Het is natuurlijk ook de vraag hoe ze die uren gaan tellen. Het lijkt mij iig humaan om de teller pas te laten lopen als Syl uitstapt bij het ziekenhuis, en dat ze niet de uren van de autorit meetellen.quote:
dat contact is natuurlijk niet zomaar verbroken...........maar ja op grond van mij eigen biografie draaf ik misschien teveel door.quote:
Ik ga voor mijn derde biertjequote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Huub trekt zijn 2e fles wijn van deze dag open.
Hij zuipt nog steeds erg veel.
Neem ook een borrel, misschien helpt hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Heb je uberhaupt wel eens wat positiefs over Huub weten te melden? Dat je hem niet mag ala... maar je legt het er wel heel dik bovenop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
Dan zou het idd weinig zin hebben om die 4 uur te laten ingaan bij vertrek uit de villa.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook de vraag hoe ze die uren gaan tellen. Het lijkt mij iig humaan om de teller pas te laten lopen als Syl uitstapt bij het ziekenhuis, en dat ze niet de uren van de autorit meetellen.
Ik had begrepen dat haar vader in een ziekenhuis in de buurt van Breda ligt, en dat is toch een uur of anderhalf rijden.
Dus bij elkaar 3 uur in de auto, 4 uur bezoek, dat zou dus een uur of 7 zijn.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef Peter6000 het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heee Peter !!!
Hoeveel % had Huub ook alweer ???
Dat zal het zijn, hoop ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook de vraag hoe ze die uren gaan tellen. Het lijkt mij iig humaan om de teller pas te laten lopen als Syl uitstapt bij het ziekenhuis, en dat ze niet de uren van de autorit meetellen.
Ik had begrepen dat haar vader in een ziekenhuis in de buurt van Breda ligt, en dat is toch een uur of anderhalf rijden.
oja ..........fijn die nuchtere blik, je hebt vast gelijk !quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ja toe dushie, maar alleen komen tijdens de zoen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:01 schreef milk-shake het volgende:
BRAIIIIIIIIEEEEEENNNNN KOMT FF KIJKEN ...................BRAIIINNNN !!!! HA HA HA GEZELLIG NOU
![]()
![]()
![]()
Ze zijn aan het acterenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:05 schreef tipsch het volgende:
caramba, wat mis ik nu weer - aDEL en Buub zoenen?
PM me anders evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:59 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik probeer van alles, maar het loopt echt niet bij mij.
Voor de zekerheid ga ik ook mijn ISP even bellen. Kijken of er misschien toch wat met de verbinding is.
In de tussentijd laat ik me op de hoogte houden door jullie allemaal.
Lees de COSsen met veel plezier.
ze heeft er geen problemen mee, vanavond verder oefenenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef 2live het volgende:
amanda vindt het vlgs mij ook wel erg lekker, dat zoenen, of ze kan echt goed acteren.
pffquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Huub vergat de paarden te voeren, Natasia attendeert hem op deze misstap.
Hè jammer dat je je capslock niet uit hebt hèquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:08 schreef milk-shake het volgende:
HE JAMMER DAT BRAIN OF NATASIA NIET BINNEN KWAM ............HE![]()
..quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda gaat onder de zonnebank.....LEUK........Dan kunnen we aan haar slip zien hoe leuk ze het acteren vondquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:06 schreef 2live het volgende:
amanda vindt het vlgs mij ook wel erg lekker, dat zoenen, of ze kan echt goed acteren.
negeermodus is erg plezierigquote:
hahahahaha echie nou bij snollie bestaat geen echie???quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef 2live het volgende:
die laatste was echt niet meer oefenen, dat was voor het echie!
Flodder kleren....quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef Mani89 het volgende:
wat heeft amanda eigenlijk aan .. was dat niet haar nieuwe nachthemd?
Word jij nou niet ongelooflijk moe van jezelf, van steeds maar de streams in de gaten te moeten houden om Huubje kritisch te kunnen benaderen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef Peter6000 het volgende:
Zou Amanda weten wat paradontitis is (ik weet niet eens of ik het zelf wel goed scrijf, laat staan dat.. nou ja)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |