Hier gaat het ook niet meer zo rap. Heb er een heel stel in de vijver zitten en had een emmertje eruit gehaald om van dichtbij te zien hoe ze zich ontwikkelen. Een paar dagen geleden de emmer in het zandbakje gedaan, zodat er wat meer ruimte is voor de beestjes.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:52 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij schiet het nog niet op!Ze zijn nu 2 cm ofzo en zonder pootjes nog!
Foto's!!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:15 schreef Jojoortje het volgende:
BREAKING NEWS!
Had net mijn aquarium verschoond en had ze even in een grote emmer gedaan.
Één visje had al heeeel duidelijk voor EN achterpootjesHad hem er even uit gehaald, zat die vrolijk te springen op mijn hand
Heb direct maar even aanpassingen gemaakt in mijn aquarium. Veel hout er in zodat ze makkelijk naar boven kunnen als ze dat willenZo cool
Nou ja zeg! Jij hebt gewoon al kikkers!!quote:Op maandag 25 mei 2009 12:18 schreef Jojoortje het volgende:
Foto!
[ afbeelding ]
En nog veel leuker: Filmpjes![]()
Wat springen he?
Nou, hier wat betere foto's van hoe ze er bij mij nu uitzien. Zojuist gemaakt.quote:Op maandag 25 mei 2009 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
Bij mij is het in 3 weken heeeeel rap gegaan. Ze kregen voor EN achterpootjes en bij sommige zie je de staart al verdwijnen![]()
Let maar op: als jij de eerste achterpootjes ziet, gaat het onmeunig snel, komt goed!
Op die eerste foto zie ik al een begin van achterpootjesquote:Op maandag 25 mei 2009 15:21 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nou, hier wat betere foto's van hoe ze er bij mij nu uitzien. Zojuist gemaakt.
[ afbeelding ]
En hier was het een echt driftkopje, was boos op me
[ afbeelding ]
Nog geen achterpootjes nu en denk 1,7cm ofzo
Ga er morgen wel ff langs!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
Nu ze al zo rondkruipen en springen kan je ook fruitvliegjes voor ze halen bij de dierenwinkel
Vliegen die niet wegquote:Op maandag 25 mei 2009 15:26 schreef Barbaaf het volgende:
Nu ze al zo rondkruipen en springen kan je ook fruitvliegjes voor ze halen bij de dierenwinkel
Je hebt gelijk, op deze foto is het beter te zien!quote:Op maandag 25 mei 2009 15:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Op die eerste foto zie ik al een begin van achterpootjes
Er zijn variëteiten gekweekt die niet kunnen vliegen.quote:
In je eigen vijver?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 08:34 schreef baniekje het volgende:
Afgelopen zondag heb ik een van mijn kikkervisjes gezien....alhoewel het is al een kikker, 4 pootjes en nog een stukje staart, en huppen dat hij al kon!![]()
![]()
ik was helaas te laat voor een foto hij was al weggehupt weer het water in...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |