hahahaquote:Op maandag 12 maart 2007 21:13 schreef Samson het volgende:
Kan Kim ook normaal praten leren?
Mij aan een flinke neus.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:12 schreef Malahide het volgende:
Gioia doet me denken aan Halina Reijn
[afbeelding]
Ze is denk ik wel de slimste, niet meest sociale maar heeft wel inhoud.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Die Maan is echt vreselijk, zo'n 'kijk mij eens alternatief zijn' typje.
True. Maar daarvoor kijk ik niet naar dit programmaquote:Op maandag 12 maart 2007 21:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze is denk ik wel de slimste, niet meest sociale maar heeft wel inhoud.
Maan ook echt zo, "wat nu weeeer?!?!?!" waarom gillen ze nu weerquote:Op maandag 12 maart 2007 21:16 schreef Ephemera het volgende:
Ik heb inmiddels het geluid van mn tv bijna uitgezet.![]()
![]()
Gioia, net zo'n idioot.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef _Arual_ het volgende:
Wie zei net dat die tweeling puur was? Idioot.
Ik ben benieuwd of ze er iets van kunnen maken, rood haar is wel een schoonheidskenmerk. plus ze is minder irritant dan de barbie twins en kim bij elkaar...quote:Op maandag 12 maart 2007 21:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
True. Maar daarvoor kijk ik niet naar dit programma.
De excuus-alto.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij komt het uit een potjequote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze er iets van kunnen maken, rood haar is wel een schoonheidskenmerk.
Ik vond haar juist redelijk nuchter: ze vond het gekrijs en gegiebel van de anderen overdreven. Daar kan ik me enigszins in vinden. Het bakvisgedoe is deze keer echt over the top.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:15 schreef Fir3fly het volgende:
Je hebt gelijk. Maar haar rode haar is wat mij betreft ook het enige wat je een beetje mooi aan haar kan vindenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze er iets van kunnen maken, rood haar is wel een schoonheidskenmerk. plus ze is minder irritant dan de barbie twins en kim bij elkaar...
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:12 schreef Malahide het volgende:
Gioia doet me denken aan Halina Reijn
[afbeelding]
Ja, ik ben het met je eens. Sprekend, de gezichtsuitdrukking.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:20 schreef Turbomuis het volgende:
Ligt dat nou aan mij, of lijkt Kim beswel op Sylvia? Telkens als ze in beeld komt voor zo'n diepzinnig commentaardingetje, denk ik 'hee, doet Sylvia weer mee?' (nou ja, bij wijze van dan he...)
quote:
Ik hoorde 'm tijdens de shoot ook al een zin Nederlands murmelen. Volgens mij woont ie hier.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:29 schreef Erotica_ het volgende:
Hoe de fuck kan die Engelse meediscussiėren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |