaal niets. Ik heb dit seizoen nog geen fatsoenlijke aanval gezien.
pi_62639203
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 09:41 schreef TJDoornbos het volgende:
[ afbeelding ]
Marktplaatsadvertenties zijn zo 2005.
pi_62639516
V Nijnatten in zijn column:
quote:
Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn.

Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop. Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.

Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.

Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.

Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.

Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.

De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen Ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.
Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 13:12:17 #196
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_62639812
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
V Nijnatten in zijn column:
[..]

Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
Wat een zuur kutje zeg.
  zondag 7 december 2008 @ 15:51:35 #197
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63825391
Hij wil meer salaris hahahahaa
pi_63825443
Heb je geen SCC meer jorien?
  zondag 7 december 2008 @ 15:55:40 #199
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63825504