Knackebrod, bjorn & annaquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef Sumera het volgende:
Leuk dat je wilt dat iedereen je leert kennen, maar een babyfoto van jezelf plaatsen
Jij post linkjes naar topics, naar mijn mening omdat je hulp nodig hebt in je stalken..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef IJsmuts het volgende:
ursel, ik heb het gevoel dat je me zit te stalken in mn topics...
was je lekker net te laat voor het CU2 topic, dies dicht na 10 posts!!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ow ben je helemaal niet echt van het rimmen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:53 schreef ursel het volgende:
[..]
Jij post linkjes naar topics, naar mijn mening omdat je hulp nodig hebt in je stalken..
En dat rimmen stond gewoon op de frontpage..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef IJsmuts het volgende:
owja ik bied trouwens nu alvast excusez aan enzo voor wat ik tussen nu en morgen allemaal ga posten. de helft meen ik toch niet en de andere helft ook niet. drank enzo je weet toch
nu ga ik naar de stad![]()
Alleen als er nootjes bij zitten..quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ow ben je helemaal niet echt van het rimmen?
Zolang wij 's ochtends maar niet weer de consequenties hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:00 schreef IJsmuts het volgende:
owja ik bied trouwens nu alvast excusez aan enzo voor wat ik tussen nu en morgen allemaal ga posten. de helft meen ik toch niet en de andere helft ook niet. drank enzo je weet toch
nu ga ik naar de stad![]()
Waar zijn de tieten?quote:
KutFoK! doet die zweedse shit niet goed weergevenquote:To make everyone well educated...
Well im just gonno try to write in english I suck at it but im gonne try...
Sug mina ballar... = Suck my balls...
Knulla dig... = Fuck You... grovt överssatttt...
Far åt helvete... = Go to hell...
Svenska vackra flicka... = Damn your looking good...
Jädrans... = Bollocks...
Judicator du är bäst = Judicator you are the greatest...
Fet röv... = Fatt ass
Next lesson we are gonno talk about how to get the ladys in bed...
Whehehe.. vuile stalker..quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:11 schreef IJsmuts het volgende:
@ ursel, ik heb per ongeluk je eerste fok topic gekicked........
2quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef ursel het volgende:
@Lies..
Je moet Sickert pas PM-en mailen als we op pagina 5 zitten..
Hij heeft nu zijn tvp al op pagina 1 staan..![]()
De tijd dat jij iets nuttigs post is ook alweer lang voorbij hequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:42 schreef Incolumis het volgende:
ja jezus dat gelul over politiek, hondjes, etc gaat allemaal aan mij voorbij, en ik ben geen megaposter zoals jij, ik ga niet eerst alles kopieren in kladblok en dan tegelijk postenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:44 schreef FJD het volgende:
[..]
De tijd dat jij iets nuttigs post is ook alweer lang voorbij he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kladblokquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:48 schreef Incolumis het volgende:
ja jezus dat gelul over politiek, hondjes, etc gaat allemaal aan mij voorbij, en ik ben geen megaposter zoals jij, ik ga niet eerst alles kopieren in kladblok en dan tegelijk posten
Luxequote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef FJD het volgende:
[..]
KladblokIk heb dual screen en dan Firefox over twee schermen en dan voor elke reply een nieuwe tab
Eigenlijk lul ik maar een eind uit m'n nek maar goed dat zijn jullie wel gewendquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:03 schreef diamondvoodoo het volgende:
Luxe
Wat is "PM'en" ??????quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:32 schreef ursel het volgende:
@Lies..
Je moet Sickert pas PM-en mailen als we op pagina 5 zitten..
Hij heeft nu zijn tvp al op pagina 1 staan..![]()
Private Message. Zie je balk bovenin (envelopje)quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:48 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Wat is "PM'en" ??????
HOMOOOOO'ssssssss !!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(@ ijsmuts: mag die ter afwisseling ook gebruikt worden??)
Thx voor de uitleg!!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Private Message. Zie je balk bovenin (envelopje)
Wat danquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef Incolumis het volgende:
yay eindelijk weer eens nieuwe hardware besteld![]()
OCZ OCZ2P800R22GK, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 xquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Wat dan![]()
Een C2D 6300?Die krengen kun je toch boven de snelste C2D overclocken
Vrouwen over 3lmoquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrouwen over 3lmo![]()
![]()
![]()
Inkoppertje. Die krijg je gratis 3lmo
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef FJD het volgende:
[..]
Vrouwen over 3lmo![]()
![]()
![]()
Inkoppertje. Die krijg je gratis 3lmo
Neem aan dat je je CPU dan flink gaat overclocken? Anders wordt de CPU de bottleneck van je geheugen en heb je dus eigenlijk te duur geheugen gekocht. Ik meen nml. gelezen te hebben dat de FSB van je geheugen in 1:1 ratio met de FSB van je CPU moet staan waarbij je de FSB van je geheugen maal 2 moet doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:39 schreef Incolumis het volgende:
OCZ OCZ2P800R22GK, 2048 MB, DDR2, PC6400, 800 MHz, 2 x
GigaByte GA-965G-DS3, Retail
Intel Core 2 Duo (Conroe), E6600, Socket 775, Boxed
Jij betaalt altijd?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |