Sorry, maar ik vind Koeman het minste te verwijten van alle hogere meneren daar.quote:Op zondag 29 april 2007 17:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
![]()
Bosz moet alleen al opstappen om het feit dat hij Koeman er niet uit flikkerd
Het opstellen/laten invallen van Kolkka div wedstrijden dit jaar toont aan dat je een klote coach ben. Zelfde dattie Timmer (niet alleen gister) gewoon heeft laten staan. Over Bahia maar te zwijgen!! En Schreuder.quote:Op maandag 30 april 2007 11:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind Koeman het minste te verwijten van alle hogere meneren daar.
Wat zijn de alternatieven dan?quote:Op maandag 30 april 2007 11:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Het opstellen/laten invallen van Kolkka div wedstrijden dit jaar toont aan dat je een klote coach ben. Zelfde dattie Timmer (niet alleen gister) gewoon heeft laten staan. Over Bahia maar te zwijgen!! En Schreuder.
Vinken is nog niet "rijp" en Buijs stond er vaak al in.quote:Op maandag 30 april 2007 12:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Vinken, voor bahia kan je J buijs zetten.
ik bedoel Jordy Buijs, die heeft nog nooit voor Feyenoord 1 gespeeld in een echte wedstrijd.quote:Op maandag 30 april 2007 12:57 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Vinken is nog niet "rijp" en Buijs stond er vaak al in.
Nee, ik geloof het gezichtspunt wel dat met deze selectie niet veel meer te halen valt. En dat is niet persoonlijk bedoeld richting de spelers, want met name jongens als Kolkka zul je altijd hun stinkende best zien doen, ook al kunnen ze niet beter. Het inkoopbeleid en ook het koesteren van het eigen talent, daar zit wel rek in.
Hoe weet jij dan dat hij het goed zal doenquote:Op maandag 30 april 2007 12:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik bedoel Jordy Buijs, die heeft nog nooit voor Feyenoord 1 gespeeld in een echte wedstrijd.
Bij Jong Feyenoord vaak gezien, slechter dan bahia kan toch nietquote:Op maandag 30 april 2007 13:02 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe weet jij dan dat hij het goed zal doenIk bedoel "goed" als in de categorie "Wijnaldum" he
Daar heb je ook een punt iddquote:Op maandag 30 april 2007 13:25 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Bij Jong Feyenoord vaak gezien, slechter dan bahia kan toch niet
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Dat ie nog jaren technisch directeur manager blijft bij Feyenoord
Als ie elk jaar een blik toppers opentrekt zoals nu, mag dat iddquote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef OnlineGokker het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]Dat ie nog jaren technisch directeur blijft bij Feyenoord
Vergeving is moeilijk he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar goed, het blijft een lul.
eens een lul altijd een lulquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:49 schreef Malibu-06 het volgende:
Maar goed, het blijft een lul.
Het geld dat daarvoor beschikbaar komt moet ook weer terug naar de eigenaar. Weet jij veel of Feyenoord nu nog dieper in de schulden zit en het straks nog moeilijker is om daar uit te komen als deze nieuwe aanwinsten met pensioen gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Als ie elk jaar een blik toppers opentrekt zoals nu, mag dat idd![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:34 schreef djnospinzone het volgende:
Sterk staaltje korte-termijn-visie om z'n eigen hachje te redden. Tenzij er toch een suikeroompje in het spek is gekomen.
Een succesvolle korte termijn strategie kan ook leiden tot een succesvolle lange termijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar de lange termijn moet altijd het belangrijkste zijn.
Een succesvolle korte termijnstrategie gaat in bijna 100% van alle gevallen door in economisch slechte tijden. Kijk naar NEC, Willem II, Fortuna en ook Feyenoord na de UEFA Cup '02.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:23 schreef Blawh het volgende:
[..]
Een succesvolle korte termijn strategie kan ook leiden tot een succesvolle lange termijn.
Maar niet zijn schuld. Heeft mede te maken met een (gratis) leegloop en (financieel) mismanagement van de top.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
2 keer Van Marwijk.
Hij is niet de man die de lange termijn en het financiele plaatje in het oog moet houden inderdaad. Een coach is er voor de korte termijn, wat Bertje dus goed gedaan heeft, het bestuur moet de lange termijn in het oog houden.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
3 keer, 3 keer het zelfde liedje
Maar aan Bertje lag het niet
Zijn prestaties met Fortuna waren super voor die club, UEFA Cup winst was fantastisch met Feyenoord en bij BVB heeft hij het met het beschikbare materiaal ook super gedaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nou geweldig.
Een 7e plaats of zo met Fortuna, een UEFA cup met Feyenoord en 3 keer geen Europees voetbal met BVB
Geweldig
Weet al bijna een heel seizoen waar het aan schort in de selectie. Maar nog steeds zijn er geen echte topaankopen gedaan voor die posities. Dus wat heeft hij nou gedaan de laatste tijd? Allemaal lopen prutsen.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom?
Net zoals eerder bij Fortuna en Feyenoordquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
En guess what, nadat hij vertrok zakte het weer in.
Waarom dan wel 6 miljoen voor El Ahmadi neerleggen, en meteen aan de vraagprijs van 4,5 miljoen van Arnoutovic willen voldoen?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 20:35 schreef denthemen het volgende:
Het is volgens mij niet de schuld van Bosz dat er bijna geen geld is..
Zelfde zei ik een dag of 3 geleden ook alquote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:31 schreef Merkie het volgende:
Ik plaats dit berichtje vast om voortijdig op Bosz te kotsen voor het aantrekken van Perez, zou me niks verbazen als hij ineens uit de hoge hoed komt.
Te dom zijn om in te zien waarom het contract van die twee verlengt worden, het is een gave die veel Feijenoordsupporters hebben.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 22:27 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Greene en Bahia laten verlengen..... Sorry hoor, maar zelfs mijn neefje van 5 zag nog dat die 2 juist de spelers zijn die constant steken laten vallen.
Je kunt de hele wedstrijd domineren, maar dan zul je altijd zien dat je verliest met 0-1 omdat een van die 2 weer een persoonlijke fout maakt.
Opdonderen met Bosz.
Dat ze dan niet gratis de Kuip uit lopen? Wat een bullshit. Net of je die 2 voor meer als een miljoen kunt verkopen. Nu zit je weer een aantal jaren vast aan hun salaris.quote:Op woensdag 6 augustus 2008 23:00 schreef Happel het volgende:
[..]
Te dom zijn om in te zien waarom het contract van die twee verlengt worden, het is een gave die veel Feijenoordsupporters hebben.
De Fauw zou ik een hele goede stand-in voor Vlaar en Hofland.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:42 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Noem jij dan een centrale verdediger achter Vlaar en Hofland als je die twee gratis dumpt?
Waar wil jij de 2 a 4 miljoen voor De Fauw vandaan halen? En dan nog.. hebben we 3 centrale verdedigers, en Hofland is al blessuregevoelig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 18:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De Fauw zou ik een hele goede stand-in voor Vlaar en Hofland.
Bosz is niet overbodig. Jij bent gewoon te achterlijk om na denken.quote:Op maandag 1 september 2008 19:00 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan hij zichzelf niet verkopen? Hij is namelijk ook overbodig.
De functie die hij vervuld niet. De persoon Bosz wel.quote:Op maandag 1 september 2008 19:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Bosz is niet overbodig. Jij bent gewoon te achterlijk om na denken.
Nop. Hij doet zijn werk goed.quote:Op maandag 1 september 2008 19:14 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De functie die hij vervuld niet. De persoon Bosz wel.
Jou kun je de laatste tijd al helemaal niet meer serieus nemen. Je loopt alleen maar veren in zijn reet te stoppen de laatste tijd.quote:
Iemand moet toch tegengas geven aan al die jankmuilen die niet nadenken en maar als een stel achterlijken zitten te schreeuwen.quote:Op maandag 1 september 2008 19:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jou kun je de laatste tijd al helemaal niet meer serieus nemen. Je loopt alleen maar veren in zijn reet te stoppen de laatste tijd.
Heb ik nou weer een note?quote:Op maandag 1 september 2008 19:42 schreef Blawh het volgende:
Ik begrijp dat er emoties aanwezig zijn, maar graag normaal posten svp.
quote:Feyenoord supporters eisen uitleg van Bosz
Op diverse grote Feyenoord-forums op internet eisen de supporters opheldering van Technisch directeur Peter Bosz. Op de laatste dag van het Seizoen 2006-2007 werd Angelos Charisteas aangetrokken, vorig seizoen kwam op de laatste dag Chun Soo Lee en vandaag ruilt Feyenoord één van haar grote talenten Michel Poldervaart voor de 39-jarige keeper Rob van Dijk.
Eric Gudde liet een tijdje terug weten in een interview met 'Het Gesprek' weten dat Feyenoord een 'oorlogskas' van 20 miljoen euro heeft. Van dat geld is alleen El Ahmadi aangetrokken.
Rinus Israel liet in Mei letterlijk tegenover het AD weten dat de supporters deze zomer versteld zouden staan van de aankopen die Feyenoord deze zomer zou doen.
Peter Bosz liet in het AD van Vrijdag 2 Mei weten: ,,We gaan uitsluitend voor kwaliteit,’’ benadrukt Bosz, die zo graag af wil rekenen met Feyenoords matige staat van dienst op de transfermarkt. Creativiteit is, zoals altijd in de Kuip, geboden.
Gertjan Verbeek liet officieel na de komst van Tomasson en El Ahmadi weten dat Feyenoord nog niet klaar was op de transfermarkt.
Verder liet Bosz diverse malen weten dat Feyenoord genoodzaakt was zich in de verdediging en de aanval te versterken. En zelfs gister vertelde hij de supporters nog ''Wacht Maandag maar af''.
Omdat? En wie moet hem opvolgen?quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het zou echt belachelijk zijn als deze man een contractverlenging krijgt. Laat zijn contract aflopen en ga als goede vrienden uit elkaar.
Dat vind ik een beetje een non-argument. "Hij doet het redelijk en ik kan niemand beter verzinnen".quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Omdat? En wie moet hem opvolgen?
Ik vind Bosz ook niet echt een toegevoegde waarde, maar hij doet het gewoon redelijk. Ik heb liever een Don Leo, met een enorm netwerk.. maar die lopen er gewoon niet rond..
Ja, want Willem weet alles zoveel beter.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Van Hanegem stap aub op bij Utrecht en ruil van baan met Bosz........
En dan?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:04 schreef Crane het volgende:
Voor het eerst dat ik echt vind dat Bosz gewoon moet vertrekken.
Dan kan er iemand met visie een stabiele organisatie neer gaan zetten?quote:
Zeg nou eerlijk, de namen die 2 jaar geleden onder andere door Bosz gehaald zijn zijn echt niet slecht. Wie had nou kennen voorspellen dat het zo zou uitpakken.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:31 schreef Crane het volgende:
[..]
Dan kan er iemand met visie een stabiele organisatie neer gaan zetten?
Ik, aangezien de verdediging enorm bagger is en er 0 verdedigers gekocht zijn. Nee, El Ahmadi en Tomasson moeten het wordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:34 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, de namen die 2 jaar geleden onder andere door Bosz gehaald zijn zijn echt niet slecht. Wie had nou kennen voorspellen dat het zo zou uitpakken.
Het gaat niet alleen om wat namen. Had ik bij wijze van spreke ook nog wel gekund, even rondbellen en Van Marwijk en Rob Jansen een aantal gerenomeerde namen laten halen... Je hebt gezien wat er gebeurt als Bosz het helemaal zelf moet doen; dan kom je bij Lee, Huysegems, Charisteas en Kolkka uit.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:34 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Zeg nou eerlijk, de namen die 2 jaar geleden onder andere door Bosz gehaald zijn zijn echt niet slecht. Wie had nou kennen voorspellen dat het zo zou uitpakken.
Met Vlaar en Hofland heb je gewoon een goed centraal duo. Bahia als stand in is niet slecht, de Cler is ook niet slecht op links al heb die nu een slechte periode alleen op rechts heb je wel een probleem. Maar 2 jaar terug was Feyenoord ook helemaal niks, geen europees voetbal enz. Ik zeg niet dat het allemaal door Bosz komt maar het elftal wat toen aan het seizoen begon was echt niet slecht.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik, aangezien de verdediging enorm bagger is en er 0 verdedigers gekocht zijn. Nee, El Ahmadi en Tomasson moeten het worden. El Ahmadi is wel een prima speler en ik ben blij dat hij gehaald is, maar ik snap niet dat Bahia en Greene kennelijk goed genoeg hebben gepresteerd om geen prioriteit aan de verdediging te geven. Als je dat niet ziet ben je gewoon incapabel.
Ik zou aan Willem al helemaal niet beginnen, Bosz is een veel slimmer man.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Van Hanegem stap aub op bij Utrecht en ruil van baan met Bosz........
Bahia is misschien wel goed genoeg voor op de bank, maar Vlaar is altjd geblesseerd, daar moet je op reageren en een vervanger halen in plaats van hopen dat de blessure meevalt. Jammer voor Vlaar, maar als hij fit is kan hij zichzelf dan misschien terugknokken in de basis. En zolang Greene nog wekelijks speelt zit er iets goed fout in de selectiequote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:49 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Met Vlaar en Hofland heb je gewoon een goed centraal duo. Bahia als stand in is niet slecht, de Cler is ook niet slecht op links al heb die nu een slechte periode alleen op rechts heb je wel een probleem. Maar 2 jaar terug was Feyenoord ook helemaal niks, geen europees voetbal enz. Ik zeg niet dat het allemaal door Bosz komt maar het elftal wat toen aan het seizoen begon was echt niet slecht.
Daar moet ik je wel gelijk in geven. Bosz ziet het totaalplaatje niet. Het middenveld is overbezet, maar voorin hebben we echt helemaal niets. Ik heb dit seizoen nog geen fatsoenlijke aanval gezien.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 00:46 schreef Crane het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om wat namen. Had ik bij wijze van spreke ook nog wel gekund, even rondbellen en Van Marwijk en Rob Jansen een aantal gerenomeerde namen laten halen... Je hebt gezien wat er gebeurt als Bosz het helemaal zelf moet doen; dan kom je bij Lee, Huysegems, Charisteas en Kolkka uit.
Het gaat erom dat je het totaalplaatje ziet, dan pas ben je een goede TD. Wat mij betreft had Bosz de halve eerste divisie leeggescout en een paar mafkezen uit Zweden en Finland ofzo gehaald, als we daarmee na 3 jaar een stabiel elftal hadden staan dat door kon groeien.
Bosz moet dingen doen en zien die Jan de supporter niet ziet, daarvoor zit je op zo'n loodzware functie.
Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.quote:Bij Feyenoord vinden ze van elkaar dat ze lekker bezig zijn.
Op technisch gebied schijnen er goede vorderingen te worden gemaakt. Het moeten vormen van vooruitgang zijn, geboekt door roodwitte microben, waarneembaar met een microscoop. Met het blote oog is pijnlijk zichtbaar dat de club vijftiende staat in de eredivisie. En gisteren werd de degradatiekandidaat in Nancy door de nummer zestien van Frankrijk volkomen belachelijk gemaakt.
Niettemin schijnt het zó goed te gaan dat Peter Bosz een contract voor onbepaalde tijd kan tekenen. De technisch manager zou zich na het zetten van zijn nieuwe handtekening zelfs technisch directeur mogen noemen; meepraten op directieniveau.
Stel nu dat dit allemaal terecht is op basis van ontwikkelingen die aan de buitenkant voor geen mens zichtbaar zijn. Dat kan. Ik geloof er niks van, máár, het kan. Dan nóg is het een gotspe om in deze periode met zo’n mededeling naar buiten te komen.
Het is zelfs nog meer een provocatie dan een brutaliteit. Geen supporter begrijpt dat zonder nadere uitleg.
Feyenoord presteert meer dan zwaar onder de maat. Oké, er breken wat jonge spelers enigszins door, maar dat gebeurt alleen maar omdat de ouden van dagen (oh ja: ‘met alle respect’) geblesseerd zijn. Het is een teken van licht op basis van louter toeval. Zoals het hele spel van Feyenoord er de schijn van heeft dat toeval de belangrijkste factor is.
De gekwelde aanhanger van Feyenoord moet het doen met een aardig thuiswedstrijdje tegen Ajax, een overwinning op Volendam, een goede tweede helft tegen Willem II en een hartveroverend duel op een kunststof tapijt in Zweden. Of Gertjan Verbeek het nu wil of niet, en of het nu aan hem ligt of niet, het is toch écht iets om je héél diep voor te schamen.
Wat een zuur kutje zeg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:03 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
V Nijnatten in zijn column:
[..]
Ben geen fan van hem maar hij heeft wel gelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |