Oude foto's van Maan:quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de tweeling en Christa erg ok. Oh en bedankt Puckzz, voor het plakken.
Ben trouwens aangenomen.
12 maartquote:
Hippies als ouders?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef -Peach het volgende:
Ik vind Maan (wtf) en Lois beetje eng...
![]()
Smullen, op de bank met pot thee en chocola. Veel chocola.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:
12 maart enzo. Hlaf negen, rtl5. En daarna dus america's next top model.
Die doet me denken aan Dido van de laatste Big Brother.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Smullen, op de bank met pot thee en chocola chips. Veel chocola chips.
Ze hebben idd allemaal rare niet vaak voorkomende namen, off all the girls juist deze met vreemde namen, apartquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een rare, exotische namen zitten er weer tussen. En maar 2 blondjes![]()
.
Als haar wenbrauwen al zo zijn, wil ik haar bikinilijn al helemaal niet meemaken. Laat die lingerie-shoot nog maar even zitten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:38 schreef Sailmaker het volgende:
Volgens mij had Kim eerst een Unibrow
heeft idd wel wat, maar hier lijkt t beetje of ze een centenbakkie heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Sharapova het volgende:
Bodil heeft echt iets speciaals. kan het niet uitleggen maar het trekt me wel.
Christa is volgens mij de enige nederlandse boerinen mag er wat mij betreft meteen uit.
Sandra is een beetje eenzelfde typetje (puur uiterlijk), twee dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Sharapova het volgende:
Christa is volgens mij de enige nederlandse boerinen mag er wat mij betreft meteen uit.
das waar maar die heeft voor mijn gevoel een wat minder harde uitstralingquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Sandra is een beetje eenzelfde typetje (puur uiterlijk), twee dus.
Maideh, hier is Tapmaddel weer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef MUUS het volgende:
Oh shit, dan is Yfke er natuurlijk ook weer bij?
Juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |