Neem maar aan dat dat heel veel zijn. Meestal wordt het niet in het nieuws gebracht.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
Botsproef met de spurt ook weer gehad dan :/quote:Op maandag 12 maart 2007 19:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Makkelijke keuze![]()
Het lijntje is namelijk geheel voorzien van GTW. Af en toe rijdt er nog een wadje, maar dat is een uitzondering. Elders op internet is gemeld dat er vandaag 2 GTW 2/6 op dat lijntje reden. Ik las wel dat er een ambu met prio 1 is heengstuurd. Hopelijk valt het mee.
Ik ga met kruidenkereltje mee. Teveel.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:25 schreef Vakkie_W het volgende:
Hoeveel mensen springen er per jaar eigenlijk voor de trein?
ja maar das nou niet echt een botsproefquote:Op maandag 12 maart 2007 19:41 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste aanrijding met een Arriva GTW was in Duitsland, tijdens de overbrenging van de 303 naar Nederland. Deze kreeg na aankomst in Nederland dan ook gelijk een wasbeurt. De 233 heeft ook al eens een aanrijding met een persoon gehad, maar had verder geen schade. beide stellen waren vandaag in ieder geval er niet bij betrokken, omdat ze op Lw-Gn reden
DDM-1quote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef sebabje het volgende:
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein![]()
Zo te zien een mDDM?
Hoop dat er niet teveel schade aan het spoor isquote:Op maandag 12 maart 2007 19:54 schreef sebabje het volgende:
Hoop dat ze snel de boel opruimen.. moet morgen weer reizen met de trein![]()
Zo te zien een mDDM?
van de regen in de drup, maar okee, ik moet hetmet je eens zijnquote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
En waarom?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
En ik zit liever in DDM/DD-AR dan in VIRM !
vooral als je net achter de loc zit :]quote:Op maandag 12 maart 2007 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
van de regen in de drup, maar okee, ik moet hetmet je eens zijn
getrokken / geduwt mat kan je nooit genoeg hebben!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:37 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Omdat het piept en omdat er teveel van is
Mwah doe mij maar VIRM, die stoelen zitten echt wel stukke beter en de trein ziet er stukken netter uit. Bij DDM is het allemaal hokjes en kleine, smalle trapjesquote:Op maandag 12 maart 2007 20:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vooral als je net achter de loc zit :]
kunnen ze die achterste wagons niet gewoon tussen andere treinen proppen?quote:Op maandag 12 maart 2007 20:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
Mwah doe mij maar VIRM, die stoelen zitten echt wel stukke beter en de trein ziet er stukken netter uit. Bij DDM is het allemaal hokjes en kleine, smalle trapjes. Maar het is nu erger dat er dus weer zes bakken neem ik aan uit de running is
![]()
Er is al zo weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |