En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef MrVVD het volgende:
het klopt wel voor een groot deel maar turken kunnen er ook wat van helaas.
marokkanen hebben gewoon schijt aan de gevoelens van westerse mensen en in dit geval westerse meisjes.
ik ken ze helaas van dichtbij, als turk kom je ze of je het wilt of niet toch eerder mee in aanraking
waarschijnlijk nihil. autochtonen bezitten doorgaans de gelegenheden waar deze dames werken zoalsquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef zwaaibaai het volgende:
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.
Je vergeet zijn armani-kledij met passende bril en witte bordeelslippers. Dan is het echt het mannetje. In Antwerpen zie je ze te-veel rondlopen, liefst met een 7serie razend en tierend door het centrum. Het zijn echte self-made mannetjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Labiele pubermeisjes die bij een allochtoonse jongen in zijn BMW instapt
Precies! Zo leveren ze tenminste nog een bijdrage aan de maatschappij, ipv een bijstandsuitkering te trekken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met hoer zijn? Meisjes van dit slag zouden naar alle waarschijnlijkheid anders sowieso niet werken.
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing isquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef The_Obdurate_Ozjis... het volgende:
[..]
Hee joh, hou es op!
Rationeel denken is voor pubers vaak niet weggelegd, laat staan voor verliefde pubers. Zelfs volwassenen kunnen echt de meest domme dingen doen als er gevoelens in het spel zijn, laat staan als je midden in de puberteit zit. Daarom ook zijn loverboys écht evil. Geen goed woord voor die gasten over.
hoeveel loverboys (autochtoon of allochtoon) ken je uberhaupt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.
Met harde hand dwingen noem je netjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gewoon keurig nette legale ondernemers dus, is het weer niet goed.
Tja, in zaken moet je soms hard zijn, dat weet toch iedereen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met harde hand dwingen noem je netjes?![]()
Uitzetten my ass. Die gasten moeten het gevang in, Marokkaan, Chinees of Eskimo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing is
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing is
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.
De hier geboren iemand heeft nu bij geboorte twee paspoorten wat dus dan niet meer mag en dan heeft ie alleen nog maar een Nederlandse die dus niet afgenomen mag worden.
En dan zetten we hem uit naar.......... ??
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Overlast het volgende:
[..]
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.
Moeilijk he.
Als blijkt dat iemand de wet overtreedt, moet hij of zij gewoon voor de rechter gebracht worden die dan een oordeel uitspreekt, zoals het in een beschaafd land hoort. Nationaliteit van de dader is daarbij totaal niet relevantquote:Ik ben het wel met je eens dat de sexuele moraal in Nederland beneden alle peil is, die moet ook worden aangepakt. Het uitzetten of gevangen zetten van de loverboys is echter eenvoudiger en op korte termijn effectiever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |