Goed zo, kut OP!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:29 schreef Zug-Chef het volgende:
Deeeeeeeeeeeeeeeel 52 alweer, dit keer zonder OP![]()
[afbeelding]
Tadaaaa
Ah ok, maar een leuk treintje wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik was er met een vriend van me, verder niemand gezien... Ook geen toeter
Zo goed ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Eix het volgende:
Een link naar de OP zou misschien toch handig zijn. Vond het namelijk een erg mooie bron van informatie toen ik nog niet zoveel van het spoor afwist...
OK:quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef Eix het volgende:
Een link naar de OP zou misschien toch handig zijn. Vond het namelijk een erg mooie bron van informatie toen ik nog niet zoveel van het spoor afwist...
Wie zou er winnen bij een frontale botsing?quote:
Ik denk dat de GTW er binnenstebuiten uitkomt en dan heel mooi als gietmal voor nog wat MP's gebruikt kan wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wie zou er winnen bij een frontale botsing?
Tof! mP's zijn stoer!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat de GTW er binnenstebuiten uitkomt en dan heel mooi als gietmal voor nog wat MP's gebruikt kan worden
Ik vind eigenlijk dat ze die moeten omsmelten en er klemmen van moeten maken voor de hanzelijn. Of spoorstaven, dat mag ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef sebabje het volgende:
Kwam deze vandaag tegen op het WWW.
[afbeelding]
Dat is op Hasselt![]()
Heb ik zat in gezeten, die wil je nooooit meer. Kunt net zo goed houten plank pakken.quote:
En die verkeersleiding mag van mij ook wel vervangen wordenquote:
Vandaag nog in gezeten heb meteen last van me rugquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Plukken om plan T mee te restaureren?
Tss ik wil Mat'54 terugquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:22 schreef Duvel het volgende:
Ik wil die oude rode bekleding in de tweede klas van Plan T terug!
Dat waren best vette treinen jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef italiaan1987 het volgende:
ik wil weer een rechtstreekse verbinding Delft - Koln HBF
Cool jAquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef italiaan1987 het volgende:
ik wil weer een rechtstreekse verbinding Delft - Koln HBF
De huidige trein naar venlo is eigenlijk ook al duits;) jammer dat ze de kleuren niet Duits hebben gelaten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:33 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Cool jA
Maar dan wel met Duitse rijtuigen plz![]()
quote:
Vroegah was ALLES betahquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
en hadden we nog geen VIRM!
nou en? Fles downloadt zich helemaal kleurenblind aan cabineritten van Trainmagazine.nl en vermaakt zich eveneens uitstekend hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef Ou-Tannu het volgende:
ja maar Fles heeft geen toffe DVDs!
Ik kon nog beter m'n vinger in m'n kont stoppen, dan had ik nog wat bereiktquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
waarom zijn jullie allemaal tegen VIRM
- perfect klimaat
- fijne stoelen
- veel reizigers erin
- rijdt heerlijk relaxt
dat is natuurlijk waarquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kon nog beter m'n vinger in m'n kont stoppen, dan had ik nog wat bereikt
heb ik van iemand anders begrepen hoor
Dat is in zo'n ouwe dubbels erger. En hondenkop is ook krap.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
opgekropte bedoeling in zo`n virm
En aftandserquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
volle VIRM vind ik erger dan een volle Plan V / T
en een ouwe dubbeldekker moauw die ogen ruimtelijker
Virm is juist heerlijk ruim, de indeling is ideaal, rijden perfect en veel minder gedonder dan met die stammenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
opgekropte bedoeling in zo`n virm
Ze piepenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:38 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
dat is natuurlijk waarmaar leg eens even uit please
![]()
LIFT?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze piepen
Ze kraken
Ze schommelen
er zijn zitplaatsen geofferd aan een lift die geen kut gebruikt
en ze lopen in de fucking rimboe vast met rokende rembloksels
Anders nog iets?
ze maken minder lawaai dan de rest van het treinengezelschap, het schommelen boeit niet, reist heerlijk, en dat ene plekje voor zo'n lift, stel nou dat ze bier gaan verkopen in de trein en dat met zo'n lift moet! ik heb nog nooit stilgestaan in die dingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze piepen
Ze kraken
Ze schommelen
er zijn zitplaatsen geofferd aan een lift die geen kut gebruikt
en ze lopen in de fucking rimboe vast met rokende rembloksels
Anders nog iets?
ach ja, je bent een rarequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee ben nuchter hoor
Maar ik maak graag even een statement
Een kilo appelen alsjeblieftquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Anders nog iets?
Het schommelen boeit pas als ik van pure wagenziekte jouw schoot onderkots?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ze maken minder lawaai dan de rest van het treinengezelschap, het schommelen boeit niet,
ik ben overalquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik zou zeggen, kom eens in een wadje in friesland zitten, daar schommelt het lekker! gelukkig vershcillen meningen, zal ik je iig nooit tegenkomen daarin
"Kijk mij eens vrienden hebben, en een leven en zo"quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:16 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Het is maar waar ja aandacht aan besteed natuurlijk. Als je fijn met anderen zit te kletsen merk je echt niks van dat geluid in de dubbeldenkers hoor
Ja, net alsof je een keus hebt in dat mooie Zitterd van jequote:
Mat'64 hebben wij hier ook in deze prachtige Limburgse stad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, net alsof je een keus hebt in dat mooie Zitterd van je
met op vrijdagen een start in Gnquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:32 schreef Peterselieman het volgende:
Doe mij de verbinding Leeuwarden-Maastricht maar terug![]()
Ja! 371 km in 1 trein, zonder overstappenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
met op vrijdagen een start in Gn
leeuwarden - rotterdam - enschede - rotterdam - leeuwarden en dan gewoon blijven zittenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! 371 km in 1 trein, zonder overstappen
In NEDERLAND
Dat waren tenminste nog eens afstandenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja! 371 km in 1 trein, zonder overstappen
In NEDERLAND
Maar dat is niet 1 trein. Die trein rijdt onder verschillende nummers namelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
leeuwarden - rotterdam - enschede - rotterdam - leeuwarden en dan gewoon blijven zittenmaak je nog meer kilometers
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
leeuwarden - rotterdam - enschede - rotterdam - leeuwarden en dan gewoon blijven zittenmaak je nog meer kilometers
die nummers staan toch nergensquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maar dat is niet 1 trein. Die trein rijdt onder verschillende nummers namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |