Doe eens even niet zo arrogantquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon als je IQ niet boven de 80 komt
Zou best ens een plausibel verhaal kunnen zijn iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:46 schreef jpg97 het volgende:
Dat zijn de lange-termijn-effecten nog van Hiroshima en Nagasaki.
Noem eens een voorbeeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Zelf heb ik een tijd in Japan gewoond ( Kyoto om precies te zijn ) en het grappige is dat je daar op tv Nederlandse programma's ziet die zij niet begrijpen kunnen en als erg bizar en hilarisch stukken van uitzenden.
Zelf is Japan mijn favo land en Nederland zou nog niet eens kunnen tippen aan hun sociaal gedrag en openheid
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef GSE het volgende:
Waarom gedragen de Japanners zich zó eigenaardig?
Omdat die gewoon niet zo nauw kijken..
Dat doet me nichtje ook. Er zijn ruim over de een miljard mensen die zo kijken. En nauwe ogen betekend niet dat je altijd nauw en bekrompen van geest bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef GSE het volgende:
Waarom gedragen de Japanners zich zó eigenaardig?
Omdat die gewoon niet zo nauw kijken..
Toen ik er woonde was Nederland het land bij uitstek om grappige clips van te laten zien. Natuurlijk komt alles daar later om tv dan hier, maar een groot voorbeeld was vaak de rolf wouters show. Dat mensen enkel voor tv iets gruwelijks aten of deden is niet japans.quote:
Arm beestquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Japanner 'worstelt' met slappe octopus.
pardon?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
... en ook transsexueel en dat was een heerlijke verrassing voor mij.
Natuurlijk, ik vertel enkel plausibele verhalenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best ens een plausibel verhaal kunnen zijn idd
HBO, MBO, LBO, 1 pot nat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:56 schreef Petrulli het volgende:
[..]
Oe a a ... Jappaners, Chinezen.. één pot nat..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |