Een beetje. Elke gek z'n gebrek!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:42 schreef Nielsch het volgende:
Hmm bij nader inzien heeft ze wel een beetje een rare neus.
Nee, juist een realistische niet zwart/witte kijk op dingen. De wereld is niet goed of fout, zwart of wit. Het zit er allemaal tussenin, bij D66!quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vleesch noch visch, draaikontenpartij.
En een voorkeur voor genocideontkenners...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef Visitor1982 het volgende:
Nee, juist een realistische niet zwart/witte kijk op dingen. De wereld is niet goed of fout, zwart of wit. Het zit er allemaal tussenin, bij D66!![]()
Ferry-Fok van Mingelenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:51 schreef Scheepschroef het volgende:
Bijna 9 uur....![]()
Hoe niet-representatief is het stemgedrag van de FoK-ers? Houdt het kabinet de vrije hand? Zijn de bejaarden weer massaal in CDA bussen naar de stembus vervoerdZo zullen we het weten!
Gut gut wat ben je tolerant en geweldig...quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef NorthernStar het volgende:
Ik wist nog niet wie ik ging stemmen. ken de proviciale kandidaten ook niet.
Dus ik bekeek de lijst in het stemlokaal. Zag een buitenlandse naam, moest aan FOK denken en heb toen die gekozen.
25. Farshad Bashir ( Leeuwarden )
quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:23 schreef Berkery het volgende:
Ik wilde PVV stemmen, maar die deed niet mee, heb ik maar Pvda gestemd, dat lijkt er een beetje op.
VVD, daar wordt het niet beter mee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
![]()
Ik VVD, weg met dat asociale kabinet.![]()
Nee, dan de SP, weg ermee!quote:
heb al een linkje gevonden in het andere topic.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:27 schreef rebel6 het volgende:
Is het ergens live te volgen (op internet dan)?
Alleen omdat hij een buitenlandse naam had?quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:00 schreef NorthernStar het volgende:
Ik wist nog niet wie ik ging stemmen. ken de proviciale kandidaten ook niet.
Dus ik bekeek de lijst in het stemlokaal. Zag een buitenlandse naam, moest aan FOK denken en heb toen die gekozen.
25. Farshad Bashir ( Leeuwarden )
Draaikonten, het modewoord van 2006/2007quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vleesch noch visch, draaikontenpartij.
Wel een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje danquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:37 schreef Nielsch het volgende:
Ik heb trouwens op de nummer 2 van de D66 gestemd in de provincie Utrecht, omdat zij de eerste was die uit de stad Utrecht kwam. Nu ik haar zo zie heeft ze ergens wel wat weg van een MILF. Nouja, heel klein beetje dan:
[afbeelding]
Allereerst natuurlijk omdat hij op de SP lijst stond.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:32 schreef Gewas het volgende:
[..]
Alleen omdat hij een buitenlandse naam had?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |