Zal wel ergens in Duitsland zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:50 schreef Sethje het volgende:
is het al bekend waar die opstapplaats is bij enschede?
Jaajaa.. tegen willem II..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker interessant, competitie en UEFA liggen we al uit, KNVB beker moeten we eerst tegen Willem II ook niet boeiend en playoffs zover zijn we nog lang niet.
En de afgelopen wedstrijden waren kut.
Hoe staat het met je tattoo?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:14 schreef Camplo het volgende:
[..]
Klopt, maar er zitten tegenwoordig ook veel te veel 'wannabe' ruige jonge kiddo's op![]()
Als jij het adres van Ten Cate hebt?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oftewel.. laten we het maar over de randzaken hebben in plaats van over wat er gedaan kan worden aan het spel?
Ja, want daar is ook nog helemaal niet over gesproken.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Oftewel.. laten we het maar over de randzaken hebben in plaats van over wat er gedaan kan worden aan het spel?
Als de randzaken interessanter zijn, ja. Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Je kan em in de ochtend rond uurtje of half 11 denk ik wel vinden bij het trainingsveldquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Als jij het adres van Ten Cate hebt?
Doe ff lekker geirriteerd joh..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als de randzaken interessanter zijn, ja. Als het je niet zint blijf je toch lekker weg.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
mijn opstelling tegen Twente
----------------Gentenaar----------------
--Ogararu---Stam---Heitinga--Grygera--
-------------Davids-----Gabri-------------
--------Perez------------------Sneijder---
-------------Babel------Huntelaar---------
ziet er misschien vreemd uit. Maar ik denk toch dat dit het beste is op het moment.
Mwah zo vreemd is het niet.. deze opstelling betekend alleen dat je vanuit het centrum aan gaat vallen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
ziet er misschien vreemd uit. Maar ik denk toch dat dit het beste is op het moment.
Nee hoor, maar ik zeur toch ook niet als jij het over de opstelling wilt hebben. Randzaken horen er nu eenmaal ook bij.quote:
Lekker opstelling wel. Kwalitatief hebben we toch echt wel een goed team staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
Hoeft niet. Als Perez of Sneijder bij een counter tegen de zijkanten aan gaan spelen moet vleugel aanval ook mogelijk zijn. Ze kunnen allebei wel een man passeren en een goede voorzet geven. En met de twee spitsen moet er toch wel een voorzet binnen gewerkt kunnen worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mwah zo vreemd is het niet.. deze opstelling betekend alleen dat je vanuit het centrum aan gaat vallen..
Misschien dan zo:quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Mwah zo vreemd is het niet.. deze opstelling betekend alleen dat je vanuit het centrum aan gaat vallen..
hmm klopt.. enige probleem is dat Davids en Gabri ook aanvallende intenties hebben.. als je dus niet uitkijkt sta je in een aanval opeens op 4-1-5.. Als Twente dan in de counter gaat kan het nog wel eens tricky worden..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dan zo:
----------------Gentenaar
Ogararu - Heitinga - Stam - Grygera
-------------- Gabri - Davids -----------
--------- Sneijder ---------- Perez -----
------ Babel -------- Huntelaar ---------
En dan hebben Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar de vrijheid om te switchen van positie. Perez kan linksbuiten gaan lopen, Babel naar rechts en dan speel je weer een veredeld 4-3-3.
daarom zei Blind vorig jaar ook altijd 4-4-2 4-3-3 3-4-3 er zit geen verschil in. Het gaat erom wie je in een omschakeling laat doorschuiven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dan zo:
En dan hebben Sneijder, Perez, Babel en Huntelaar de vrijheid om te switchen van positie. Perez kan linksbuiten gaan lopen, Babel naar rechts en dan speel je weer een veredeld 4-3-3.
klopt zonder meer.. Ik vind ook dat je je als Ajax zijnde niet moet aanpassen aan de tegenstander maar moet uitgaan van eigen kracht!quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:39 schreef toma het volgende:
[..]
daarom zei Blind vorig jaar ook altijd 4-4-2 4-3-3 3-4-3 er zit geen verschil in. Het gaat erom wie je in een omschakeling laat doorschuiven.
----------Stekelenburg------------quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Misschien dan zo:
Yep, aanpassen aan de tegenstander is juist hetgene wat ons in Bremen opgebroken heeft. Had je daar 4-3-3 gespeeld dan waren we nu door geweest.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
klopt zonder meer.. Ik vind ook dat je je als Ajax zijnde niet moet aanpassen aan de tegenstander maar moet uitgaan van eigen kracht!
Dat zag je wel in amsterdam..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Yep, aanpassen aan de tegenstander is juist hetgene wat ons in Bremen opgebroken heeft. Had je daar 4-3-3 gespeeld dan waren we nu door geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |