Doe je goedquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef ReMcOrE het volgende:
@ LePauper: waarom moet je voor de examencommissie komen?
nu we toch over punten, herkansingen, inhalen enzo hebben: ik heb gelukkig alle punten van afgelopen 3 jaar binnen (zij het met herkansingen) komende maandag krijg ik de beoordeling van mijn stage (daar haal ik wss ook gewoon de punten, geen commentaar gehoord
) dus dan blijft alleen mijn scriptieverdediging nog over
een aanklacht nog wel?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef LePauper het volgende:
Lerares engels heb ik een conflict mee. Nu is dat zo geescaleerd dat ze mijn cijfers onterecht afkeurt,
in mijn laatste periode heb ik kans dat ik geen diploma haal door haar acties. Nu heb ik samen met mijn mentor aanklacht ingediend bij de examencommisie...
Magoed je begrijpt wel wie er aan het langste eind trekt![]()
Arrogante leraren die niet tegen kritiek kunnen![]()
weinig kans denk ik, maar aan de andere kant heb je samen met je mentor een klacht ingediend, dan zou het best nog wel eens kunnen lukkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef LePauper het volgende:
Lerares engels heb ik een conflict mee. Nu is dat zo geescaleerd dat ze mijn cijfers onterecht afkeurt,
in mijn laatste periode heb ik kans dat ik geen diploma haal door haar acties. Nu heb ik samen met mijn mentor aanklacht ingediend bij de examencommisie...
Magoed je begrijpt wel wie er aan het langste eind trekt![]()
Arrogante leraren die niet tegen kritiek kunnen![]()
nog 1 uur en 12 minuten en dan met de auto door de regen naar huisquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef Teije het volgende:
Nog 1 uur en 20 minuten, dan weer lekker naar huis fietsen... regen... storm... kut nederland!
een 1 topic vol, plus een paar berichten in het oude + nieuwe topic redden we vandaag makkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:57 schreef Sok41 het volgende:
Jee, posten gaat wel hard vandaag
hehe ik ook, maar eet tussendoor ook ff een bammetje, anders trek ik t nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jawel 2 a 4 boterhammenEn dan rond 12-1 uur lunchen met de collegae.
Vrees het ook. Alhoewel die spammert van een Damzkieee op weg is naar The Killersquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
meer dan 1 topic vol redden we vandaag makkelijk![]()
ff je quote vernieuwen kerel, ik had m'n post ff aangepastquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:01 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Vrees het ook. Alhoewel die spammert van een Damzkieee op weg is naar The Killers!
Ach, laat mooi staanquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ff je quote vernieuwen kerel, ik had m'n post ff aangepasten nu hij toch weg is, heb je al meer van die lijpe koud-water-in-de-thee-acties bedacht?
Juist welquote:
ben er ook weer...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een 1 topic vol, plus een paar berichten in het oude + nieuwe topic redden we vandaag makkelijk![]()
3 willekeurige toetsen op het toetsenbord omwisselenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:07 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ach, laat mooi staan!
Neej man, zal er nog ff over nadenken, suggesties?![]()
Goover is terug en hij laat gelijk z'n sporen achterquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
3 willekeurige toetsen op het toetsenbord omwisselen
1 willekeurig stekkertje aan de achterkant van de pc los trekken
Battarijen uit alle draadloze dingen halen.
enz enz..
Materialen zijn niet van ons he, kan moeilijk alles gaan verneuken hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef Goover het volgende:
[..]
3 willekeurige toetsen op het toetsenbord omwisselen
1 willekeurig stekkertje aan de achterkant van de pc los trekken
Battarijen uit alle draadloze dingen halen.
enz enz..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Materialen zijn niet van ons he, kan moeilijk alles gaan verneuken hier! Heben niks draadloos
![]()
Zat dr al over te denken om alle programma's in een mapje te stoppen, daarvoor een printscreen als achtergrond te doen.. Wil die alles aanklikken maar werkt het niet!
alleen dan moet je wel blijven om het effect te zien das wel leuk namenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Materialen zijn niet van ons he, kan moeilijk alles gaan verneuken hier! Heben niks draadloos
![]()
Zat dr al over te denken om alle programma's in een mapje te stoppen, daarvoor een printscreen als achtergrond te doen.. Wil die alles aanklikken maar werkt het niet!
Die is wel heel goed jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Das geen probleem, zit vrijwel bij die jongen op zijn schootquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:15 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
alleen dan moet je wel blijven om het effect te zien das wel leuk namenlijk
en natuurlijk foto's/filmpjes maken om hier te postenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:15 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
alleen dan moet je wel blijven om het effect te zien das wel leuk namenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |