Die is al vol, hoor.. Of bedoel je dat niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:15 schreef Godlike02 het volgende:
Apple SC #99
Doe eerste ie maar
Het is geen race
Kan daarna deze weer
Deze is nu weer openquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Die is al vol, hoor.. Of bedoel je dat niet?
Zeker als er geen lekkere wijven zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:28 schreef Jarno het volgende:
Meetings zijn kut.
Ik plak ze bij iedereen over hun 'Designed for Windows XP' stickers heen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
Nutteloze vraag: Wat heeft iedereen hier met de bijgeleverde Apple stickers gedaan die bij de MacBook zitten? Ik wou d'r één op m'n Tucano Work-Out plakken maar dan schreeuwt het wel 'KIJK EEN LAPTOP TAS JAT MIJ!!!'.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ow...deze chick moeten we ook maar 's in de SC zien te halen...![]()
Hey nietzman... weet jij iets van dit?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:20 schreef nietzman het volgende:
Heee hallo sletjes.
Ik heb ze weggetieftquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
Nutteloze vraag: Wat heeft iedereen hier met de bijgeleverde Apple stickers gedaan die bij de MacBook zitten? Ik wou d'r één op m'n Tucano Work-Out plakken maar dan schreeuwt het wel 'KIJK EEN LAPTOP TAS JAT MIJ!!!'.
Uiteraard op auto en snowboardquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:34 schreef Jarno het volgende:
Ik denk eerder volgende week...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef Jarno het volgende:
Vandaag MOET m'n Rise Of Nations er gewoon zijn. Dat MOET.
Wat heb je ervoor betaalt? Seker +/- 40 euries ofsow?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef Jarno het volgende:
Vandaag MOET m'n Rise Of Nations er gewoon zijn. Dat MOET.
Mja, ik wil 'm origineel. (En ik had 'm al gedownload maar het is een beetje crappy release.)quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:53 schreef whoops het volgende:
-edit-
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef De_Hertog het volgende:
Microsoft heeft zelf ook door wat er precies nodig is voor hun Wow Experience:
[afbeelding]
Een Apple.
Mail steve@mac.com zou ik zeggen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef menjo het volgende:
Hoi..
Waar blijven de nieuwe iMacs? Ik ga natuurlijk geen model uit september kopen....
Misschien is dit iets...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:49 schreef super-muffin het volgende:
Wie weet een goed en handig programma om relaties in een database te maken zoals dit:
[afbeelding]
Nou ja, rond 1997 stond Apple ook op een absoluut dieptepunt natuurlijk, als Steve niet terug was gekomen waren ze failliet gegaan. Dus dan was er ook geen Office meer geweest. En MS was toen ook op het toppunt van achterbaksheid. Tijden veranderen. Een beetje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:12 schreef sanni het volgende:
[afbeelding]
Hebben jullie dit pdfje al gelezen waarin staat dat men vroeger op het punt heeft gestaan
om Office voor de Mac te schrappen wegens de lakse houding van de toenmalige Apple-leiding.
Een van de redenen dat men doorging was om nieuwe technieken (en eventuele problemen)
eerst op de Mac uit te kunnen testen. Gelukig maar want anders had de jarige Mac Business-Unit
er nooit zo uitgezien.
Ziet handig uit, ik ga het proberen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Misschien is dit iets...
http://www.omnigroup.com/applications/omnigraffle/
Waarom niet? Ze werken primaquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef menjo het volgende:
Hoi..
Waar blijven de nieuwe iMacs? Ik ga natuurlijk geen model uit september kopen....
Dat doet mijn printer standaard. Dus het moet een instelling zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:20 schreef Rock-shocker het volgende:
Misschien een domme vraag, maar weet iemand of het mogelijk is om een print andersom uit je printer te laten komen? Dus niet dat hij begint met de eerste bladzijde van een document, maar met de laatste?
Is best praktisch namelijk, als je soms nogal lange wetenschappelijke artikelen moet uitprinten...
Mjah, binnenkort zou er upgrade aan moeten komen, ik kan nog wel een maandje wachten... beetje jammer als ik net voor een upgrade een 'oud' apparaat koop. Tot die tijd gebruik ik m'n iBook wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:17 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze werken prima(ik heb er twee
).
Dat blijf je houden. Maar Augustus is meer een conferentie voor Developers en niet voor Hardware dingen. Dat komt in Januari wel weer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef menjo het volgende:
[..]
Mjah, binnenkort zou er upgrade aan moeten komen, ik kan nog wel een maandje wachten... beetje jammer als ik net voor een upgrade een 'oud' apparaat koop. Tot die tijd gebruik ik m'n iBook wel.
Nou ja, de ene is van mijn vader (die ik pas over heb laten stappen) en de andere heb ik sinds de zomer welke gewoon op mijn studentenkamer staatquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef menjo het volgende:
[..]
Mjah, binnenkort zou er upgrade aan moeten komen, ik kan nog wel een maandje wachten... beetje jammer als ik net voor een upgrade een 'oud' apparaat koop. Tot die tijd gebruik ik m'n iBook wel.
wat moet je btw met 2 iMacs, behalve patsen?
ff af-en aanloggen..?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef broer het volgende:
Vaag! Ik kan opeens geen programma's meer starten. De icoontjes in het dock blijven maar springen.
Ik wilde op zijn Windows opnieuw opstarten, maar dan zul je zien dat ik daarna ook de programma's die ik nu open heb staan niet meer aan de praat krijg.
Iemand wel eens van dit euvel gehoord?
WTF, ik had vanmiddag exact hetzelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 21:40 schreef broer het volgende:
Vaag! Ik kan opeens geen programma's meer starten. De icoontjes in het dock blijven maar springen.
Ik wilde op zijn Windows opnieuw opstarten, maar dan zul je zien dat ik daarna ook de programma's die ik nu open heb staan niet meer aan de praat krijg.
Iemand wel eens van dit euvel gehoord?
Och ja, elke nieuwe Mac'er is eerst heel erg fundamentalistisch. Neemt wel af.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn beste vriend wordt een mac-fundamentalist, echt super irritant...
Windows zuigt..
Waarom?
Omdat Mac beter is...
Waarom dan?
Omdat het zo is..etc.
Lol
Alles is te prefereren boven moslim-fundamentalist.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn beste vriend wordt een mac-fundamentalist, echt super irritant...
Windows zuigt..
Waarom?
Omdat Mac beter is...
Waarom dan?
Omdat het zo is..etc.
Lol
Ik bedoel ik vind mac ook beter maar ik heb windows XP op mijn macbook draaien voor de makkelijkheid en zo nu en dan een spel te spelen maar kom op...quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:15 schreef sooty het volgende:
[..]
Alles is te prefereren boven moslim-fundamentalist.Maar je vriend zal nog wat moeten werken aan zijn argumentatie-technieken.
Moet je maar niet op Hyves gaan rondhangen. Sommige Hyves-profielen laten letterlijk alle browsers crashen.. Firefox, Safari. Camino, IE daarom vind ik het ook zo'n kutsite.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:25 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat Safari vast liep.![]()
![]()
Daar heb ik ook last van gehad, nu mijd ik gewoon hyves..quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je maar niet op Hyves gaan rondhangen. Sommige Hyves-profielen laten letterlijk alle browsers crashen.. Firefox, Safari. Camino, IE daarom vind ik het ook zo'n kutsite.
hyvesquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Moet je maar niet op Hyves gaan rondhangen. Sommige Hyves-profielen laten letterlijk alle browsers crashen.. Firefox, Safari. Camino, IE daarom vind ik het ook zo'n kutsite.
werkt nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:15 schreef sanni het volgende:
Yo Arno...je bent duidelijk nog niet vertrouwd met het Mac OSX gebeuren he?![]()
Als je je dock bedoeld dan is het gewoon aanklikken en verplaatsen.
Bedoel je je menubar rechtsboven,dan is het APPLE-TOETS ingedrukt houden,click
met de muis en slepen maar.![]()
Ik heb er 3quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:44 schreef menjo het volgende:
wat moet je btw met 2 iMacs, behalve patsen?
Ah ok, dan heb ik er dus geen ruk aanquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:45 schreef Jarno het volgende:
Het werkte bij mij alleen bij items die geen actie hebben bij een muisklik, en bij de originele Apple items. Bijvoorbeeld, dat Missing Sync ding klapt een menu uit als je er op klikt, die kan ik dus niet verplaatsen.
Juist wel. Het enige wat je niet kunt verplaatsen is spotlight en het IChat logo.quote:
Je kan ook F12 gebruiken natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:53 schreef Jarno het volgende:
Ohja, en ik ben verliefd op Dashboard. Wat een briljant systeem! Even met de muis naar rechtsboven en hups, al m'n systeem info, file's, teletekst, smsje sturen, weerbericht, alles in 1 scherm!.
Vergeet niet alle keynote speeches te kijken op YouTube, dan hoor je er pas echt bij.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef Jarno het volgende:
Gisteren trouwens even op Wikipedia zitten struinen en lezen over Apple, erg leuk om weer eens te lezen allemaal. Vanaf de oude Apple's, de PowerPc's, het debacle met Sculley en Copland, tot de terugkeer van Jezu... eh, Jobs. Ben weer helemaal bij.
Nah, gewoon enthousiast.quote:
That's like, boring man.quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet niet alle keynote speeches te kijken op YouTube, dan hoor je er pas echt bij..
En het wifi-logo, accu-logo, bluetooth-logo, display-logo en tijd en datumquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:50 schreef sanni het volgende:
[..]
Juist wel. Het enige wat je niet kunt verplaatsen is spotlight en het IChat logo.![]()
Ik had trouwens nog een vraag die niet beantwoord is:![]()
Weet 1 van jullie hoe je het plaatje van een filmpje op het forum krijgt? Ik zie het bij sommige
post zodat je alleen maar erop hoef te klikken om het af te spelen. Dus graag de code zoals
met deeplinken = [url=......]...[/] om het de volgende keer ook te kunnen gebruiken. Dank alvast.
Ik kan ze wel slepen, hou wel command (appeltje) ingedrukt.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En het wifi-logo, accu-logo, bluetooth-logo, display-logo en tijd en datum
Adium, Quicksilver etc kan ik niet slepen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik kan ze wel slepen, hou wel command (appeltje) ingedrukt.
Werkt hier welquote:
Jep, dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:42 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik kan ze wel slepen, hou wel command (appeltje) ingedrukt.
Ehhhhh. Nee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:18 schreef Tijn het volgende:
Heeft je PC deze week al aangestaan, Jarno?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:18 schreef Tijn het volgende:
Heeft je PC deze week al aangestaan, Jarno?
Once you go mac, you never go Back..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |