ge ben un keuequote:Op woensdag 7 maart 2007 11:57 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik zal oe met de piele teg'n de boks ansloan, dat oe de titt'n overend goat stoan![]()
whahahahahaha...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als er weer lacherig wordt gedaan over tuinders/boeren zegt ik altijd.. "Ja, jullie stadse lui zijn zelf te lui om je eigen eten te verbouwen"...
omdat we het over Twents praten enzo hadden, schoot mij die uitdrukking ineens te binnen, en aangezien jij een vrouw bent had ik een verstandsverbijstering (kwam mijn oergevoel boven) en postte ik dat dusquote:
joah, ik zeij al, ge ben un keuequote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat we het over Twents praten enzo hadden, schoot mij die uitdrukking ineens te binnen, en aangezien jij een vrouw bent had ik een verstandsverbijstering (kwam mijn oergevoel boven) en postte ik dat dus![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Goover het volgende:
Tvp
Ik zit al sinds gister middag in een test hok zonder internet aansluiting, ook zonder ramen trouwens. Beetje testen, werkt allemaal nog niet echt lekker. Thuis heb ik foto's van het hok, die post ik miss morgen wel. Dat gaat vanavond niet lukken, dan sta ik in de HMH.
Ik zag dat het over stemmen ging, mijn mamma stemt voor mij, ik had geen tijd. Als het goed is gaat ze PvdA voor mij stemmen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
whahahahahaha...--> VEEG,,ME,,OP
![]()
@ lienelien: het was niet persoonlijk bedoeld, moest er ineens aan denken
volgens mij kun je 'stadse' mensen alles wijsmaken over het "platteland" iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef PieterBas het volgende:
[..]
![]()
Dit werd serieus eens tegen mij gevraagd.. "Hebben jullie ook rijtjeshuizen enzo"?
Ik heel serieus geantwoord "Nee, koeien hebben ruimte nodig en met zo'n een paard in de gang wordt het zo krap".
Die gast kon ik alles wijsmaken over het "platteland"
maar Deventer is ook een heeeeeel eind richting het Oosten, vanaf Amsterdam gezien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:28 schreef Freshthinking het volgende:
Ik loop stage in Amsterdam en reis iedere dag vanuit Deventer. Ze denken hier dat Deventer ergens in Oost-Duitsland ligt ofzo... :|
D'r an met de lippe gaat niet over zoenen! Gaat erover dat je je best moet doen bijv. met voetballen! Heb je dat ook van die site??quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:15 schreef ReMcOrE het volgende:
d'r an met de lippe / d'r op of geen vrett'n
(eraan met de lip / erop of geen eten... dat 1e gaat dus over zoenen en dat 2e snappen jullie zelf wel)
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar Deventer is ook een heeeeeel eind richting het Oosten, vanaf Amsterdam gezien...dan denken ze ook zeker dat Enschede op de grens van Polen ligt ofzo
Ik over een maandje The Shinsquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:52 schreef Damzkieee het volgende:
Jah bammetjes weer op
Nog 2 uurtjes en dan richting The Killers
Dankquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:56 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik over een maandje The Shins![]()
veel plezier @ the killers![]()
moet je voortaan 'jawohl' zeggen, straks weten ze niet anders dan dat Nederland ophoudt bij Utrechtquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:55 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik heb de hoop maar opgegeven en zeg gewoon 'ja'. Uitleggen heeft toch geen zin. Domme Amsterdammers
Aah oke, op die fiets.. Had er nog nooit van gehoord dat t over zoenen gingquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:54 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga zo pas over 40 minuten lunchen
@ Roycoooooo: bij ons betekent dat idd dat je je best moet doen met allerlei dingen, maar het betekent ook wat ik zei (kreeg ik zelf vaak genoeg te horen, of zei het zelf vaak genoeg, als we in discotheek een lekkere dame tegenkwamen)
@ Damzkieee: veel plezier alvast
vind hem wel mooier voor in de discotheek dan met voetballenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:59 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah oke, op die fiets.. Had er nog nooit van gehoord dat t over zoenen ging!
D'r an godverdimme klinkt ook wel leuk met voetbalquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind hem wel mooier voor in de discotheek dan met voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |