quote:
En wij maar opstaan in de trein omdat mevrouwen zonodig naar de markt moeten.quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:14 schreef PieterBas het volgende:Mijn opdrachtgever zal blij met je zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bij mij kwam trouwens Islam Democraten op 1 en nieuw rechts op 2..vrij dubieus als je het mij vraagt.
Of klagen dat de buschauffeur de radio te hard heeft aanstaan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:46 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
En wij maar opstaan in de trein omdat mevrouwen zonodig naar de markt moeten.
ja, ik vind jou idd vrij dubieusquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:47 schreef mr_cucumber het volgende:
[..]
Mijn opdrachtgever zal blij met je zijn![]()
Bij mij kwam trouwens Islam Democraten op 1 en nieuw rechts op 2..vrij dubieus als je het mij vraagt.
maarmaarmaar, waarom stond er dan in de Tubantia gisteren iets andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:42 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
maarmaarmaar SP is daartegen, ze willen zelfs het geld van de sluiting gebruiken voor gratis OV voor fossielen
denk niet dat " Tubantie is trouwens sowiesoquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:53 schreef Damzkieee het volgende:
Ik kreeg zoeen foldertje van de SP toen ik uit de trein stapte, daar stonden die standpunten opTubantia is trouwens sowieso
hey! niet zo he! potver3!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, ik vind jou idd vrij dubieus
[..]
Rollator in het ziekenfonds!quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:01 schreef Teije het volgende:
Ouderenpartij kreeg ik als 2e op stemwijzer en kieskompas
Goed zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:04 schreef Freshthinking het volgende:
Vanmorgen ook bedolven onder de verkiezingsfolders. Maar mijn stem staat allang vast: VVD
Mijn ma heeft mn stem al gedaan denk ik, dus het zal de keuze niet meer beïnvloedenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:08 schreef ReMcOrE het volgende:
zo, het is tijd voor eenthee
ik kijk het even na Damzkieee, je hoort het straks
Woon jij ook in Borne?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:
Luchthaven Twente mag van mij open blijven en zelfs vergroot. Zolang die 747's maar niet boven Borne wachten voor de landingsbaan vrij is
Wist je toch! Ik had je al eens in het Borne-topic gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Woon jij ook in Borne?
Ik ben overigens ook voor het openlaten van luchthaven Twente
Zou best kunnen. Ik onthoud niet allesquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:28 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Wist je toch! Ik had je al eens in het Borne-topic gezien
Kunt wie mooi twents kuier'nquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik onthoud niet alles.
Ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:30 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Ik onthoud niet alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |