hier op fokquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Iggy het volgende:
Kent iemand nog een andere leuke F1 Manager?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Zie mijn update hierboven.
De F1 begint pas volgende week vrijdag weer. Als de F1-manager binnen nu en een paar dagen open gaat zou je toch wel genoeg tijd moeten hebben lijkt mequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef Iggy het volgende:
Een paar dagen nog!?!
Je moet toch fatsoenlijk tijd hebben om je team samen te stellen en om subleages te organiseren etc etc.
Blijven de te behalen (straf)punten hetzelfde als afgelopen seizoen? Ook wel van belang voor het samenstellen van een team namelijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als het goed is, kan de manager zo goed als open. Ik zelf ga uit van hooguit nog een paar dagen.
De prijzen hebben we al wel vastgesteld, die zal ik hier publiceren. Dan kan iedereen alvast puzzelen op een team.
Nee. De puntentelling hebben we wat aangepast. De punten voor de motoren en de chassis hebben we gelijkgetrokken. Het diskwalificatiereglement hebben we uitgebreid en opgesplitst naar verschillende minpunten voor verschillende straffen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:39 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Blijven de te behalen (straf)punten hetzelfde als afgelopen seizoen? Ook wel van belang voor het samenstellen van een team namelijk!
Maak ik wel de #SPT-subleague aan als de manager eenmaal online is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:55 schreef sanger het volgende:
Eventueel kun je in dit topic de subleague kenbaar maken. Hoef je alleen nog daadwerkelijk in te schrijven als het zover is.
Prijzen zijn definitief!quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:37 schreef Griffintje het volgende:
Zo, handig die info, ik hoop dat er geen prijzen wijzigen want ik heb mijn team al
Dat is het antwoord op mijn post: ik begreep het dus inderdaad niet en we kunnen allebei hoofdrekenenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Maar... voor de punten die je scoort met je team, krijg je geld. Dus je moet leuk scoren om betere coureurs te kunnen kopen. En dat is de hele grap van het spel.
Elaba, mijn team niet zomaar prijsgeven eh!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef ArcticBlizzard het volgende:
de 2 goedkoopste rijders zijn samen 45 milj
dan heb je nog 95 over voor een chassis en een motor
stel je neemt het mclaren chassis dan heb je nog 25 over voor een motor.
Het is te doen als is het niet erg ruim.
Omdat het verschillende teams betreft. De plaats waarop de 2 auto's eindigen bepalen de punten die je krijgt. Dan moet je wel onderscheid maken tussen twee teams met exact dezelfde motor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef kriele het volgende:
Ik heb dit spel nog nooit gedaan, maar toch een vraag. Waarom is er een verschil in prijs tussen de 2 indentieke motoren van STR en Spyker?
Alles is met opzet gedaan in de lijsten. Het is een combinatie van de resultaten van vorig jaar, onze verwachtingen voor dit jaar, gelardeerd met testuitslagen. En dan nog wat fingerspitzengefühl eroverheen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:33 schreef Delibrerende-Dirk het volgende:
Wat ik wel raar vind is dat de coureurs van RBR meer kosten dan de coureurs van williams terwijl het met de motor en chassis precies andersom is. Is dat ter compensatie of gewoon een foutje?
Vorig seizoen had ik er eentje gevonden, ben m nu kwijt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef Concordsky het volgende:
mooie excel sheet van gemaakt... weet nu wat ik ga kopen enzo
[F1] F1 nieuwtjes topic deel 15: Testen nog even doorquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:48 schreef azaroth het volgende:
kan iemand ff de teams waar de coureurs bij rijden in dat overzichtje erbij zetten, want ik heb geen idee wie tegenwoordig waar rijdt.
dank
nee, niks mis met je hoofdrekenkunsten (in deze)quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:22 schreef Spiriman het volgende:
Ben ik de enige die kan hoofdrekenen of snap ik iets niet ???
Budget 140 miljoen waar ik 2 rijders, 1 motor en 1 chassis voor moet kiezen ?
Goedkoopste rijder 22 miljoen, goedkoopste motor 25 miljoen, goedkoopste chassis 25 miljoen.
Blijft over: 140 - 22 - 25 - 25 = 68 miljoen !
Maw Fisichella, Massa, Alonso en Räikkönen kunnen dus door niemand gekozen worden ?!
Als de prijzen definitief zijn en niet meer worden aangepast, zou ik willen adviseren om het budget te verhogen...
Die heb ik zo niet voor handen, helaas.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:08 schreef ikgeluk het volgende:
heeft iemand een overzicht van de scores per rijder en chassis etc van vorig jaar. kan deze niet vinden. alvast bedankt
ehm, is dat dan:quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De punten voor de motoren en de chassis hebben we gelijkgetrokken.
hopelijk werkt dit:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet voor handen, helaas.
Had er vorig jaar ook een van iemand gekregen, ben zelf niet zo goed met excel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef Concordsky het volgende:
mooie excel sheet van gemaakt... weet nu wat ik ga kopen enzo
ehm mijn selectie excel sheetje verbruikt nogal wat rekenkracht... maar als ik de tijd heb zal ik er voor dit jaar ook 1 bouwen. mag alleen iemand anders hem on-line zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:58 schreef Taco15 het volgende:
[..]
Had er vorig jaar ook een van iemand gekregen, ben zelf niet zo goed met excel.
Iemand die een ge-update excel-sheet online wil zetten?
Bij voorbaat dank
Team: Ferrariquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef HPoi het volgende:
Ik wil Michael Schumacher als adviseur. Waarom kan ik die niet kopen?
ja nu moet je Fernando nemenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef HPoi het volgende:
Ik wil Michael Schumacher als adviseur. Waarom kan ik die niet kopen?
Zijn idee:quote:
De duurste coureur nu is 5 miljoen duurder dan de duurste coureur vorig jaar. Dus dat valt allemaal best wel mee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef cynthia04 het volgende:
t is net het salaris die blijft hetzelfde maar t leven word alleen wat duurder, vorig jaar hadden we ook 140. te besteden net als nu alleen zijn de coureurs schrikbarend duur
En dat wordt weer mooi gecompenseerd door het feit dat je nu geen banden meer hoeft te kopen. Dus dat trekt het weer mooi gelijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De duurste coureur nu is 5 miljoen duurder dan de duurste coureur vorig jaar. Dus dat valt allemaal best wel mee.
sport.fok.nlquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Iggy het volgende:
Kent iemand nog een andere leuke F1 Manager?
Maar wel de beste.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef Griffintje het volgende:
[..]
Team: Ferrari
Engine: Ferrari
Driver: Michael
Driver2: Michael
Onmogelijk team
Een paar jaar geleden misschien. Afgelopen 2 jaar had je meer aan Renault en Alonso.quote:
Ehm, iig had zo'n team de Constructeurstitel gewonnen. En Schumi2 had waarschijnlijk Alonso vaak van een P2 kunnen afhouden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden misschien. Afgelopen 2 jaar had je meer aan Renault en Alonso.
oke als JIJ er zin in hebt doe ik het gelijk!quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:24 schreef Tazz het volgende:
Ja, ik heb er weer zin in!Zet het maar online
nu heb je wel gratis banden!quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef cynthia04 het volgende:
t is net het salaris die blijft hetzelfde maar t leven word alleen wat duurder, vorig jaar hadden we ook 140. te besteden net als nu alleen zijn de coureurs schrikbarend duur
Komt door die @#$!@# euroquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:41 schreef cynthia04 het volgende:
quote:
Maar kun je dan heel misschien al wel een complete lijst met de nieuwe puntentelling posten?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:13 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Die heb ik zo niet voor handen, helaas.
Da kan heulemal nie! Doornbos is niet van de partij!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:04 schreef TJDoornbos het volgende:
Zo mn team is klaar voor succes!
Ow wie is dan die coureur met de roodwitblauwe licentiequote:Op donderdag 8 maart 2007 20:17 schreef HPoi het volgende:
[..]
Da kan heulemal nie! Doornbos is niet van de partij!![]()
eh, .... Tom Coronel?quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ow wie is dan die coureur met de roodwitblauwe licentie![]()
Zeker omdat je nog niet weet of bepaalde teams wel door de keuring komenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef TJDoornbos het volgende:
Die rijdt alleen op Le Mans met een Spyker toch?
Heb Chris in mn team (had ik vorig jaar ook al een tijdje trouwens)
Schiet eens op!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als het goed is, kan de manager zo goed als open. Ik zelf ga uit van hooguit nog een paar dagen.
Ik weet dat iedereen ongeduldig is, maar dit soort opmerkingen hebben natuurlijk helemaal nix aan. We houden de manager natuurlijk niet voor de lol zo lang dicht.quote:
Dat snap ik best, daarom zet ik ook een knipoog achter mijn opmerking.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik weet dat iedereen ongeduldig is, maar dit soort opmerkingen hebben natuurlijk helemaal nix aan. We houden de manager natuurlijk niet voor de lol zo lang dicht.
2 jaar geleden ben ik geeindigd met alles Ferrari. Vorig jaar heb ik aangegeven dat ik het vreemd vond dat dat niet kon, en vroeg ik of alles niet té duur geworden was.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:49 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
De duurste coureur nu is 5 miljoen duurder dan de duurste coureur vorig jaar. Dus dat valt allemaal best wel mee.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:25 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Het moet wel een uitdaging blijven natuurlijk.
Zolang het niet 1,2,3,4,5 dagen van te voren isquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:17 schreef Bastard het volgende:
Wat is jullie idee van "ruim voor de start open gaan" ?
Oh dan hebben we nog evenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:21 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Zolang het niet 1,2,3,4,5 dagen van te voren is
iig zal het niet lang meer durenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh dan hebben we nog even
Nee, ik kan natuurlijk geen team samen stellen puur op basis van prijs.. ik wil ook weten wat de punten zijn die je mogelijk verdient en daarmee kunnen kiezen wat belangrijk is... dus wbt heb ik zip aan dit topic.
great!!quote:
Moet zijn opgelost.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:39 schreef GP500 het volgende:
aanmelden lukt niet: "The requested URL /f1f1.php/aanmelden/2 was not found on this server."
http://sport.fok.nl/f1.php/aanmelden/2 <<< werkt; d'r staat dus 2x F1 in de link.!
Prima op tijd nog.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:52 schreef Arcee het volgende:
"Let op: Elke keer dat je een onderdeel vervangt kost je dat 2% van de waarde."
Kun je voor de start van volgend weekend nog vrij wisselen?
Top.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:56 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |