Supertolerant? Ik zou juist denken dat ze gedurende een normale werkdag juist geforceerd worden om een soort eenheidsworst (koppelteken toevoegen waar gewensd) te zijn, dat ze in hun vrije tijd proberen een echt individu te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:58 schreef Marginaal het volgende:
Waarschijnlijk omdat ze openlijk in zo'n supertolerante maatschappij wonen waar iedereen altijd beleefd en voorkomend tegen elkaar, waar niemand zich asociaal gedraagt, waar niemand toetert naar elkaar als ze in een paar kilometer file staan, waar honderden mensen zich 's morgens in de metro proppen en waarbij nooit een scheef woord valt, waar iedereen zich uiterst braaf aan de regetjes houdt, waar iedereen vrijwel altijd doet wat er van zich verwacht wordt etc.
Dat is waarschijnlijk de hoofdreden dat sommigen in hun vrije tijd er dat soort bizar gedrag op nahouden.
Maar het gaat hier over Japanners, ontzettende aap dat je d'r bent!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:28 schreef Petrulli het volgende:
Wij hebben hier op het werk ook een aantal chineze cursisten rondlopen, gewoon niets op uit doen.. vreemd volk
Wat is "gewoon niets op uit doen"?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:28 schreef Petrulli het volgende:
Wij hebben hier op het werk ook een aantal chineze cursisten rondlopen, gewoon niets op uit doen.. vreemd volk
Jawel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:10 schreef kaos- het volgende:
In andere delen van de wereld gebeurd precies hetzelfde, alleen zullen we dat soms niet te zien krijgen. Het is naar mijn mening niet zo dat persé japanners dit doen.
Oe a a ... Jappaners, Chinezen.. één pot nat..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar het gaat hier over Japanners, ontzettende aap dat je d'r bent!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat is "gewoon niets op uit doen"?
Waarom zien we zoiets dan niet significant in de VS, Canada, Australië, Europa, China, etc. gebeuren?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:10 schreef kaos- het volgende:
In andere delen van de wereld gebeurd precies hetzelfde, alleen zullen we dat soms niet te zien krijgen. Het is naar mijn mening niet zo dat persé japanners dit doen.
Wanneer je op ze zit willen ze niks uit doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
Wat is "gewoon niets op uit doen"?
Omdat Japan een vaan de dichtbevolkste gebieden ter wereld is, en daarom de strenge sociale regels die in dit topic al eerder genoemd werd daar veel belangrijker zijn dan in andere landen. Imho zie je dit soort excessen meer naarmate mensen meer in een keurslijf worden geduwd.quote:Op donderdag 8 maart 2007 01:52 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
[..]
Waarom zien we zoiets dan niet significant in de VS, Canada, Australië, Europa, China, etc. gebeuren?
Nederlanders, Duitsers, 1 pot nat...quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:56 schreef Petrulli het volgende:
[..]
Oe a a ... Jappaners, Chinezen.. één pot nat..
Ja want die culturen lijken ook zoveel op elkaarquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:56 schreef Petrulli het volgende:
[..]
Doe eens even niet zo arrogantquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:34 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hou je mond gewoon als je IQ niet boven de 80 komt
Zou best ens een plausibel verhaal kunnen zijn iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:46 schreef jpg97 het volgende:
Dat zijn de lange-termijn-effecten nog van Hiroshima en Nagasaki.
Noem eens een voorbeeldquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:57 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Zelf heb ik een tijd in Japan gewoond ( Kyoto om precies te zijn ) en het grappige is dat je daar op tv Nederlandse programma's ziet die zij niet begrijpen kunnen en als erg bizar en hilarisch stukken van uitzenden.
Zelf is Japan mijn favo land en Nederland zou nog niet eens kunnen tippen aan hun sociaal gedrag en openheid
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef GSE het volgende:
Waarom gedragen de Japanners zich zó eigenaardig?
Omdat die gewoon niet zo nauw kijken..
Dat doet me nichtje ook. Er zijn ruim over de een miljard mensen die zo kijken. En nauwe ogen betekend niet dat je altijd nauw en bekrompen van geest bent.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:11 schreef GSE het volgende:
Waarom gedragen de Japanners zich zó eigenaardig?
Omdat die gewoon niet zo nauw kijken..
Toen ik er woonde was Nederland het land bij uitstek om grappige clips van te laten zien. Natuurlijk komt alles daar later om tv dan hier, maar een groot voorbeeld was vaak de rolf wouters show. Dat mensen enkel voor tv iets gruwelijks aten of deden is niet japans.quote:
Arm beestquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef ROC-belooft-het-u het volgende:
Japanner 'worstelt' met slappe octopus.
pardon?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:39 schreef Oscar-Wilde het volgende:
[..]
... en ook transsexueel en dat was een heerlijke verrassing voor mij.
Natuurlijk, ik vertel enkel plausibele verhalenquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou best ens een plausibel verhaal kunnen zijn idd
HBO, MBO, LBO, 1 pot nat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:56 schreef Petrulli het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |