mijn welgemeende excuses, het is mogelijk... maar dan moet je wel de sport uitvoering hebben, en ik twijfel ernstig of die in automaat leverbaar is :pquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef Sant het volgende:
[..]
zelfs een SEAT ibiza a.4 16v heeft maar 75 pk... dus een normal 1.4 KAN geen 100 pk hebben... i'm sorry![]()
Deze is héél érg írrítánt!!! Vooral als een file op gang komt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik doe altijd gewoon mijn groot licht op als er weer eens een debiel links blijft rijden. Zó snel is een D5 nou ook weer niet btw...
wat irritant is;
[...]
- om de 2 seconden remmen omdat er geen afstand wordt gehouden (harmonica effect)
Helaas, zoek maar op bij de RDW: 86-TD-GNquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:10 schreef Sant het volgende:
[..]
zelfs een SEAT ibiza a.4 16v heeft maar 75 pk... dus een normal 1.4 KAN geen 100 pk hebben... i'm sorry![]()
Ik had dan ook geen automaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef Sant het volgende:
[..]
mijn welgemeende excuses, het is mogelijk... maar dan moet je wel de sport uitvoering hebben, en ik twijfel ernstig of die in automaat leverbaar is :p
Jij hebt ook het recht niet om voorrang te nemen als je dat wél hebt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:02 schreef berney het volgende:
[..]
Ik heb geen roestbak, de mijne is 1.4 dus opzich kan ie best leuk optrekken+ het feit dat het een automaatje is. (geen grappen graag)
Daarom heeft hij niet het recht om voorrang te nemen als hij het niet heeft.
hahahahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:31 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Jij hebt ook het recht niet om voorrang te nemen als je dat wél hebt.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef Sant het volgende:
[..]
hahahaha
dat is inderdaad de enige mogelijkheid. de sport uitvoering..
Als je vind dat anderen maar op moeten zouten op het moment dat zij onder de maximale snelheid rijden dan heeft dat wel degelijk met haast te maken. Je hoeft echt niet de maximale snelheid te rijden, zeker wanneer dat eigenlijk niet kan. Men wil namelijk, ongeacht de situatie op de weg, altijd de maximum snelheid rijden en daarom was het afgelopen dagen ook weer feest op de weg want niemand past zijn snelheid aan en dan krijg je dus ongelukken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
wat heeft 100 rijden op een weg waar je 100 mag met haast te maken? ik geloof niks hoor....
Het is nog veel simpeler dan dat:quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:47 schreef Sant het volgende:
het begint met een M en eindigt op ORAALRIDDER....
dit lijkt me vrij logisch... ongelukken kunnen inderdaad het resultaat zijn van te hard rijden... maar er gebeuren mere ongelukken door mensen die belachelijk langzaam rijden...
uiteraard is t beste: "go with the flow".. dat snap k ook wel...
true... ik snap je, ben het er oko wel mee eens, maar k zeg t anders ;pquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:09 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Het is nog veel simpeler dan dat:
Ongelukken gebeuren door snelheidsverschillen. Als je veel sneller dan het overige verkeer gaat dan is dat een risico, net als veel langzamer dan het overige verkeer.
Als 'iedereen' 's avonds in een regenbui langzamer gaat rijden en jíj wilt er snel langs omdat je radarogen hebt, dan ben jíj het gevaar op de weg.
en zie die richting aanwijzer niet als waarschuwingslamp van "Heuj, allemaal uitkijken ik kom naar links" maar kijk verdorie ook eerst eens of er niet toevallig al iemand aankomt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:10 schreef PPL het volgende:
en geef verdorie eens richting aan als je van rijstrook veranderd
Daarom rijden ze met de formule 1 en DTM ook met diesel ipv benzinequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:48 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Juist op de snelweg is een vergelijkbare diesel sneller dan een beznine. Daar komt het koppel pas echt kijken
T was er wel eentje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 21:11 schreef Pascal86 het volgende:
Mischien was het wel helemaal geen lease bak en heeft hij hem gewoon gekocht
Dat gezeur over lease altijd
Jup, Peugeot heeft goed gereden met de diesel!quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:03 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Daarom rijden ze met de formule 1 en DTM ook met diesel ipv benzine
Dat zegt niets; hij kan hem nog steeds zelf gekocht hebbenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:26 schreef berney het volgende:
[..]
T was er wel eentje.. Ik zag hem een bedrijf inrijden naar de poort.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:46 schreef berney het volgende:
Had ik mijn twee meter bak nog maar, ik scheurde ze allemaal voorbij.
was altijd wel lachen bij de stoplichten.
Een vent met leasbak links naast mij grijnzen zo van kom maar op.
Ik terug glimlachen, en in mezelf denken wacht maar ik krijg je wel
Stoplicht op groen
* berney ging er vandoor als een speer
Die vent huh?
Bij volgende stoplicht stak ik twee vingers op en wees naar schakelbak.
Toen viel het kwartje bij hem.
Die auto mis ik enorm (was opel/vectra)
die moet je me ff uitleggen....
Ik rijd in automaat en die man had niet verwacht dat ik zo snel weg zou zijn. Dat voordeel heb je bij een automaat en niet bij een schakelbakquote:
dat voordeel heb je in een schakelbak hoor als je kan schakelenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:28 schreef berney het volgende:
[..]
Ik rijd in automaat en die man had niet verwacht dat ik zo snel weg zou zijn. Dat voordeel heb je bij een automaat en niet bij een schakelbak
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:35 schreef rival het volgende:
[..]
dat voordeel heb je in een schakelbak hoor als je kan schakelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |