Als 1x meer scoort dan je tegenstander win je gewoon.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
De 1-1 van gisteren was natuurlijk zwaar onverdiend. Maar je staat wel in de kwartfinale van het meest prestigeuze clubvoetbaltoernooi ter wereld.
Zwaar onverdiend? PSV bleef gewoon knap overeind, is ook een kunst. Alle lof, hoor!quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:24 schreef Dylan Dog het volgende:
De 1-1 van gisteren was natuurlijk zwaar onverdiend. Maar je staat wel in de kwartfinale van het meest prestigeuze clubvoetbaltoernooi ter wereld.
Vertrouwen in Zondag?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:51 schreef M0NTANA het volgende:
Nu weer over Ajax.
Alles of niets-wedstrijd, of je blijft op de been of je krijgt met 3-0 op je kloten.quote:
Enige is dat als je 2e wordt een zeker winst tegen Feyenoord de 1e ronde playoffs.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:55 schreef Freak187 het volgende:
Wat maakt het nog uit met die play-offs? Ik denk dat Ajax zich weer eens belachelijk gaat maken in de provincie, maar ja.. 5de worden we toch wel....
Ontwikkeling zie ik niet echt. Het is meer dat zij gewoon presteren en dat doet inderdaad pijnquote:Op donderdag 8 maart 2007 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Vond het opzich mooi gisteren, maar het begint echt pijn te doen hoe PSV zich steeds beter begint te ontwikkelen en Ajax qua niveau half middenmoter blijft.
Ja, of niet.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:03 schreef M0NTANA het volgende:
Ach, als PSV komende zomer wordt leeggekocht en Ronald Koeman de vervangers mag aantrekken, dan komt het allemaal best wel weer goed.
Komende zomer zordt de eerste zomer dat Ronald Koeman mag gaan kopen, daarbij zullen Alex, Gomes en Farfán nu toch eindelijk wel verkassen? Maar inderdaad, ieder seizoen vertrekken er wel belangrijke basisspelers en hoop ik dat PSV instort, maar niets is minder waar.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, of niet.
Roepen we bij Ajax niet al jaren dat "ze" wel weer eens instorten? Ze weten elke keer weer de meest vage Zuid-Amerikanen te scoren die opeens super toppers zijn.
Leeggekocht of niet, maakt blijkbaar weinig uit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |