Veel plezier, welke is 't geworden ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
lieve vriendjes, ik ga film kijken!
BeeDee, werk ze he! En de rest alvast welterusten!
Ik krijg geen afscheids zoen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef Tezz het volgende:
[..]
eerst nog film kijken (tis Prestige geworden)
ahaha dat zou best kunnen.. achquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik lees trouwens dan menig speeltje niet tegen een tong op kan?
Groetjes, BeeDee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Veel plezier, welke is 't geworden ?![]()
En thx, ik moet zo weg idd. Prettige avond verder iedereen![]()
En bedankt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ahaha dat zou best kunnen.. achmannen brengen alleen problemen..
Ja ik heb er een jaar op moeten wachten. Veel over gebeld maar ze weten het daar ook niet... Ik had ruim op tijd aangifte gedaan. Zou je nog rente kunnen krijgen over deze periode? Als ik te laat ben met betalen moet ik ook rente betalen.quote:
Werk ze BeeDee!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Veel plezier, welke is 't geworden ?--edit, ah Prestige
--
En thx, ik moet zo weg idd. Prettige avond verder iedereen![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:02 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
wel als vriendje.. als vrienden is het leuk hoor![]()
Ik vreet me lek maar er komt helaas niks aan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zoek het ideale dieet! Eten tot je erbij neervalt en toch afvallen!
Die goeie ouwe tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik vreet me lek maar er komt helaas niks aan.![]()
Jeetje waar komt de Metallica verslaving vandaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:20 schreef Broekpaling het volgende:
Ik ga weer m'n Metallica boek lezen.![]()
Een vriend van me, ik kwam een paar muziek dvds lenen, ik luisterde toen amper 1 uur muziek op de dag, maar ik had verkantie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:23 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje waar komt de Metallica verslaving vandaan?
ik zoek de ideale manquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:12 schreef oranjekoek het volgende:
Ik zoek het ideale dieet! Eten tot je erbij neervalt en toch afvallen!
hahahaa ben bang van nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:45 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Bestaan die? ben jij een ideale vrouw?![]()
Die 13 jarige kutsert je-ko ofzo? jekoos? heeft dat in zijn sig staan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:19 schreef Misstique het volgende:
Jewaids? is dat weer iets nieuws?
Zegt me niks.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die 13 jarige kutsert je-ko ofzo? jekoos? heeft dat in zijn sig staan.
Zegt de ene kutusert over de anderequote:Op donderdag 8 maart 2007 12:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die 13 jarige kutsert je-ko ofzo? jekoos? heeft dat in zijn sig staan.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:26 schreef Misstique het volgende:
Sebasser is het niveau van kutuser reeds lange tijd voorbij..
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:31 schreef LudoSanders het volgende:
Daar zijn de meningen dan over verdeeld.
goed planquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:38 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik kan weer een maand lang downloaden
En nu eerst ff een sigaretje 14.gifhiv
Wat is er, moet je poepen?quote:
Maar daar gaat het hier niet over, ontzettende doerak dat je d'r bent!quote:
klopt,.. de combinatie jij en grappig is in dit en alle andere gevallen niet toepasbaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar daar gaat het hier niet over, ontzettende doerak dat je d'r bent!
gatver, wat is er lekker aan thee met een peuk?quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:00 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
hoi![]()
hoi sebasser![]()
eerst beetje wakker worden.. en dan thee met peukie
![]()
Precies. Dat hoort uiteraard bier te zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
gatver, wat is er lekker aan thee met een peuk?
geen koffie in huis dus moet het maar met thee doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
gatver, wat is er lekker aan thee met een peuk?
Ah, ok.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:21 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
geen koffie in huis dus moet het maar met thee doen![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:05 schreef Misstique het volgende:
Thee met bier smaakt immers veel beter.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:39 schreef Sebasser het volgende:
Hm, ik heb duidelijk koffie tekort.
Mijnvan zonet smaakte naar
..
Je had wel je tong uit je mond?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die smiley klopt niet, want ik had geen petje danwel hoedje op, en ook geen sigaar.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
Die smiley klopt niet, want ik had geen petje danwel hoedje op, en ook geen sigaar.
wie z'n loeder?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:57 schreef Sebasser het volgende:
Mike clark.
hmmm... de naam spinvis zegt me wel wat,.. toch es opzoekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Sebasser het volgende:
Die gast is live echt zo ongelovelijk goed.
zo vroeg al een joint?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
Gutvert, een jointje draaien gaat echt zwaar kut met sigaretten.
Ik ga ff shag zoeken.
Ik ga ook maar eens het zonnetje in met zo'n geile rakker.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
Gutvert, een jointje draaien gaat echt zwaar kut met sigaretten.
Ik ga ff shag zoeken.
Als je om kwart voor 1 je bed pas uitkomt rollen is het nog vroeg jaquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo vroeg al een joint?
Ik ga zo lekker beginnen aan mijn derde peukie vandaag![]()
ik heb alleen maar goede ideeenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:40 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Als je om kwart voor 1 je bed pas uitkomt rollen is het nog vroeg ja
peukie.. goed idee trouwens![]()
jamaar, ik ben nu pas klaar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:36 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
zo vroeg al een joint?
Ik ga zo lekker beginnen aan mijn derde peukie vandaag![]()
En nergens een fatsoenlijk terras te vinden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:04 schreef Broekpaling het volgende:
't Is altijd lente in de ogen van de tandarts assistente!![]()
Hier niet hoor.![]()
Wel heerlijk weer vandaag.![]()
omfgquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef Sebasser het volgende:
Bwhehe, Dat was niet goed.
3 keer overgegeven!
Volgende keer tipje even beter maken, tyfuswiet was in je bek kwam. mén dat is niet lekker.
En never nooit meer kant en klare sigaretten misbruiken voor dit. hoerentabak wat je bek inkomt.
IK HEB DAT GEVOEL OOK, HET IS ZULKS MOOI ZOMER WEER, BOH GEK.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:34 schreef Queen_Bee het volgende:
IK HEB HET GEVOEL ALSOF HET ZOMER IS EN IK ZO MN ZOMERJASJE AAN MOET DOEN EN OP DE FIETS NAAR MN ZOMERVRIENDEN GAAN OM DAAR IN DE TUIN TE GAAN ZITTEN
Maar t is geen zomer
TOR JE NAAR BUITEN GAAT EN DE KOU VOELTquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:43 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
IK HEB DAT GEVOEL OOK, HET IS ZULKS MOOI ZOMER WEER, BOH GEK.
WELKE KOU?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
TOR JE NAAR BUITEN GAAT EN DE KOU VOELT
ECHT HE.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
TOR JE NAAR BUITEN GAAT EN DE KOU VOELT
Feleiciteer mij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
wat heb ik toch een gave av
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |