Ja, valt wel redelijk te verklaren, aangezien ik aan de kust woont (het bekende atlantikwall) en hier nog een aantal V1's door de Duitsers zijn afgeschoten richting Engeland. (Ging overigens nog wel eens een paar keer mis)quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef LePauper het volgende:
aardig wat matriaal dus? Luister altijd naar Q -Music hiero!
Welke muziekzender helpt je de dag door?
die dusquote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wij hebben in ons kantoor ook altijd 3FM opstaan, leuke zender
@ Roycoooooo: had je mijn onderschrift al gelezen
Idd, leuke afwisseling qua muziekquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:48 schreef ReMcOrE het volgende:
wij hebben in ons kantoor ook altijd 3FM opstaan, leuke zender
@ Roycoooooo: had je mijn onderschrift al gelezen
I-DE-AAL, zo'n ego-vergrotende postquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:50 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Idd, leuke afwisseling qua muziek!
Haha jaa, Damzkieee wees mij erop!
![]()
Hij zegt net dattie er niks van meendequote:
Sssssssssssssssssssssssssstquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zegt net dattie er niks van meende![]()
![]()
meestal slam fm, maar ik heb geen idee wat hier momenteel op staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:41 schreef LePauper het volgende:
aardig wat matriaal dus? Luister altijd naar Q -Music hiero!
Welke muziekzender helpt je de dag door?
Kan ik jou spreekwoordelijk de hand schuddenquote:
maar dat weten de mensen die dat lezen nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:52 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij zegt net dattie er niks van meende![]()
![]()
quote:
dan mag je dat ook wel bij mij doenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kan ik jou spreekwoordelijk de hand schudden!
Volmacht gedaan, vanmorgen geen tijd en vanmiddag richting concert van The Killers hequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef LePauper het volgende:
Vandaag stemmen tog?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
Ja.. Provinciale statenverkiezingquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef LePauper het volgende:
Vandaag stemmen tog?
Geen enkel probleem, ben een vrijgevig persoon! Schud ik jou bij deze ook de handquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dan mag je dat ook wel bij mij doenwant ik ben precies 2 weken eerder jarig dan lienelien
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Volmacht gedaan, vanmorgen geen tijd en vanmiddag richting concert van The Killers heWou vvd doen , maar sinds die Rutte met z`n kop op tv is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vriendjes met de sp worden
Wo ist mein Fahrrad?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Roycoooooo: schud ik jou ook alvast de hand
@ lienelien: wel lekker geslapen dan?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |