quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:05 schreef Elounda het volgende:
Moest even naar de deur, de bel ging.
Zeker alleen Huub en Eric?
volgensmij riep natasia nog ziets als sterkte.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Prosac het volgende:
Huub en Eric zwaaiden haar uit, de rest leek het totaal niet te boeien, een doei heb ik niet eens gehoord
Hou toch op, als Natas en Brian vrolijk hadden zitten zwaaien was daar weer 'n hele lading kritiek op gekomen hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:04 schreef Prosac het volgende:
Toch aardig dat IEDEREEN haar ging uitzwaaien![]()
De rest is gewoon walgelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Prosac het volgende:
Huub en Eric zwaaiden haar uit, de rest leek het totaal niet te boeien, een doei heb ik niet eens gehoord
Nee hoor later zei hie het ook tegen HUUB!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hou toch op, als Natas en Brian vrolijk hadden zitten zwaaien was daar weer 'n hele lading kritiek op gekomen hoor![]()
Ik vind 't trouwens toch weer irritant dat Eric net iets zei van 'ik wil die stemming in laten trekken morgen, ik ga er nu ff echt niemand uit stemmen' en toen ook nog iets wat ik opvallend vond.. ik weet niet meer wat 't was. "Al helemaal niet Huub" ofzoiets. Dat ik dacht, zie je, hij twijfelt echt. Want alleen Syl was er bij toen hij dit zei.
er mocht wel iemand uit, maar niet Huub, zei hij, en zeker niet nu!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hou toch op, als Natas en Brian vrolijk hadden zitten zwaaien was daar weer 'n hele lading kritiek op gekomen hoor![]()
Ik vind 't trouwens toch weer irritant dat Eric net iets zei van 'ik wil die stemming in laten trekken morgen, ik ga er nu ff echt niemand uit stemmen' en toen ook nog iets wat ik opvallend vond.. ik weet niet meer wat 't was. "Al helemaal niet Huub" ofzoiets. Dat ik dacht, zie je, hij twijfelt echt. Want alleen Syl was er bij toen hij dit zei.
hij blijft een vaag mannetje die je niet kunt vertrouwenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ja dat ie de stemming wilde laten intrekken, maar het gaat mij meer om de manier waarop hij het tegen Syl zei, namelijk : "ik heb nu echt geen zin om er iemand uit te stemmen">> Dat ging ie toch al niet doen?? en vervolgens: "Al helemaal niet Huub nu" >> misschien alleen uit respect voor Syl nu?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef Forme het volgende:
[..]
Nee hoor later zei hie het ook tegen HUUB!
Jongens (ben weer terug, dus), het blijft tv. Als de redactie (of iemand anders met genoeg invloed) wil dat Huub er donderdag uit vliegt, dan vliegt Huub er uit.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef Forme het volgende:
[..]
Nee hoor later zei hie het ook tegen HUUB!
Dat is inderdaad zo, denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jongens (ben weer terug, dus), het blijft tv. Als de redactie (of iemand anders met genoeg invloed) wil dat Huub er donderdag uit vliegt, dan vliegt Huub er uit.
DGK blijft de wereldwijde pilot, dus ze willen het graag in de hand houden. JdMP calls the shots![]()
Hoop dat die neerstortquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:11 schreef Day het volgende:
En het DGK-leventje gaat gewoon door. Tilly is er voor de nageltjes, Brian gaat naar vliegles.
Nou en?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Jongens (ben weer terug, dus), het blijft tv. Als de redactie (of iemand anders met genoeg invloed) wil dat Huub er donderdag uit vliegt, dan vliegt Huub er uit.
DGK blijft de wereldwijde pilot, dus ze willen het graag in de hand houden. JdMP calls the shots![]()
Knap hè hoe ze dat iedere keer weer weet te vernaggelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:12 schreef CartWOman het volgende:
Amanda staat haar manen weer te mishandelen.
Ik denk dat als dat waar is, ze daar niet veel moeite voor hoeven te doen hoor. Het lijken me wel types die idolaat zijn van zo'n serie. En natuurlijk willen ze vertellen over die premiere.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef Prosac het volgende:
Eric en Amanda hebben opdracht gekregen "voetbalvrouwen" te promoten denk ik
"superserie" "super, echt waar"
Logisch dat JdM de touwtjes strak in handen heeft. Commercieel belang voor de verkoop van DGK is triviaal. Snap jij waarom het nivo van bewoners dan zo dramatisch daalt ? Gebrek aan kandidaten ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ze heeft gemerkt dat het accent in haar kleding zo te verleggen dat je niet in de gaten had dat ze niet deugt niet echt heeft geholpen in haar popo dus probeert ze het nu andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ziet a-DEL er netjes en verzorgd uit. Staat heel mooi, zo'n lange rok
Anders komt ze er niet door heen met al dat touwquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef Elounda het volgende:
Is ook geen Föhnen wat ze doet, dat is raggen.
heb je de streams aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef marky het volgende:
[..]
Ze heeft gemerkt dat het accent in haar kleding zo te verleggen dat je niet in de gaten had dat ze niet deugt niet echt heeft geholpen in haar popo dus probeert ze het nu anders
Ik denk om te zorgen dat het niet pluist en glad blijft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van blank haar. Kan iemand mij vertellen waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?
Het zijn overigens weer hele slechte extensions.
Ja ze wil natuurlijk niet haar 2% fanbase afvallig zijn, is toch alweer een handje vol 50 plus rukkertjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef kleinzusje het volgende:
Wat ziet a-DEL er netjes en verzorgd uit. Staat heel mooi, zo'n lange rok
No shitquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:22 schreef robert2006 het volgende:
het lijkt net of huub zich verveelt en overal rondhangt
Ziet er niet uitquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Kanariepiet alarm.
Zij die nooit geen moeder wasquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:23 schreef mikey99 het volgende:
Zdngmw.....betekent?
Tja, 't is weer bijna pasen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef beequeen het volgende:
Kanariepiet alarm.
Met een grote trechter ?quote:
Alles is niet wat het lijkt....maat 38quote:
ze heeft geen blank haar vlgs mij, maar heel sterke krulletjes,[ ant. invloeden van vader] die ze eruit fohnt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Day het volgende:
Ik heb geen verstand van blank haar. Kan iemand mij vertellen waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?
*leest twee keer om geen stom antwoord te geven*quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nou en?Wat heeft dat nou te maken met hoe Eric zich opstelt tegenover de stemming, daar zou je dan toch net zo goed uit kunnen opmaken dat JdM tegen hem heeft gezegd dat ie Huub er in moet houden of iets dergelijks volgens jouw theorie?
...
Er de hele tijd doorheen blijven roepen dat 't een grote poppenkast is heeft geen zin, dat moet je gewoon in je achterhoofd houden, als je dat op de voorgrond gaat houden kunnen al deze COSsen wel sluiten.
Ja maar die extentions zijn wel blank haar toch?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ze heeft geen blank haar vlgs mij, maar heel sterke krulletjes,[ ant. invloeden van vader] die ze eruit fohnt.
Waar hoor jij bij dan? de 2% rukkertjes? Of bij die andere achterbakse BN? Je bent in de minderheid jochiequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar die extentions zijn wel blank haar toch?
Het is leuk om te zien dat de echt sterke vrouwen (Syl, Juf Judith, Tilly) allemaal een zwak voor Hupert hebben.quote:
Ook gij brutus?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:30 schreef dieenebart het volgende:
[..]
*leest twee keer om geen stom antwoord te geven*
Okee, dat heeft ook niets met de stem van Eric te maken, true. Persoonlijk vind ik het knap dat Eric zo lang zijn werkelijke oordeel verborgen weet te houden, maar misschien is hij met Sinterklaaslootjes ook heel goed. Het zou natuurlijk kunnen - dat men Eric een 'bindend stemadvies' heeft meegegeven, maar ook in dat geval weten we niet wat het zal zijn; Huub er uit, of juist niet.
Jij hoeft me niet meteen in een hokje te plaatsen door maar aan te nemen dat ik in jouw 'we' kamp zou zitten. Je moet voor jezelf spreken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef waxmask het volgende:
[..]
Waar hoor jij bij dan? de 2% rukkertjes? Of bij die andere achterbakse BN? Je bent in de minderheid jochie![]()
![]()
![]()
Ja maar de vraag van Day was toch waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:32 schreef 2live het volgende:
[..]
dat is dus het probleem; zelf kroezig haar hebben, en dan extensions die stijl zijn.
Haar van blanke mensen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:33 schreef kleinzusje het volgende:
Wat is blank haar ?
Helemaal mee eenschquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Het is leuk om te zien dat de echt sterke vrouwen (Syl, Juf Judith, Tilly) allemaal een zwak voor Hupert hebben.
Ik denk dat dat is omdat ze in staat zijn door Huub's blabla-buitenkant heen te kijken en daarachter een lief en ondeugend menneke ontwaren.
En Huub is in hun denk ik op de een of andere manier op zoek naar een soort van moeder-gevoel.
Zonde voor de shampoo industrie. Hoeft er maar 1 product te komen: voor blank haarquote:
OK, vandaar dus dat je heel duidelijk kan zien dat ze extensions heeft. Die zijn te glad en dus mishandeld ze d''r eigen haar om het net zo glad te krijgen. Wat niet lukt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ze heeft geen blank haar vlgs mij, maar heel sterke krulletjes,[ ant. invloeden van vader] die ze eruit fohnt.
Leuk dat jullie er weer zijn, maar wil je dieenebart niet slaanquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:35 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja maar de vraag van Day was toch waarom Amanda elke dag zoveel troep in d'r haar gooit?
Snappen we het nog?
Klingonquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik vind dat haar van Natas zo lelijk, het lijkt wel of ze kaal wordt, ze heeft heel veel voorhoofd in ene.
Nkay.... maar hij heeft het zo graagquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuk dat jullie er weer zijn, maar wil je dieenebart niet slaan![]()
![]()
![]()
![]()
zie je, jij snapt het helemaal!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef Day het volgende:
[..]
OK, vandaar dus dat je heel duidelijk kan zien dat ze extensions heeft. Die zijn te glad en dus mishandeld ze d''r eigen haar om het net zo glad te krijgen. Wat niet lukt.
OT: als Til er is, is het eigenlijk altijd saai. Ze is altijd wel heel lief voor de bewoners.
heb jij ze dan al een keer vrolijk zien zwaaienquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef Taurus het volgende:
[..]
Mogen de streams op Jaapquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nkay.... maar hij heeft het zo graag![]()
Had ze altijd al hoor, kijk voor de gein maar eens wat uitzendingen van helemaal in het begin terug.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:37 schreef Elounda het volgende:
Ik vind dat haar van Natas zo lelijk, het lijkt wel of ze kaal wordt, ze heeft heel veel voorhoofd in ene.
Oh dan viel ik vast halverwege haar föhnsessie binnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:38 schreef 2live het volgende:
[..]
ik wel, om die krulletjes glad en stijl te houden
Amanda heeft krullend, zeg maar kroezend haar en dat wil ze niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Day het volgende:
Wil je me straffen, ik heb je toch niks gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |