En anders de ultra's naar 428 en de rest lekker op 410 blijven, daar oldskool.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:09 schreef Sethje het volgende:
Ik zou het liefste zien gewoon met heel zuid hard oldskool knallen met traditonele ajax songs en veel anti. En als het gepast is ( grote voorsprong oid ) een massale oweoweowa
Gooi wat in de groep dan. Wel klagen maar geen oplossingen bieden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jonges kunnen we het niet over Ajax zelf hebben in plaats van fora na fora vol te kalken over 410?
Sporadisch 410 bij de wat grotere wedstrijden en daar waar ik een wedstrijd mee kan pikken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:25 schreef Sethje het volgende:
waar sta je nu dan camplo
Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Jonges kunnen we het niet over Ajax zelf hebben in plaats van fora na fora vol te kalken over 410?
Hij zegt toch 'Ajax zelf'? Oftewel hij zal de spelersselectie bedoelen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunstEn hoort 410 niet bij ajax?
Ik heb nog steeds het volste vertrouwen in Henk ten Cate. Wat vinden jullie op dit moment van hem?quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gooi wat in de groep dan. Wel klagen maar geen oplossingen bieden.
Onder andere.. opstellingen.. aankomende wedstrijden.. afgelopen wedstrijden.. technische staf..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:36 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Hij zegt toch 'Ajax zelf'? Oftewel hij zal de spelersselectie bedoelen.
Zolang je daar maar nog steeds mag staan vind ik het ook prima.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
Al die ultra's lekker naar 428 en met een andere groep op 410 blijven staan, dan komt het wel goed.
Yep.. ik zit in 411.. is beetje zelfdequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Zolang je daar maar nog steeds mag staan vind ik het ook prima.
Ik sta prima waar ik nu sta. Geen gespring of eindeloos gezang. Alleen meedoen met korte pro-Ajax songs, verder lekker staan en lullen.
Dacht van nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:34 schreef Radegast het volgende:
Kan Jaap spelen tegen Twente?
Van den Brom heeft er niet veel gebakken de laatste jaren, zie daar liever Olde Riekerink.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:43 schreef Sethje het volgende:
Wat vinden jullie? Moet Sneijder met de punt naar voren of met de punt naar links ?
En vinden jullie ook niet dat door het afzetten van John vd Brom de continuiteit en de identiteit in de organisatie verloren gaat?
Echt er moet iets gebeuren het komt zo noooit meer goed
410 wel. Jij niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:32 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunstEn hoort 410 niet bij ajax?
Owja..zo had ik het nog niet bekeken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Van den Brom heeft er niet veel gebakken de laatste jaren, zie daar liever Olde Riekerink.
En Sneijder mag van mij tegen Twente op de bank, ik verwacht dat de wedstrijd beslist gaat worden op het middenveld, en dan zie ik liever drie fysiek sterkere kerels: Gabri, Davids, Perez (of misschien zelfs wel Heitinga ipv Perez)
Alleen als ik gebanned werd ipv PLAE@ maar dat willen ze nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
410 wel. Jij niet.
Je ging toch een leven zoeken?
Gedeeltelijk eensch.. Ik denk dat je Sneijder wel degelijk nodig hebt aangezien hij toch ook een stuk creativiteit in het spel brengt.. ECHTER! De afgelopen wedstrijden heb ik Wesley weinig anders zien doen dan de hele tijd van afstand schieten.. Als hij van plan is dat tegen Twente weer te gaan doen (en weer met zoveel succes) dan mag het middenveld wat mij betreft idd bestaan zoals hierboven..quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:49 schreef Radegast het volgende:
En Sneijder mag van mij tegen Twente op de bank, ik verwacht dat de wedstrijd beslist gaat worden op het middenveld, en dan zie ik liever drie fysiek sterkere kerels: Gabri, Davids, Perez (of misschien zelfs wel Heitinga ipv Perez)
Lekker interessant, competitie en UEFA liggen we al uit, KNVB beker moeten we eerst tegen Willem II ook niet boeiend en playoffs zover zijn we nog lang niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:37 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Onder andere.. opstellingen.. aankomende wedstrijden.. afgelopen wedstrijden.. technische staf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |