quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:24 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik heb wel een artistieke foto geplaatst in dat topic !
laat maar Abe!!!!! Ik wilde alleen een mooi engeltje met mijn naam erbij snif snif snifquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:26 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Neenee, kijk, ik teken je gezicht helemaal na, dan trek ik hem over en kleur ik hem in in Photoshop. Je ziet nergens een foto.
Is goed !!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
laat maar Abe!!!!! Ik wilde alleen een mooi engeltje met mijn naam erbij snif snif snif
doe maar PM, dan zet ik hem in mijn fobo!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:29 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Is goed !!
Morgen begin ik ermee, dan is hij wel snel klaar. Dan stuur ik hem wel via pm of ik dit topic.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
doe maar PM, dan zet ik hem in mijn fobo!!!!!
Maar leveren wel een leuker dan gemiddeld ONZ topic op, vind ik tenminstequote:Op woensdag 7 maart 2007 20:27 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Wat een idee eigenlijk, dit soort foto's.
Nou, ik doe meestal de woordspelletjes; verander één letter, woordsamenstelspel of woordassociatie. Maar daar moet je van houden. Ik speel het soms dagen, maar ben het ook welleens weer spuugzat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:33 schreef Tezz het volgende:
BeeDee, worden er nog leuke spelletjes in MEN gespeeld? Er is geen zak op tv vanavond namelijk...
ik heb ook nog drie films liggen:quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nou, ik doe meestal de woordspelletjes; verander één letter, woordsamenstelspel of woordassociatie. Maar daar moet je van houden. Ik speel het soms dagen, maar ben het ook welleens weer spuugzat.
Nee, maar Miami Vice was een flop is mij ter ore gekomenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik heb ook nog drie films liggen:
a night at the museum
miami vice
prestige
maar ze lijken me geen van allen echt super. Iemand ze gezien?
Ook alweer zolang geledenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
bedankt trouwens nog voor het fixen van de wiki
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:46 schreef oranjekoek het volgende:
Heeeeee BeeDee!![]()
Nog een paar en dan zijn we weer compleet! Hallo allemaal
![]()
Oranjekoekie !quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:46 schreef oranjekoek het volgende:
Heeeeee BeeDee!![]()
Nog een paar en dan zijn we weer compleet! Hallo allemaal
![]()
Mijn rooster werkt ook niet mee..quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
nu ben je er net weer en ik ga zo weer weg Oranjekoek! Tis ongelofelijk maar we hebben volgens mij een ander FOK!ritme!
de FOK! rokershoekje filmquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
welke flim moet ik nou gaan kijkeeeee
waar is ie te downloaden?? En is er ook iets interessants op te zien of alleen maar blauwe rookwalmenquote:
voor de sex is het oke, maar kan je nieuw te vinden vrouwelijke partner ook een pot augurken opendraaien???????? NEEN!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef maaike1987 het volgende:
jullie krijgen een primeur: ik word lesbisch...
Ik zou voor a night at the museum gaan. Puur op acteurs en genre.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:53 schreef Tezz het volgende:
welke flim moet ik nou gaan kijkeeeee
METAL UP YOUR ASS!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:52 schreef BeeDee het volgende:
Kill em all !!!!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:56 schreef maaike1987 het volgende:
jullie krijgen een primeur: ik word lesbisch...
Prik een vork door de dop.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
voor de sex is het oke, maar kan je nieuw te vinden vrouwelijke partner ook een pot augurken opendraaien???????? NEEN!![]()
"Tegen de 31-jarige S. Al-S. is vandaag voor de rechtbank in Den Bosch een voorwaardelijke celstraf van één jaar geëist en een werkstraf van 240 uur wegens ernstige kindermishandeling. De vrouw wordt ervan beschuldigd haar 3 kinderen vanaf 2001 vier jaar lang mishandeld en verwaarloosd te hebben. De kinderen waren 6, 5 en 1 jaar oud toen de mishandelingen begonnen."quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat is er allemaal broek, wil je het vertellen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Tegen de 31-jarige S. Al-S. is vandaag voor de rechtbank in Den Bosch een voorwaardelijke celstraf van één jaar geëist en een werkstraf van 240 uur wegens ernstige kindermishandeling. De vrouw wordt ervan beschuldigd haar 3 kinderen vanaf 2001 vier jaar lang mishandeld en verwaarloosd te hebben. De kinderen waren 6, 5 en 1 jaar oud toen de mishandelingen begonnen."
"Een 68-jarige Britse vrouw, die voor eigen gebruik een kleine hennepkwekerij runt, heeft een taakstraf van 250 uur gekregen."
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
voor de sex is het oke, maar kan je nieuw te vinden vrouwelijke partner ook een pot augurken opendraaien???????? NEEN!![]()
tja, leer er mee leven meid!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is waar... maar tja.. mannen zijn zo gevoelloos.. en ze doen je nog pijn ook..
![]()
ben nu trouwens wel erg nieuwsgierig wat er gebeurd is...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
dat is waar... maar tja.. mannen zijn zo gevoelloos.. en ze doen je nog pijn ook..
![]()
Ja als alles hier rustig is kruip ik achter de computer ;o)) Ik kijk vrijwel geen tv.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:50 schreef Tezz het volgende:
nu ben je er net weer en ik ga zo weer weg Oranjekoek! Tis ongelofelijk maar we hebben volgens mij een ander FOK!ritme!
Ja niet te geloven. Was er laatst niet een kinderverkrachter die ook een taakstraf kreeg van 240 uur? Triestquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Tegen de 31-jarige S. Al-S. is vandaag voor de rechtbank in Den Bosch een voorwaardelijke celstraf van één jaar geëist en een werkstraf van 240 uur wegens ernstige kindermishandeling. De vrouw wordt ervan beschuldigd haar 3 kinderen vanaf 2001 vier jaar lang mishandeld en verwaarloosd te hebben. De kinderen waren 6, 5 en 1 jaar oud toen de mishandelingen begonnen."
"Een 68-jarige Britse vrouw, die voor eigen gebruik een kleine hennepkwekerij runt, heeft een taakstraf van 250 uur gekregen."
![]()
nee ik ook niet zo veel. Behalve Wie is de Mol en af en toe een leuke film.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja als alles hier rustig is kruip ik achter de computer ;o)) Ik kijk vrijwel geen tv.
Heerlijk! Klein scheutje koe erbij ajb!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
Dan schenk ik wel koffie, ik ga toch zetten![]()
Vrouwen zijn ook geen lieverdjes denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
Lekker! Mag er een beetje melk in?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
Dan schenk ik wel koffie, ik ga toch zetten![]()
ja dat zei ik ook al........(tzal de leeftijd wel zijn)quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook geen lieverdjes denk ik.
Meteen je bankrekening erbij posten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een trieste mededeling:
Ik ben binnenkort werkeloos.
Mijn dank voor uwe aandacht.
haha ja ik lees het net! Vroeger vond ik het ook al geen lieverdjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat zei ik ook al........(tzal de leeftijd wel zijn)
Ik heb nog nooit een meisje pijn gedaan, zowel lichamelijk als geestelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:07 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
![]()
aaaaah *rent blair witch project-achtig door de kamer*quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef AbeSapien het volgende:
Boe.
Ik ook niet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een meisje pijn gedaan, zowel lichamelijk als geestelijk.![]()
Owwww.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Was een vervolgreactie op wat Tezz daarboven zei![]()
! vertel ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een trieste mededeling:
Ik ben binnenkort werkeloos.
Mijn dank voor uwe aandacht.
schrikquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:17 schreef AbeSapien het volgende:
Boe.
Ik heb geen zin meer in dit baantje, doe het al veuls te lang.quote:
Bedankt! ik voel me enorm verrijkt met deze kennis!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:22 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
kirhcs
Ik denk ik schrijf het andersom, weet je hoe dat eruit ziet.
rood ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in dit baantje, doe het al veuls te lang.
Het verdient niet etc, ik ga wat in het dorp zoeken, moet toch iets doen om mezelf aan een nieuwe pc,mp3, gitaarset te helpen, dit alles gaat nu al wel lukken, maar dan sta ik rond de 20 euro.![]()
tja....zoek iets wat lekker verdient, zoals ehmm, ehmm, in een callcenter werken (wel een kutbaan) of achter de bar in de kroeg (wel altijd in het weekend werken).quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb geen zin meer in dit baantje, doe het al veuls te lang.
Het verdient niet etc, ik ga wat in het dorp zoeken, moet toch iets doen om mezelf aan een nieuwe pc,mp3, gitaarset te helpen, dit alles gaat nu al wel lukken, maar dan sta ik rond de 20 euro.![]()
ach.. heb het weer gehad met mannen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
ben nu trouwens wel erg nieuwsgierig wat er gebeurd is...
Neuh, plus.quote:
Geen dank.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef Tezz het volgende:
[..]
Bedankt! ik voel me enorm verrijkt met deze kennis!
Lekker degraderend weer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
ach.. heb het weer gehad met mannen..
ben nu de film coming soon aan het kijken... is grappig..
vrouwen die niet klaar kunnen komen bij mannen..
klopt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook geen lieverdjes denk ik.
Ik quote:quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
tja....zoek iets wat lekker verdient, zoals ehmm, ehmm, in een callcenter werken (wel een kutbaan) of achter de bar in de kroeg (wel altijd in het weekend werken).
quote:Bedankt! ik voel me enorm verrijkt met deze kennis!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klopt...
dan maar vrijgezel blijven![]()
lang leven de speeltjes![]()
Duracellquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klopt...
Ik zeg..zoek een andere baan en koop alleen die gitaarset. Hou je toch overquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Neuh, plus.
Maar dan blijft 'ie op de 20 hangen voor een tijdje en dan gaan de laatste beetjes op aan snaren.![]()
Je heb alles al gezien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
haha nee hoor niet alle mannen![]()
mijn beste vrienden zijn 2 mannen dus wat dat betreft...
Ik lees trouwens dan menig speeltje niet tegen een tong op kan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
klopt...
Ja, maar op een keer is dat ook op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik zeg..zoek een andere baan en koop alleen die gitaarset. Hou je toch over![]()
ja dat klinkt veel leuker. Maar ik betaal me nog steeds scheel aan rente.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:26 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het niet rood meer maar sta je Debet![]()
Hans Anders, Pearl, enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja dat klinkt veel leuker. Maar ik betaal me nog steeds scheel aan rente.
ooooooooooo en die konijnen, die doen met toch een partij stoere kunstjes!!!!!!!!quote:
ik zal ze eens bellen idd. Misschien willen ze mijn debetrente wel betalen iedere maand.quote:
Ja dat is best asociaal inderdaad. Ik sta bijna credit dus dan haal ik die hele krediet van mijn rekeningquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik zal ze eens bellen idd. Misschien willen ze mijn debetrente wel betalen iedere maand.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteraard.0 topics op naam. 14.gif
ik sta meer in de min dan dat er binnen komt per maand, dus tja, helpt niet echt he. Gebed zonder einde dus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ja dat is best asociaal inderdaad. Ik sta bijna credit dus dan haal ik die hele krediet van mijn rekening
Ik heb altijd volop gebruik gemaakt van het krediet, het is ook veel te gemakkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
ik sta meer in de min dan dat er binnen komt per maand, dus tja, helpt niet echt he. Gebed zonder einde dus.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
lieve vriendjes, ik ga film kijken!
BeeDee, werk ze he! En de rest alvast welterusten!
Slaap lekker!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
lieve vriendjes, ik ga film kijken!
BeeDee, werk ze he! En de rest alvast welterusten!
2005!!!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik heb altijd volop gebruik gemaakt van het krediet, het is ook veel te gemakkelijkWe hebben eindelijk on belasting geld van 2005! binnen gehad, dus dat vult wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |