Oude foto's van Maan:quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind de tweeling en Christa erg ok. Oh en bedankt Puckzz, voor het plakken.
Ben trouwens aangenomen.
12 maartquote:
Hippies als ouders?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:20 schreef -Peach het volgende:
Ik vind Maan (wtf) en Lois beetje eng...
![]()
Smullen, op de bank met pot thee en chocola. Veel chocola.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef egeltje1985 het volgende:
12 maart enzo. Hlaf negen, rtl5. En daarna dus america's next top model.
Die doet me denken aan Dido van de laatste Big Brother.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:25 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Smullen, op de bank met pot thee en chocola chips. Veel chocola chips.
Ze hebben idd allemaal rare niet vaak voorkomende namen, off all the girls juist deze met vreemde namen, apartquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:24 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Wat een rare, exotische namen zitten er weer tussen. En maar 2 blondjes![]()
.
Als haar wenbrauwen al zo zijn, wil ik haar bikinilijn al helemaal niet meemaken. Laat die lingerie-shoot nog maar even zitten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:38 schreef Sailmaker het volgende:
Volgens mij had Kim eerst een Unibrow
heeft idd wel wat, maar hier lijkt t beetje of ze een centenbakkie heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Sharapova het volgende:
Bodil heeft echt iets speciaals. kan het niet uitleggen maar het trekt me wel.
Christa is volgens mij de enige nederlandse boerinen mag er wat mij betreft meteen uit.
Sandra is een beetje eenzelfde typetje (puur uiterlijk), twee dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:46 schreef Sharapova het volgende:
Christa is volgens mij de enige nederlandse boerinen mag er wat mij betreft meteen uit.
das waar maar die heeft voor mijn gevoel een wat minder harde uitstralingquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:54 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Sandra is een beetje eenzelfde typetje (puur uiterlijk), twee dus.
Maideh, hier is Tapmaddel weer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:09 schreef MUUS het volgende:
Oh shit, dan is Yfke er natuurlijk ook weer bij?
Juist.quote:
my words toughquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:06 schreef MUUS het volgende:
En je moet die meisjes echt live zien, want die foto's zijn ruk. Die foto van Sabrina.... alsof ze zijn vergeten haar batterijen erin te doen.
Compleet blanco. The lights are on, but nobody's home.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:06 schreef MUUS het volgende:
En je moet die meisjes echt live zien, want die foto's zijn ruk. Die foto van Sabrina.... alsof ze zijn vergeten haar batterijen erin te doen.
Compleet blanco. The lights are on, but nobody's home.
Bodil doet me voornamelijk heel erg aan Froukje de Both denken. Die ik weliswaar niet lelijk vind, maar wel behoorlijk saai. Een van de meest kleurloze mensen van de Nederlandse tv. Ik hoop dat Bodil wat boeiender is.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Bodil doet me wel heel erg denken aan dat limburgse meisje dat er vorig jaar meteen uit lag
Wat vreselijk!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef apestaartje het volgende:
Trouwens, Sylvia uit HNTM 1 heeft een single uitgebracht. Je kunt hem via de link hieronder beluisteren.
http://futuremusiccharts.(...)topmodel_sylvia.html
Klopt ja. Deze foto's waren eerst heel anders op de site bijvoorbeeld, pas later werden ze vervangen door de gephotoshopte foto's..quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:33 schreef Natalie het volgende:
Over photoshop gesproken: volgens mij zijn alle foto's die ze laten zien bij de eliminatie gephotoshopt. Even de ribbetjes wegwerken, ogen wat stralender maken, pukkeltje weghalen en wat extra haar toevoegen.
Die van Sylvia en Sanne zijn compleet andersquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Klopt ja. Deze foto's waren eerst heel anders op de site bijvoorbeeld, pas later werden ze vervangen door de gephotoshopte foto's..
edit:
Zo zagen ze er eerst uit dus.
Ik ben geen fanquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef apestaartje het volgende:
[..]
Bodil doet me voornamelijk heel erg aan Froukje de Both denken. Die ik weliswaar niet lelijk vind, maar wel behoorlijk saai. Een van de meest kleurloze mensen van de Nederlandse tv. Ik hoop dat Bodil wat boeiender is.
Trouwens, Sylvia uit HNTM 1 heeft een single uitgebracht. Je kunt hem via de link hieronder beluisteren.
http://futuremusiccharts.(...)topmodel_sylvia.html
Precies! Dat is precies wat ik bedoel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:01 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Klopt ja. Deze foto's waren eerst heel anders op de site bijvoorbeeld, pas later werden ze vervangen door de gephotoshopte foto's..
edit:
Zo zagen ze er eerst uit dus.
Het zijn van die meiden waar ik op de middelbare school gruwelijke ruzie mee zou hebben gehad. Die domheid. En die arrogantie. Nu al.quote:
Ze lijken me ook niks alleen ik vind het wel mooie namenquote:Op zondag 11 maart 2007 16:48 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het zijn van die meiden waar ik op de middelbare school gruwelijke ruzie mee zou hebben gehad. Die domheid. En die arrogantie. Nu al.![]()
ANTM finale is aanstaande maandag, en daarna meteen première HNTM denk ik.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:33 schreef Salmonella het volgende:
Huh, maar ANTM is nog niet eens afgelopen..
Is dan eerst Holland? Want dan kijk ik lekker toch Grey's
Ik dacht hetzelfde.quote:Op zondag 11 maart 2007 20:13 schreef Adelante het volgende:
wat een stelletje breezersletjes bij elkaar![]()
Net andersom.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
ANTM finale is aanstaande maandag, en daarna meteen première HNTM denk ik.
Was ik ook helemaal van plan... en toen werd Just The Two Of Us ook om half 9 gepland...quote:Op zondag 11 maart 2007 21:39 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Net andersom.
Om half 9 eerst HNTM en dan om half 10 de finale van ANTM.
Wel leuk, zo'n NTM avondje.
Ze zijn al 17, en nog steeds zo breezah.... wat een droevig niveau zeg, ik weet niet eens of ik dit wel wíl zien....quote:Op zondag 11 maart 2007 20:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Die Lois en River staan op elke foto zo van: 'Kijk mij geil zijn'Achja, is een fase waar ze doorheen moeten, ze zijn nog maar 16 tenslotte
Bodil vind ik wel leuk overkomen op die ene foto, is mijn voorlopige favoriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |