Dan ben je echt de enige in de groep hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:52 schreef ursel het volgende:
Ja, jullie zullen het ook niet eens een keertje van me over nemen ofzo..
Ik had ook niet gezegd dat ik het echt zou doen! Dus ....quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef 3lmo het volgende:
Tsss, wat is er mis met mijn opmerking? Die sloeg op dat je zondagmiddag niet was langskomen op de server
Ik mis je!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef Incolumis het volgende:
yay eindelijk weer eens nieuwe hardware besteld![]()
Of een verslag of opbokkenquote:
quote:
wss een 8800GTS 640MBquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:47 schreef 3lmo het volgende:
Tsss, wat is er mis met mijn opmerking? Die sloeg op dat je zondagmiddag niet was langskomen op de server
@ Mede-Twentenaar, wat voor videokaart heb je nu dan?
ram = 800mhz, cpu fsb = 1066mhzquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:50 schreef FJD het volgende:
[..]
Neem aan dat je je CPU dan flink gaat overclocken? Anders wordt de CPU de bottleneck van je geheugen en heb je dus eigenlijk te duur geheugen gekocht. Ik meen nml. gelezen te hebben dat de FSB van je geheugen in 1:1 ratio met de FSB van je CPU moet staan waarbij je de FSB van je geheugen maal 2 moet doen.
Waarbij je de FSB van het geheugen moet verdubbelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:06 schreef Incolumis het volgende:
ram = 800mhz, cpu fsb = 1066mhz
Nadat hij gisteravond met een kerel heeft staan dansen is hij niet meer dezelfde.quote:
neequote:
Gemaakt door Dice?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:10 schreef Incolumis het volgende:
nee![]()
om de 1 of andere reden heeft mijn pc besloten geen SL meer op te starten, xp reinstall werkt niet, ram getest, ook geen probleem, maar het wil gewoon niet meer starten
dus ik mis mijn!!!!
![]()
ik begin steeds meer zoals ze het noemen een ''leven'' te krijgenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef ursel het volgende:
@Lies..
Je moet Sickert pas PM-en mailen als we op pagina 5 zitten..
Hij heeft nu zijn tvp al op pagina 1 staan..![]()
Is heel goed, 'k heb sinds vandaag net uit met m'n batssletquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrouwen over 3lmo![]()
![]()
![]()
Inkoppertje. Die krijg je gratis 3lmo
Niet veel. Tijdens de pingel liepen ze samen een beetje te duwen en binnen de 16 meter. De scheids riep 1x dat ze moesten kappen en trok de 2e keer gewoon geel voor beide spelers en terechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:31 schreef ursel het volgende:
Whehehe.. Markie..
Benieuwd wat die uitgevreten hebben:
2e Gele kaart (82.Van Bommel)
2e Gele kaart (82.Diarra)
Dit filmpje laat de andere kant zien van onze jongens in Afghanistanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:48 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is ook zo hoor, zou niet met ze willen ruilen
Wat we nog niet wisten over Evil Ducky:quote:
quote:schreef EvilDucky het volgende:
Ik vind die glitters ook geen probleem, ook al ben ik de 30 gepasseerd..
Als ik Lush parfum wil verkopen, mag dat dan in dit topic of moet dat in V&A?
Ohja, en mijn naam op SL is Draakje Dailey. Met sommigen van jullie heb ik al het genoegen gehad.
Misschien is het al wel gevraagd hoor, maar is er ergens een uitgebreide handleiding online over het vliegen op SL?
Fok! MSN, m'n 0900 nummer.. Je kunt me overal bereiken..
Vista en SL werken bij mij niet samen.
ik ben gewoon wakker hoor! Zet je msn dan ook gewoon aan MUTS!quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:21 schreef IJsmuts het volgende:
is er niemand meer wakker ofzo>>>>? dan ga ik ook wel weer pitten hoor!!!
tjonge jonge heeft iedereb toietse dan mogren?????
doei!!!! groetjes ijmuts!!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:10 schreef IJsmuts het volgende:
-edit-
Valt reuze mee! Het kan namelijk veel erger!quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat we nog niet wisten over Evil Ducky:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ff quoten voor het geval je morgen je fouten gaat verbeteren..quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:10 schreef IJsmuts het volgende:
gpddomme, had ik al geegd over dat kevertje enzo over je pik laten lopen?????
damn it was a good night, zooo veel lekkere mesijes, kt ktu kut
en mn peuken zijn op, en ze moezteb de bus halen klote man!!!!!
pffff wat zal ik me morgen brak voelen zeg en dan moet ik e ook nog oberhalen om morhgen weer te gaan!!!!
oh oh ho en het is nog maar twee uur en het lijkt alsog het 6 iuur is....
poja en makaai, wat een held!!!!!
nou ebe \n tukken dan maar, over een paar uur het wekkertje, en dan nog een avondje met dat leuke mesije!!! wordt echt rukken man anders ga ik nog dingen dioen die ik anders niet zou doen ( en ook niet ga doen enzo) maar het idee dat je een leuke avond hebt gehad en een sssuuuuupppeeeer lekker mesije niet in de taxi had hoeven zetten is ook al heel ok!!!!!
cap genimini,,,, moet echt van job verwisseklen man, dan wordt polen tenmonste leuk!!!!!!!!!
jke weet toch!!!!!
quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:13 schreef ursel het volgende:
Ff quoten voor het geval je morgen je fouten gaat verbeteren..
Goedemorgen u allen..
tsk tsk een beetje haar bespioneren!quote:Op donderdag 8 maart 2007 02:29 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat we nog niet wisten over Evil Ducky:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
we gezocht maar toen hebben we hem ook niet gevonden...quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:30 schreef FJD het volgende:
Weet iemand trouwens nog welke het raptopic van afgelopen zomer was?We hebben het pas al eens terug gezocht maar heb het niet opgeslagen
Bier nog niet uitgewerkt ??quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:35 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
we gezocht maar toen hebben we hem ook niet gevonden...
morguh trouwens![]()
Anders gebruiken we de FOK! search!quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:35 schreef IJsmuts het volgende:
we gezocht maar toen hebben we hem ook niet gevonden...
morguh trouwens![]()
de fok searchquote:
was jij niet diegene die mn vriendin een slet noemde??quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:41 schreef sanni het volgende:
moggu...mooie zonnige dag vandaag en m'n griep is zo goed als verleden tijd
![]()
![]()
maar ik moet me nog wel ff blijven warm kleden e.d.![]()
Nee dat was Ursel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:43 schreef IJsmuts het volgende:
was jij niet diegene die mn vriendin een slet noemde??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |