het kan aan mij liggen hoor maar doorgaans hoor ik niets liberaals en niets seculiers aan D66. het is toch echt een linkse partij voor mij. als het aankomt op secularisatie houd D66 de islam in ieder geval niet voldoende tegen. gewoon op zijn loop laten gaan vind ik geen secularisatie maar ingrijpen hoort daar bij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:51 schreef du_ke het volgende:
Ik overweeg D66 als seculier sociaal liberaal tegengeluid. Pechtold vind ik op dit moment inhoudelijk de oppositieleider. Veel meer dan Rutte of Marijnissen.
Een liberale partij hoeft niet perse rechts te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef MrVVD het volgende:
[..]
het kan aan mij liggen hoor maar doorgaans hoor ik niets liberaals en niets seculiers aan D66. het is toch echt een linkse partij voor mij.
aha dus je bent een strategische stemmer en geen inhoudelijkequote:Op woensdag 7 maart 2007 15:36 schreef du_ke het volgende:
Ach voor mij ging het tussen GL en D66 en wou toch een keer op die laatste gestemd hebben voor ze worden opgeheven..
Nee inhoudelijk schelen ze in mijn provincie niet zoveel. Heb met beide een hoop overeenkomsten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:41 schreef MrVVD het volgende:
[..]
aha dus je bent een strategische stemmer en geen inhoudelijke
Ik denk niet dat je D66 ervan kunt beschuldigen zich afzijding te houden van geloofskwesties...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:39 schreef MrVVD het volgende:
Aldus secularisatie is niet alleen je afzijdig houden van geloofskwesties maar ook ingrijpen zodra het de vrijheden beperkt zoals de islam dat doet.
Zeer zeker niet inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:40 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Een liberale partij hoeft niet perse rechts te zijn.
Hee... alleen omdat de PVV niet meedoet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Door te snijden in collectieve voorzieningen (VVD Methode) schep je geen vooruitgang in je collectieve voorzieningen. Je hoort die rechtse rukkers altijd over de uitgave van paars. Maar wel VVD blijven stemmen. VVD was ook paars. VVD ging over de financien van paars.
Boeren in een kerkje, Amerikaanse banjo muziek, een poppetje wat verdacht veel op rouvoet lijkt...EN politici die met LEGO spelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:57 schreef Ludger het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4vvzCr0_NWs![]()
Waarom heb je het stemadvies van De Grote Leider niet gevolgd?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:08 schreef PJORourke het volgende:
VVD, maar met dichtgeknepen neus, op de nummer laatst.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Boeren in een kerkje, Amerikaanse banjo muziek, een poppetje wat verdacht veel op rouvoet lijkt...EN politici die met LEGO spelen![]()
![]()
Wat heb je aan blanco? Liever een grote oppositie.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:22 schreef Nielsch het volgende:
Waarom heb je het stemadvies van De Grote Leider niet gevolgd?
Jaa, leuk toch, ik vind t origineelquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:17 schreef EricT het volgende:
[..]
Boeren in een kerkje, Amerikaanse banjo muziek, een poppetje wat verdacht veel op rouvoet lijkt...EN politici die met LEGO spelen![]()
![]()
Kan nog.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:31 schreef Dr.Nikita het volgende:
Helaas niet kunnen stemmem wegens drukke werkzaamheden en afstandperikelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |