abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47201524
Triest verhaal in Haarlem. Vader schiet moeder neer en springt met z'n twee kinderen voor de trein
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_47201548
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 maart 2007 @ 19:29:32 #253
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47201735
Daar is maar een antwoord op mogelijk, Teveel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47201846
Wat was er vandaag met de trein Harlingen-leeuwarden? ook iets met een ongeluk... heeft de hele middag niet gereden.
pi_47201884
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
Neem maar aan dat dat heel veel zijn. Meestal wordt het niet in het nieuws gebracht.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_47201965
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Makkelijke keuze

Het lijntje is namelijk geheel voorzien van GTW. Af en toe rijdt er nog een wadje, maar dat is een uitzondering. Elders op internet is gemeld dat er vandaag 2 GTW 2/6 op dat lijntje reden. Ik las wel dat er een ambu met prio 1 is heengstuurd. Hopelijk valt het mee.
Botsproef met de spurt ook weer gehad dan :/
  maandag 12 maart 2007 @ 19:39:56 #257
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_47202161
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
Ik ga met kruidenkereltje mee. Teveel.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 maart 2007 @ 19:41:23 #258
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47202211
De eerste aanrijding met een Arriva GTW was in Duitsland, tijdens de overbrenging van de 303 naar Nederland. Deze kreeg na aankomst in Nederland dan ook gelijk een wasbeurt. De 233 heeft ook al eens een aanrijding met een persoon gehad, maar had verder geen schade. beide stellen waren vandaag in ieder geval er niet bij betrokken, omdat ze op Lw-Gn reden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47202296
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste aanrijding met een Arriva GTW was in Duitsland, tijdens de overbrenging van de 303 naar Nederland. Deze kreeg na aankomst in Nederland dan ook gelijk een wasbeurt. De 233 heeft ook al eens een aanrijding met een persoon gehad, maar had verder geen schade. beide stellen waren vandaag in ieder geval er niet bij betrokken, omdat ze op Lw-Gn reden
ja maar das nou niet echt een botsproef
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 maart 2007 @ 19:47:52 #261
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47202437
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_47202694
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein

Zo te zien een mDDM?
<A HREF="http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=28195">Click Here</A> to view my aircraft photos at JetPhotos.Net!
pi_47202707
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef sebabje het volgende:
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein

Zo te zien een mDDM?
DDM-1
pi_47202983
Trein
  maandag 12 maart 2007 @ 20:23:06 #266
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_47203927
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef sebabje het volgende:
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein

Zo te zien een mDDM?
Hoop dat er niet teveel schade aan het spoor is

dat die DDM helemaal naar ze godsgloeiende gruwelijke stervende hoeren kankerkachel is, is alleen maar mooi meegenomen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_47203999
DDM is mooi, vind ik beter dan DD-AR. Vooral ook nog eens leuker voor de lens
pi_47204012
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
  maandag 12 maart 2007 @ 20:33:06 #269
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_47204453
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
van de regen in de drup, maar okee, ik moet hetmet je eens zijn
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_47204517
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
En waarom?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47204532
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

van de regen in de drup, maar okee, ik moet hetmet je eens zijn
vooral als je net achter de loc zit :]
pi_47204646
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:34 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

En waarom?
Omdat het piept en omdat er teveel van is
pi_47204773
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Zug-Chef het volgende:

[..]

Omdat het piept en omdat er teveel van is
getrokken / geduwt mat kan je nooit genoeg hebben!
pi_47204938
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:

[..]

vooral als je net achter de loc zit :]
Mwah doe mij maar VIRM, die stoelen zitten echt wel stukke beter en de trein ziet er stukken netter uit. Bij DDM is het allemaal hokjes en kleine, smalle trapjes . Maar het is nu erger dat er dus weer zes bakken neem ik aan uit de running is
Er is al zo weinig .
pi_47205068
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef Brembo het volgende:

[..]

Mwah doe mij maar VIRM, die stoelen zitten echt wel stukke beter en de trein ziet er stukken netter uit. Bij DDM is het allemaal hokjes en kleine, smalle trapjes . Maar het is nu erger dat er dus weer zes bakken neem ik aan uit de running is
Er is al zo weinig .
kunnen ze die achterste wagons niet gewoon tussen andere treinen proppen?
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_47205127
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:

[..]

kunnen ze die achterste wagons niet gewoon tussen andere treinen proppen?
Lijkt me dat alles naar Haarlem of TIlburg gaat om daar bekeken wordt wat er mee gebeurt. En anders zetten ze, die bakken gewoon in stammen.
pi_47205176
De NS heeft toch nieuw materiaal besteld? Zo ja, wat hebben ze besteld?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47205326
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:48 schreef Vakkie_W het volgende:
De NS heeft toch nieuw materiaal besteld? Zo ja, wat hebben ze besteld?
Stoptreinen op de duitse Baureihe 425 geloof ik
En 50 VIRM IV (200 bakken), dit zal hopelijk in 2008 geleverd worden.
pi_47205451
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:47 schreef Brembo het volgende:

[..]

Lijkt me dat alles naar Haarlem of TIlburg gaat om daar bekeken wordt wat er mee gebeurt. En anders zetten ze, die bakken gewoon in stammen.
idd, als het niet meer rendabel is om op te lappen gaat t wel in andere stammetjes

lang leve getrokken mat :p
pi_47205487
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:51 schreef Brembo het volgende:

[..]

Stoptreinen op de duitse Baureihe 425 geloof ik
En 50 VIRM IV (200 bakken), dit zal hopelijk in 2008 geleverd worden.
En welke verouderde types moeten hiervoor plek gaan maken?
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
pi_47205550
quote:
Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef Vakkie_W het volgende:

[..]

En welke verouderde types moeten hiervoor plek gaan maken?
Mat '64
  maandag 12 maart 2007 @ 20:59:53 #282
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_47205654
Wie heeft er volgend weekend zin in een flinke slinger?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_47205664
Mat '64
Laat ze die DDM/DD-AR er maar uit knikkeren.
Maybe not the best, but always the BIGGEST.....
  maandag 12 maart 2007 @ 21:01:43 #284
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_47205737
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Mat '64
Laat ze die DDM/DD-AR er maar uit knikkeren.
Eeen feyenoorder met een grote muil dit jaar

ik mag jou wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 12 maart 2007 @ 21:10:14 #285
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_47206140
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_47206401
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Niet iedereen, alleen veel mensen hier. Ik denk dat de meeste reizigers graag erin zitten, beter dan zo'n oude stoppert.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  maandag 12 maart 2007 @ 21:18:15 #287
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_47206489
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Heeft met historisch besef te maken denk ik. In elk geval vind ik het gejank van gelijkstroom mooier dan het gepiep van vermogenselektronica.

Overigens springen er jaarlijks geloof ik zo'n 300 mensen voor de trein. Dat zijn er inderdaad te veel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_47206720
quote:
Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Het gepiep van de doedelzak valt op zich mee dat is echt niet storend meer. De piep in de draaistellen lijkt het op is veel irritanter. Maar zelfs dat is nog met het niets dan met mat'64 met rame open over een brug of laat staan de hemtunnel in jagen . Dan kan je beter cursus liplezen gedaan hebben. Ik vind zelf mat'64 niet zo heel erg als je maar kan zitten, als je moest staan is het stuk erger, in V-IRM heb je toch alweer 8 nepstoelen per bak en kan je ook nog zitten op de trappen.
pi_47207535
ik zag gister op utrecht een verbouwde koploper staan. Ook reed er nog een of ander antiek treintje doorheen.
pi_47207549
Die vernieuwde koploper ziet er wel goed uit trouwens.
  maandag 12 maart 2007 @ 22:05:25 #291
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_47208725
Ah mooi
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_47209139
Plan V / T maakt veel mooier lawaai dan een VIRM!
pi_47210113
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
Plan V / T maakt veel mooier lawaai dan een VIRM!
Toch kan ik slecht genieten van dat lawaai met mijn knieen achter mijn oren in een T .
pi_47211336
quote:
Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
Laatst stond dat nog in de krant toen het over het aantal zelfmoord gevallen ging in NL iets van 150 springen er per jaar voor de trein, maar gaan nog heel wat andere mensen dood door een botsing met de trein maar dat is dan een ongeluk.
............................
pi_47211797
quote:
Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef SNArky het volgende:

[..]

Toch kan ik slecht genieten van dat lawaai met mijn knieen achter mijn oren in een T .
jaa das wat anders :p
pi_47213012
Goeeeeeed, dat was vandaag weer een lekkere KUT dag qua treinnieuws.
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_47213587
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
Goeeeeeed, dat was vandaag weer een lekkere KUT dag qua treinnieuws.
Ach ja, mestal is het negatief nieuws . Niemand zal melden dat Zw-Nm opeens door een VIRM gereden wordt en iedereen kan zitten .
  Redactie Frontpage / Sport maandag 12 maart 2007 @ 23:59:59 #298
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_47213754
Zelfs dan puilt zo'n stel soms nog uit heb ik me laten vertellen.

Dat ongeluk bij Muiderpoort schijnt veroorzaakt te zijn door de 1500 die op het parralel spoor reed en de dubbellikker schampte in de bocht aldaar. Een van de locs van de 1500 heeft wel zichtbare schade opgelopen. Maar dat zoiets kan
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 13 maart 2007 @ 07:15:48 #299
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_47217314
quote:
Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs dan puilt zo'n stel soms nog uit heb ik me laten vertellen.

Dat ongeluk bij Muiderpoort schijnt veroorzaakt te zijn door de 1500 die op het parralel spoor reed en de dubbellikker schampte in de bocht aldaar. Een van de locs van de 1500 heeft wel zichtbare schade opgelopen. Maar dat zoiets kan
Tuurlijk kan dat, je kunt altijd door een rood sein rijden.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_47218382
Nouja... ik hoop dat het veiliger gaat wordne want de intercity Amersfoort-Amsterdam CS word mijn standaard trein vanaf 1 mei...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')