Hehe vond ik ookquote:
dat is een vereisde,quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en natuurlijk foto's/filmpjes maken om hier te posten
nog 52 posts te gaan
Stagevergoeding er door heen gejaagdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:21 schreef Qwea het volgende:
zooo even Emmen door geweest om te shoppen ennu ben ik weer thuis
morgen weer
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Goover is terug en hij laat gelijk z'n sporen achter![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef ReMcOrE het volgende:
@ Roycoooooo: kun je het niet een keer doen als hij even van de PC weg is?(om naar het toilet te gaan, of wat vragen of op te halen ofzo
)
nog maar 36 minuten
die van het plakband en de muis is echt welquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Als iemand water drinkt, warm water geven (niet heet oid..)
Je kan ook een beetje plakband aan de onderkant van zijn muis doen, zodat hij niet meer werkt.
de m en n toets omwisselen werkt het beste, als iemand niet blind typt iig
Iets maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:28 schreef DaFan het volgende:
Met een bivakmuts op, de baas met een broodmes neersteken en dan dat ding in zijn la leggen
Of is dat teveel ONZ
Plakbandje uitgevoerdquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die van het plakband en de muis is echt weldie van de M en N-toets gaat ook wel werken denk ik, valt nauwelijks op als die omgedraaid zijn
@ DaFan: dat past hier niet echt nee
Warm water is smerig..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:24 schreef Goover het volgende:
[..]
![]()
Als iemand water drinkt, warm water geven (niet heet oid..)
Je kan ook een beetje plakband aan de onderkant van zijn muis doen, zodat hij niet meer werkt.
de m en n toets omwisselen werkt het beste, als iemand niet blind typt iig
Haha nice. Als ie terug is moet je net doen of je het nog niet weet en dan je collega's verlinken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Over baas gesproken, kwam net nog achter een grappig feitje.. Vanaf dag 1 stage ga ik altijd met zon gast roken en beetje grappen maken enzo en nu is hij op vakantie en hoor ik van iemand "Goh, directeurtje sjaak is op vakantie, lekker hoor bla bla~"
Blijkt dus dat ik al 3 weken zit te kutten en te vertellen wat ik allemaal doe (niks) tegen de directeur.. Hmz
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
Over baas gesproken, kwam net nog achter een grappig feitje.. Vanaf dag 1 stage ga ik altijd met zon gast roken en beetje grappen maken enzo en nu is hij op vakantie en hoor ik van iemand "Goh, directeurtje sjaak is op vakantie, lekker hoor bla bla~"
Blijkt dus dat ik al 3 weken zit te kutten en te vertellen wat ik allemaal doe (niks) tegen de directeur.. Hmz
dus de directeur weet dat je hele dagen niks uitvoert?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
neej, denk van niet.. Hij gaat gelijk door naar zijn vriendin, pikt haar daar op en gaat dan richting Amsterdam. Is die vannacht pas thuis, als we vandaag ff nieuw topic maken is er denk ik niks aan de handquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
MAARMAARMAAR Roycoooooo: zou Damzkieee dit niet lezen dan? om een beetje bij te blijven... want hij heeft op de helft van pagina 5 (14:31) nog gepost, dus zoveel moeite zou het dan niet echt zijn
komt goed, zal proberen het op te nemen maar denk dat lastig wordt.. Hij werkt wel goed zeg, net ff bij mezelf geprobeerd, heb een lasermuis en werkt totaal niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus de directeur weet dat je hele dagen niks uitvoert?
en nogmaals voor Roycoooooo: morgen uitgebreid verslag van de plakband-actie graag![]()
foto's/filmpjes zijn niet noodzakelijk, maar een uitgebreid tekstueel verslag met de nodigequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:35 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
komt goed, zal proberen het op te nemen maar denk dat lastig wordt.. Hij werkt wel goed zeg, net ff bij mezelf geprobeerd, heb een lasermuis en werkt totaal niet meer![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:31 schreef Sok41 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |