En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef MrVVD het volgende:
het klopt wel voor een groot deel maar turken kunnen er ook wat van helaas.
marokkanen hebben gewoon schijt aan de gevoelens van westerse mensen en in dit geval westerse meisjes.
ik ken ze helaas van dichtbij, als turk kom je ze of je het wilt of niet toch eerder mee in aanraking
waarschijnlijk nihil. autochtonen bezitten doorgaans de gelegenheden waar deze dames werken zoalsquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef zwaaibaai het volgende:
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.
Je vergeet zijn armani-kledij met passende bril en witte bordeelslippers. Dan is het echt het mannetje. In Antwerpen zie je ze te-veel rondlopen, liefst met een 7serie razend en tierend door het centrum. Het zijn echte self-made mannetjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Labiele pubermeisjes die bij een allochtoonse jongen in zijn BMW instapt
Precies! Zo leveren ze tenminste nog een bijdrage aan de maatschappij, ipv een bijstandsuitkering te trekken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat is er mis met hoer zijn? Meisjes van dit slag zouden naar alle waarschijnlijkheid anders sowieso niet werken.
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing isquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef The_Obdurate_Ozjis... het volgende:
[..]
Hee joh, hou es op!
Rationeel denken is voor pubers vaak niet weggelegd, laat staan voor verliefde pubers. Zelfs volwassenen kunnen echt de meest domme dingen doen als er gevoelens in het spel zijn, laat staan als je midden in de puberteit zit. Daarom ook zijn loverboys écht evil. Geen goed woord voor die gasten over.
hoeveel loverboys (autochtoon of allochtoon) ken je uberhaupt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:51 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
En er zijn geen autochtone ( wat een kut woord om te typen trouwens ) loverboys? Ik ken er geen enkele loverboy, tenminste, niet dat ik weet.
Met harde hand dwingen noem je netjes?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:33 schreef Diederik_Duck het volgende:
Gewoon keurig nette legale ondernemers dus, is het weer niet goed.
Tja, in zaken moet je soms hard zijn, dat weet toch iedereen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:43 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Met harde hand dwingen noem je netjes?![]()
Uitzetten my ass. Die gasten moeten het gevang in, Marokkaan, Chinees of Eskimo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing is
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:02 schreef teamlead het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.. maar ga nou niet doen alsof marokaantjes de oorzaak van alle ellende in dit verhaal zijn en dat uitzetten de juiste oplossing is
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.
De hier geboren iemand heeft nu bij geboorte twee paspoorten wat dus dan niet meer mag en dan heeft ie alleen nog maar een Nederlandse die dus niet afgenomen mag worden.
En dan zetten we hem uit naar.......... ??
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Overlast het volgende:
[..]
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.
Moeilijk he.
Als blijkt dat iemand de wet overtreedt, moet hij of zij gewoon voor de rechter gebracht worden die dan een oordeel uitspreekt, zoals het in een beschaafd land hoort. Nationaliteit van de dader is daarbij totaal niet relevantquote:Ik ben het wel met je eens dat de sexuele moraal in Nederland beneden alle peil is, die moet ook worden aangepakt. Het uitzetten of gevangen zetten van de loverboys is echter eenvoudiger en op korte termijn effectiever.
Laten we er eens van uitgaan dat die loverboys jongens van tussen de 20 en 30 jaar zijn, die hier geboren zijn uit ouders met een dubbele nationaliteit, en waarschijnlijk alleen een Nederlands paspoort hebben. Wat dan? Wil je ze uitzetten? Kan niet he....quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:34 schreef Overlast het volgende:
[..]
Iedereen zou het kunnen doen. Maar wie doen het? Juist. Conclusie: loverboys stelselmatig het land uit gooien. Resultaat: geen loverboys meer.
Moeilijk he.
misschien is het dan toch verstandig om ze hun dubbele nationaliteit te laten behouden om het uitzetten toch eens mogelijk te maken als ze echt te ver zouden gaan zoals Mohammed B die nu tussen 4 muurtjes tot het einde van zijn leven mag rukken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:06 schreef Gripper het volgende:
Laten we er eens van uitgaan dat die loverboys jongens van tussen de 20 en 30 jaar zijn, die hier geboren zijn uit ouders met een dubbele nationaliteit, en waarschijnlijk alleen een Nederlands paspoort hebben. Wat dan? Wil je ze uitzetten? Kan niet he....
misschien als ie de meisjes in eigen kringen zoektquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:46 schreef Captain_Chaos het volgende:
Uiteraard.
Er zijn alleen nog geen meisjes geboren die zó stom zijn.
Ik denk dat je deels gelijk hebt, maar dat in sommige gevallen de niet-chantabele Hollandse meisjes die ten prooi vallen aan de loverboys op geheel andere wijze kwetsbaar zijn. Wat sowieso voor de hand ligt is dat in het aantal gevallen dat (fysieke) dwang een rol zou spelen het meisje gauw 'gezien' is. Meisjes die wat minder standvastig zijn, zijn wat ontvankelijker voor manipulatie, dus het lijkt me te gemakkelijk te stellen, dat wanneer de meisjes niet waren begonnen de loverboys niets zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
De meeste slachtoffers zijn allochtoon, die zijn het meest kwetsbaar en makkelijk te chanteren. Net als de daders, vaak Marokkaans of Antilliaans, weliswaar oververtegenwoordigd.
Nederlandse meisjes, wat kan de loverboy nou tegen ze gebruiken? Ze mogen toch alles doen wat ze willen van hun ouders en hun omgeving...
Dat ze het slachtoffer worden is de schuld van die meisjes zelf uiteindelijk. Als je nooit eraan begint zal er ook nooit wat gebeuren. Dat die jongens er gelijk misbruik van maken, oke dat is erg, maar als die meisjes niet waren begonnen met een (seksuele) relatie dan zouden de bontkragen en de gouden tandjes niks kunnen doen.
het is in beide kanten de onderkant van de maatschappij. dus zowel de loverboys als de meisjes.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:51 schreef StefanP het volgende:
Cultuurverrijking heet dat, stelletje smerige racisten!
Die achterlijke blonde Nederlandse wijven zijn toch minderwaardige westerse hoeren om lekker op te oefenen, stuk te neuken en geld aan te verdienen.
Ze kunnen toch niet zonder marokkaanse nationaliteit. Dus zullen hun ouders daar voor kiezen. Omdat ze anders niet op vakantie kunnen naar Marokko. Toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:56 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Leg eens uit, want voor zover ik weet is het als land niet toegestaan iemand statenloos te maken.
De hier geboren iemand heeft nu bij geboorte twee paspoorten wat dus dan niet meer mag en dan heeft ie alleen nog maar een Nederlandse die dus niet afgenomen mag worden.
En dan zetten we hem uit naar.......... ??
Laatste keer dat ik op vakantie was in Frankrijk hoefde ik bij de grens geen Frans paspoort te tonen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze kunnen toch niet zonder marokkaanse nationaliteit. Dus zullen hun ouders daar voor kiezen. Omdat ze anders niet op vakantie kunnen naar Marokko. Toch?
Toch knap hoe je de werkelijkheid andermaal ZO weet te verdraaien dat je allochtonen/moslims weer in de slachtofferrol kunt drukken. Triest eigenlijk. Het blijkt namelijk duidelijk dat het voornamelijk allochtone loverboys zijn die het vooral hebben gemunt op autochtone meisjes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef Super7fighter het volgende:
De meeste slachtoffers zijn allochtoon, die zijn het meest kwetsbaar en makkelijk te chanteren. Net als de daders, vaak Marokkaans of Antilliaans, weliswaar oververtegenwoordigd.
Nederlandse meisjes, wat kan de loverboy nou tegen ze gebruiken? Ze mogen toch alles doen wat ze willen van hun ouders en hun omgeving...
Dat ze het slachtoffer worden is de schuld van die meisjes zelf uiteindelijk. Als je nooit eraan begint zal er ook nooit wat gebeuren. Dat die jongens er gelijk misbruik van maken, oke dat is erg, maar als die meisjes niet waren begonnen met een (seksuele) relatie dan zouden de bontkragen en de gouden tandjes niks kunnen doen.
omdat het leven nu eenmaal niet zo zwart wit is als veel mensen op FOK schijnen te denken, maar van nuances en grijstinten aan elkaar hangtquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:15 schreef dVTB het volgende:
Het is werkelijk te bezopen voor woorden wat je hier voor onzin durft op te schrijven.
Waarom wordt dit soort praktijken nou nooit eens onomwonden veroordeeld, maar komen er altijd 23 'ja, maar's' achteraan?
MOOI! Dan kun je daar op Fok! tenminste een topic over openen! Het werd hoog tijd dat eindelijk iemand eens kritiek heeft op die Marokkanen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef sanni het volgende:
Nieuwe Revu: Loverboys bijna altijd Marokkaans!
Wat is er zwart-wit aan het onomwonden veroordelen van loverboy-praktijken, in plaats van allerlei excuses op te gaan sommen waarom niet de daders, maar eigenlijk de slachtoffers hoofdschuldige zijn?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef teamlead het volgende:
omdat het leven nu eenmaal niet zo zwart wit is als veel mensen op FOK schijnen te denken, maar van nuances en grijstinten aan elkaar hangt
Nou, lees er de topics maar op na die hierover gaan. Marokkanen kunnen niet zonder marokkaans paspoort naar marokko, tenminste, dat beweren ze altijd. Een baby die alleen de Nederlandse nationaliteit heeft en reist met ouders met beide paspoorten, geeft ernstige problemen voor de ouders, tenminste, dat wordt altijd beweerd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op vakantie was in Frankrijk hoefde ik bij de grens geen Frans paspoort te tonen...
Het is eigenlijk te gek om los te lopen. Het effect van multiculturele propaganda is goed te meten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:41 schreef Gluckskafer het volgende:
Labiele pubermeisjes die bij een allochtoonse jongen in zijn BMW instapt
je zegt het wel als een grapje, maar dit zou idd zo de "oplossing" kunnen zijn van onzequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:27 schreef buachaille het volgende:
Mooi nieuw wetsvoorstel van de ChristenUnie zou zijn: stel de minimumleeftijd voor prostitutie in op 21 jaar. Hetzelfde ook voor als je onder de wapenen wilt. De minimumleeftijd voor toetreding tot het leger ook ophogen tot 21 jaar.
Ik zie ook PVV staan en geen PPV!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Snap het dan dat Wildersstemmers alleen "Marokkaans" zien staan en verder niet kunnen nadenken!
Hoezo? Hebben ze ongelijk dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:16 schreef Scandalous het volgende:
Nieuwe Revu altijd met die anti-Marokkanen verhaaltjes van ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |