The usual, zonnig, relaxed.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:32 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goeiesmorgens, how's life in Curacau?![]()
Nog steeds drama he, kut geregeld allemaal. Moet nog hoop vakjes inhalen, wordt leuk slijmen eerste kwartielquote:
Ach ja, ik heb ook nog steeds gezeik met m'n stage omdat een vak dat ik al lang afgerond heb nog niet in de cijferadministratie is verwerkt. Hierdoor heb ik officieel niet genoeg punten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nog steeds drama he, kut geregeld allemaal. Moet nog hoop vakjes inhalen, wordt leuk slijmen eerste kwartiel
Qua ritme, wat Fugie zegt, dat is inderdaad wel relaxt. Maar ik ga vrijdagmiddag om half 6 direct door naar Enschede zodat ik om elf uur in de kroeg gestaan. Eerste week werd ik op zaterdag pas half 4 wakkerHakt erin zo'n werkweek maar nu gaat het wel beter!
Hier ook usual, grafweer, kutquote:
Vakken inhalen, komt me bekend voorquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:45 schreef DaFan het volgende:
[..]
Nog steeds drama he, kut geregeld allemaal. Moet nog hoop vakjes inhalen, wordt leuk slijmen eerste kwartiel
Qua ritme, wat Fugie zegt, dat is inderdaad wel relaxt. Maar ik ga vrijdagmiddag om half 6 direct door naar Enschede zodat ik om elf uur in de kroeg gestaan. Eerste week werd ik op zaterdag pas half 4 wakkerHakt erin zo'n werkweek maar nu gaat het wel beter!
Waar zit je in A'dam?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef DaFan het volgende:
Ik zit nog tot juli op stage in Amsterdam dus werken aan die kant van het land wordt wat lastig
kipknots: Moet eigenlijk je P hebben he,maar ik moet nog een project inhalen van het eerste jaar, derde kwartiel, die ik nooit kan doen omdat ik dan altijd op stage ben. Zo slecht geregeld
Aan de Silodam. Achter centraal Station uit, linksaf en dan 15-20 minuten rechtdoor lopen. Krijg ik toch nog mn beweging.quote:
Dan heb je het beter voor elkaar als ik.. Mag vier dagen per week treinen vanaf Deventer. Gelukkig ken ik wat mensen in A'dam e.o., zodat ik hier ook regelmatig kan slapen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Aan de Silodam. Achter centraal Station uit, linksaf en dan 15-20 minuten rechtdoor lopen. Krijg ik toch nog mn beweging.
Tijdens mn stage woon ik 4.5 maand bij mn ouders in Breukelen. Is wel lekker, 5 min fietsen, 30 min trein, 20 min lopen, ben er met een uur (te doen). En als ik thuis kom staat het eten al bijna op tafel en het kost me NIKS
Hmm dat gaat nog wel effe duren dusquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:54 schreef DaFan het volgende:
Ik zit nog tot juli op stage in Amsterdam dus werken aan die kant van het land wordt wat lastig
kipknots: Moet eigenlijk je P hebben he,maar ik moet nog een project inhalen van het eerste jaar, derde kwartiel, die ik nooit kan doen omdat ik dan altijd op stage ben. Zo slecht geregeld
Zo relaxt als je thuiskomt.. en meteen kan aanschijven bij het etenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:58 schreef DaFan het volgende:
[..]
Aan de Silodam. Achter centraal Station uit, linksaf en dan 15-20 minuten rechtdoor lopen. Krijg ik toch nog mn beweging.
Tijdens mn stage woon ik 4.5 maand bij mn ouders in Breukelen. Is wel lekker, 5 min fietsen, 30 min trein, 20 min lopen, ben er met een uur (te doen). En als ik thuis kom staat het eten al bijna op tafel en het kost me NIKS
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:17 schreef Damzkieee het volgende:
Das inderdaad ideaal, vooral als je honger als een beer hebt.
Hier zelfde verhaalquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
beetje jammer dat ik daarna weer gelijk naar de sportschool ga en alsnog om half 9 rustig thuis zit
Eet je smorgens niks dan??quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef DaFan het volgende:
Ik vreet altijd nog twee boterhammen als ik naar de trein loop om 5 uur. Dan om kwart over 6 eten, en 's ochtends als ik onder de douche sta ook altijd weer ontzettend honger. Normaal at ik nooit iets voor 1-2 uur maar nu overleef ik het niet eens tot 9 uur als ik vanaf 7 uur op ben
Niet teveel zuipen dus vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:29 schreef Goover het volgende:
Morgen geen stage, ik moet voor een commisie verschijnen die mijn opleiding aan het beoordelen/onderzoeken is
soooo true, verschrikkelijk hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |