Dat krijg je ervan als je maat 42 hebt en je in maat 38 propt(ze zegt maat 38 maar daar geloof ik geen yota van)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:10 schreef jacqjacq het volgende:
wat zit dat pakje van natas slecht, sluit vooraan in de taille niet aan en staat naar voren en de rok zit te strak.
Wordt Jaap bijgevoed achter op dit moment?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oh ja, hoog tijd inderdaad voor de streams.
Bont aktie zijn we mee bezig.
Wat mij betreft stort ie neer. Al was het figuurlijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:11 schreef Day het volgende:
En het DGK-leventje gaat gewoon door. Tilly is er voor de nageltjes, Brian gaat naar vliegles.
Nou succes met die bont actie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Alles wat die Klingon aantrekt staat walgelijk en zal nooit enigszins in contrast kunnen staan met die enorme bos wannabe dreadlocks waar ze nu mee looptquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:10 schreef jacqjacq het volgende:
wat zit dat pakje van natas slecht, sluit vooraan in de taille niet aan en staat naar voren en de rok zit te strak.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:09 schreef Meaghan het volgende:
Iemand dit onderonsje tussen Eric en Huub gezien vannacht? Ze hadden het over de stemming en dat één van de redenen voor Eric om Huub er uit te stemmen was dat Eric hem te arrogant vond en hij hier niet bovenuit kon komen. Eric gaf aan dat hij nog helemaal niet zeker was wat hij nou precies wilde, Huub wel of niet er uit stemmen. Ik begin toch wel een beetje te twijfelen of ik dit goed heb opgevangen, ergens kan ik me niet voorstellen dat Eric nog steeds twijfelt.
Je moet maar geacepteerd door hun willen wordenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Huub< Sivia en Eric some blijven ze met zijn drietjes overkunnen blijven. Echter mijn gevoel zegt dat Huub zich niet kan beheersen en zich laat gaan. Ook een dillema voor Eric want als ie nu kiest voor SHE zal BAN hem nooit weer accepteren.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer Huub< Sivia en Eric some blijven ze met zijn drietjes overkunnen blijven. Echter mijn gevoel zegt dat Huub zich niet kan beheersen en zich laat gaan. Ook een dillema voor Eric want als ie nu kiest voor SHE zal BAN hem nooit weer accepteren.
Who's Ton.quote:
Misschien, maar Eric wordt nu toch niet echt geaccepteerd door BAN, die zijn nooit oprecht tegen hem (geweest).quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
zou het morgen afwachten, eric kan net zo goed toch nog besluiten om huub er uit te stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef kybe het volgende:
Ik kon niet wachten op die reacties van Brian en Natasia maar nu kan ik ook niet wachten op het gezicht van Amanda als Eric Huub er morgen in laat.
Het lijkt me juist eenvoudig zolang hij een pact met Sylvia heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Nog sterker... gaat ie gehaat worden of geliefd....quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Who's Ton.
Ik kijk niet alles maar neem zoveel mogelijk door als ik kan en mijn twijfel bij Eric is: gaat ie voor een korte, leuke tijd met Huub (en Syl) of voor de eindstreep? Kijkt ie ver vooruit of niet.
Ton is de klusjesman van de villa. Geruchten doen de ronde dat ze daar verliefd op is, met de nadruk op geruchtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Who's Ton.
Ik kijk niet alles maar neem zoveel mogelijk door als ik kan en mijn twijfel bij Eric is: gaat ie voor een korte, leuke tijd met Huub (en Syl) of voor de eindstreep? Kijkt ie ver vooruit of niet.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
maakt niet uit het is geen idols of x-factorquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nog sterker... gaat ie gehaat worden of geliefd....
Ach ik zie Huub echt als een kwajongen.quote:
Ik schreef ook "als"quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef robert2006 het volgende:
[..]
zou het morgen afwachten, eric kan net zo goed toch nog besluiten om huub er uit te stemmen
Als je daarmee de streamers/tv-kijkers bedoelt, daar moeten ze zich geen reet van aantrekken. Het gaat om het winnen van 'vrienden' in dat huis. Daar hebben ze mee te maken, niet met ons.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nog sterker... gaat ie gehaat worden of geliefd....
inderdaad, die maken nu alleen maar misbruik van hem (en van J.aap) omdat het huub zijn kop zal kosten, de #1 vijand van B & Nquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:17 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Misschien, maar Eric wordt nu toch niet echt geaccepteerd door BAN, die zijn nooit oprecht tegen hem (geweest).
Sssstquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand Jaap al gezien vandaag of is ie naar huis
Volgens mij gaat het over het winnen van dit spel. Wat ik bedoelde te zeggen is dat voor Eric er geen weg terug meer is welke keuze hij ook maakt. Ik vind Huub vaak supersterk maar hij is ook een gevaar voor zichzelf en dat maakt Huub gevaarlijk voor zichzelf, Sylvia en straks misschien ook Eric.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:15 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Je moet maar geacepteerd door hun willen worden![]()
hij heeft zijn camopak aangetrokkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand Jaap al gezien vandaag of is ie naar huis
Als ik de reacties op de popipoll anders moet geloven zijn ze er wel degelijk mee bezigquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Day het volgende:
[..]
Als je daarmee de streamers/tv-kijkers bedoelt, daar moeten ze zich geen reet van aantrekken. Het gaat om het winnen van 'vrienden' in dat huis. Daar hebben ze mee te maken, niet met ons.
Dat onderstreept nog eens extra het gebrek aan intelligentie bij Snolliequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Dogga het volgende:
amanda denkt dat ze intelligenter is dan huub
Teken dat ze écht dom is. Maar wat ik dan weer niet begrijp dat ze wel in staat is om op de plee te schijten en steeds maar adem te blijven halen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:20 schreef Dogga het volgende:
amanda denkt dat ze intelligenter is dan huub
LOL
quote:
Dat werd vorige week donderdag ook gezegt .quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:11 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Die popipoll is alleen belangrijk wat de cp's betreft, verder niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:22 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Als ik de reacties op de popipoll anders moet geloven zijn ze er wel degelijk mee bezig![]()
ja en denk je nou echt dat als Huub gered word door Eric en samen een groep zijn dat Eric eruit gekegeld gaat worden. ja als hij voor de ABNJ groep kiest ja dan wel. met ze 3en staan ze super sterk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:21 schreef akveor het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het over het winnen van dit spel. Wat ik bedoelde te zeggen is dat voor Eric er geen weg terug meer is welke keuze hij ook maakt. Ik vind Huub vaak supersterk maar hij is ook een gevaar voor zichzelf en dat maakt Huub gevaarlijk voor zichzelf, Sylvia en straks misschien ook Eric.
Amanda = Wookiequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef FSR het volgende:
Ik vind het wel een SF achtig iets worden...
Natasia = Startrek - Klingon
Jaap = StarWars = Jabba the hut
Amanda = Thunderbirds...
En Brainless is de mislukte experimentele menselijke robot. Vitale functies als denken, klaarkomen en begrijpend praten komen pas in de volgende versie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef FSR het volgende:
Ik vind het wel een SF achtig iets worden...
Natasia = Startrek - Klingon
Jaap = StarWars = Jabba the hut
Amanda = Thunderbirds...
En als wij straks de winnaar mogen kiezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
Die popipoll is alleen belangrijk wat de cp's betreft, verder niet.
Het is niet zo dat als je niet populair bent bij de kijkers, je geen kans meer maakt om het geld en de villa te winnen.
ja best jammer is dat, was beter geweest als je 1e wordt op de po pol dat je dan niet eruit gestemd kan worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
Het is niet zo dat als je niet populair bent bij de kijkers, je geen kans meer maakt om het geld en de villa te winnen.
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:23 schreef monique.t het volgende:
[..]
Dat werd vorige week donderdag ook gezegt .
Toen ik de redaktie aan de telefoon had.
Binnen enkelen dagen zou er aktie ondernomen worden ivm het bontjasje (wat er trouwens 2 zijn aan die zwarte zit ook echt bont)
Maar inmiddels zijn we een week verder en er is nog niks gebeurt
Mijn complimenten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
Goeie zaak!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als je zo'n aktie opzet moet je het ook goed doen. We doen dit samen met de Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Top!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Dat is een mooiequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef CarOnline het volgende:
Natasia over koken: Ik flambeer iets in elkaar
Prima. Een goede actie heeft wat tijd nodig voor een grondige voorbereiding.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Bont voor Dieren. Het gebeurt echt!
Goeie vraagquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:29 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Goeie zaak!
Maar hoe denken jullie in hemelsnaam tot Amanda door te dringen?
Wanneer krijgen ze een cursus stierenvechten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Als de overige bewoners Natasia een hak willen zetten moeten ze dat "zorgen voor" eens van haar afpakken. Dan wordt ze gek, weet ze bij God niet wat ze de hele dag moet doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:26 schreef beequeen het volgende:
Zdngmw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat zorgen voor jullie vind ik niet erg, zegt ze. Rot op naar je kindjuuuus en zorg daarvoor.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Goeie vraagVandaar dat we het goed voorbereiden
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
bonT voor dieren
http://www.bontvoordieren.nl/
![]()
Inderdaad wasmax, Huub gaat er echt niet uit...quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef waxmask het volgende:
Diegene met de meeste stemmen = diegene die het meest oplevert voor DGK
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat ze 45% van de inkomsten door de plee gaan spoelen, om daarna nog eens 21%(Sylvia) te verliezen. Ik denk dat Eric uit zichzelf Huub erin houdt , maar zou ie het echt niet gewild hebben draait hij eigenhandig het spel de nek om en gaat er niemand met de winst vandoor.
Misschien iets met plaatjes, of onder een dekbed. Iets met biologie ( moeilijk woord)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
nope, geen spelfoutquote:
redaktie dat is mooi van julliequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Clank het volgende:
Oh mooi... Sylvia heeft heel goed in de gaten met wat voor intentie Brian gisteren het gesprek met haar heeft gevoerd.
Huub zegt dat Syl daar veel beter mee om kan gaan dan hij zelf.
Sylvia heeft denk ik achter ook te horen gekregen dat ze veel bewondering hadden voor haar op manier waarop ze het gesprek met Brian gevoerd heeft.
En misschien daarom wel die feestjes op zaterdag, omdat het niet zeker was of Erik Huub er in houdt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:30 schreef waxmask het volgende:
Diegene met de meeste stemmen = diegene die het meest oplevert voor DGK
Je gaat mij echt niet wijsmaken dat ze 45% van de inkomsten door de plee gaan spoelen, om daarna nog eens 21%(Sylvia) te verliezen. Ik denk dat Eric uit zichzelf Huub erin houdt , maar zou ie het echt niet gewild hebben draait hij eigenhandig het spel de nek om en gaat er niemand met de winst vandoor.
Ik vind dat wel meevallen, vrijwel iedereen hier doet alsof de complete huishoudelijke staf ook huishoudelijke slaven zouden moeten zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind dat de huishoudsters daar een zwaar irritante rol vervullen...
Allemaal natuurlijk in opdracht van maar het komt niet erg natuurgetrouw over.
Ze mengen zich teveel in privézaken, ze zouden gewoon hun werk moeten doen.
Na het tripje zeehondjes doodknuppelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wanneer krijgen ze een cursus stierenvechten?
voorbereiden ???, amanda vraagt dan 24 aan, jullie weten inmiddels toch wel hoe dat werktquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
het gaat er echt om dat je het spel goed kunt spelen met flink wat treiteren/schelden en gemanipuleer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk nu dat Huub en Sylvia Eric er voorlopig niet uit zullen stemmen. Eric heeft Amanda geprobeerd maar het is duidelijk dat hij haar nu nog te labiel vind om op te vertrouwen. Dat is de enige reden die ik speltechnisch kan bedenken om Huub erin te houden. Als is Huub nog zo leuk hij is wel superpopulair en een enorm ego heeft. En Eric wil graag een Diva zijn.... oftewel Eric wil het mannetje zijn... Dus als hij nu kiest voor Huub heeft ie wel een ondergeschilte rol.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:24 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
ja en denk je nou echt dat als Huub gered word door Eric en samen een groep zijn dat Eric eruit gekegeld gaat worden. ja als hij voor de ABNJ groep kiest ja dan wel. met ze 3en staan ze super sterk.
Hoi, wat betreft je boodschap. Kun je aangeven waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:33 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Na het tripje zeehondjes doodknuppelen![]()
ja, brbquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, wat betreft je boodschap. Kun je aangeven waar?
goed lezen, er staat denken en niet dat ze het heeft gehoord van de redaktiequote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
redaktie dat is mooi van jullie
![]()
![]()
Dat heb ik begrepen tijdens het telefoon gesprek .quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
oquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goed lezen, er staat denken en niet dat ze het heeft gehoord van de redaktie
jawel ze zei dat ze van achter ook complimenten had gekregen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:35 schreef robert2006 het volgende:
[..]
goed lezen, er staat denken en niet dat ze het heeft gehoord van de redaktie
Als jullie willen kletsen, dan kunnen jullie altijd bij me terecht he?! Kunnen jullie je hart luchten en kan ik wat vraagjes stellen! Doen we het gewoon lekker per PM en dan hou ik lekker mijn mond. Ik zeg heeeeeeeeeeeeeelemaal niks, beloofd!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:46 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ja, zit regelmatig op m'n tong te bijten![]()
Het is lastig dat we niet altijd alles kunnen vertellen ja![]()
suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper te horen! heb het ook even bij de buren gezet!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:27 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Niet fluisteren, dat is onbeleefdquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:34 schreef Day het volgende:
[..]
Hoi, wat betreft je boodschap. Kun je aangeven waar?
niet alleen onbeleefd, het maakt ons ook nieuwsgierig.quote:
Day krijgt inside infoquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:41 schreef petraa het volgende:
[..]
niet alleen onbeleefd, het maakt ons ook nieuwsgierig.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nee, Japio oefent voor zijn nieuwe rol - De FatBoy zitzak.
Als ik nu heeel lief kijkt krijg ik dat ook ??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |