Neem maar aan dat dat heel veel zijn. Meestal wordt het niet in het nieuws gebracht.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
Botsproef met de spurt ook weer gehad dan :/quote:Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Makkelijke keuze![]()
Het lijntje is namelijk geheel voorzien van GTW. Af en toe rijdt er nog een wadje, maar dat is een uitzondering. Elders op internet is gemeld dat er vandaag 2 GTW 2/6 op dat lijntje reden. Ik las wel dat er een ambu met prio 1 is heengstuurd. Hopelijk valt het mee.
Ik ga met kruidenkereltje mee. Teveel.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
ja maar das nou niet echt een botsproefquote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste aanrijding met een Arriva GTW was in Duitsland, tijdens de overbrenging van de 303 naar Nederland. Deze kreeg na aankomst in Nederland dan ook gelijk een wasbeurt. De 233 heeft ook al eens een aanrijding met een persoon gehad, maar had verder geen schade. beide stellen waren vandaag in ieder geval er niet bij betrokken, omdat ze op Lw-Gn reden
DDM-1quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef sebabje het volgende:
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein![]()
Zo te zien een mDDM?
Hoop dat er niet teveel schade aan het spoor isquote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef sebabje het volgende:
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein![]()
Zo te zien een mDDM?
van de regen in de drup, maar okee, ik moet hetmet je eens zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
En waarom?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
vooral als je net achter de loc zit :]quote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van de regen in de drup, maar okee, ik moet hetmet je eens zijn
getrokken / geduwt mat kan je nooit genoeg hebben!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Omdat het piept en omdat er teveel van is
Mwah doe mij maar VIRM, die stoelen zitten echt wel stukke beter en de trein ziet er stukken netter uit. Bij DDM is het allemaal hokjes en kleine, smalle trapjesquote:Op maandag 12 maart 2007 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vooral als je net achter de loc zit :]
kunnen ze die achterste wagons niet gewoon tussen andere treinen proppen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mwah doe mij maar VIRM, die stoelen zitten echt wel stukke beter en de trein ziet er stukken netter uit. Bij DDM is het allemaal hokjes en kleine, smalle trapjes. Maar het is nu erger dat er dus weer zes bakken neem ik aan uit de running is
![]()
Er is al zo weinig.
Lijkt me dat alles naar Haarlem of TIlburg gaat om daar bekeken wordt wat er mee gebeurt. En anders zetten ze, die bakken gewoon in stammen.quote:Op maandag 12 maart 2007 20:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
kunnen ze die achterste wagons niet gewoon tussen andere treinen proppen?
Stoptreinen op de duitse Baureihe 425 geloof ikquote:Op maandag 12 maart 2007 20:48 schreef Vakkie_W het volgende:
De NS heeft toch nieuw materiaal besteld? Zo ja, wat hebben ze besteld?
idd, als het niet meer rendabel is om op te lappen gaat t wel in andere stammetjesquote:Op maandag 12 maart 2007 20:47 schreef Brembo het volgende:
[..]
Lijkt me dat alles naar Haarlem of TIlburg gaat om daar bekeken wordt wat er mee gebeurt. En anders zetten ze, die bakken gewoon in stammen.
En welke verouderde types moeten hiervoor plek gaan maken?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:51 schreef Brembo het volgende:
[..]
Stoptreinen op de duitse Baureihe 425 geloof ik
En 50 VIRM IV (200 bakken), dit zal hopelijk in 2008 geleverd worden.
Mat '64quote:Op maandag 12 maart 2007 20:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
En welke verouderde types moeten hiervoor plek gaan maken?
Eeen feyenoorder met een grote muil dit jaarquote:Op maandag 12 maart 2007 21:00 schreef Vakkie_W het volgende:
Mat '64![]()
Laat ze die DDM/DD-AR er maar uit knikkeren.
Niet iedereen, alleen veel mensen hier. Ik denk dat de meeste reizigers graag erin zitten, beter dan zo'n oude stoppert.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Heeft met historisch besef te maken denk ik. In elk geval vind ik het gejank van gelijkstroom mooier dan het gepiep van vermogenselektronica.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Het gepiep van de doedelzak valt op zich mee dat is echt niet storend meer. De piep in de draaistellen lijkt het op is veel irritanter. Maar zelfs dat is nog met het niets dan met mat'64 met rame open over een brug of laat staan de hemtunnel in jagenquote:Op maandag 12 maart 2007 21:10 schreef Eix het volgende:
Wat ik trouwens niet begrijp, iedereen die zo'n hekel heeft aan V-IRM wegens het gepiep moet toch ook een hekel hebben aan mat'64. Gister nog met een plan V gereisd, door de hele trein raampjes open waardoor je de motor zo hard hoorde loeien dat het vrijwel onmogelijk was om nog fatsoenlijk een gesprek te voeren. Nu, ik vind dat wel tof... lekker scheuren met zo'n ding. En hoewel het wel iets meer charme heeft dan het gepiep van een V-IRM is dat toch ook erg storend.
Toch kan ik slecht genieten van dat lawaai met mijn knieen achter mijn oren in een Tquote:Op maandag 12 maart 2007 22:16 schreef Ou-Tannu het volgende:
Plan V / T maakt veel mooier lawaai dan een VIRM!
Laatst stond dat nog in de krant toen het over het aantal zelfmoord gevallen ging in NL iets van 150 springen er per jaar voor de trein, maar gaan nog heel wat andere mensen dood door een botsing met de trein maar dat is dan een ongeluk.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
jaa das wat anders :pquote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef SNArky het volgende:
[..]
Toch kan ik slecht genieten van dat lawaai met mijn knieen achter mijn oren in een T.
Ach ja, mestal is het negatief nieuwsquote:Op maandag 12 maart 2007 23:39 schreef vw_caddy het volgende:
Goeeeeeed, dat was vandaag weer een lekkere KUT dag qua treinnieuws.![]()
Tuurlijk kan dat, je kunt altijd door een rood sein rijden.quote:Op maandag 12 maart 2007 23:59 schreef Peterselieman het volgende:
Zelfs dan puilt zo'n stel soms nog uit heb ik me laten vertellen.
Dat ongeluk bij Muiderpoort schijnt veroorzaakt te zijn door de 1500 die op het parralel spoor reed en de dubbellikker schampte in de bocht aldaar. Een van de locs van de 1500 heeft wel zichtbare schade opgelopen. Maar dat zoiets kan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |