Mauro is bij een aantal jongens op 410 geliefd (niet eens echt bij mij, want die ultra stijl interesseert me niet zoveel) omdat hij veel contact met ze heeft. Ze gaan wel eens uit eten, ze komen bij elkaar over de vloer. Dat soort dingen. Ook ik heb Mauro een aantal keer gesproken en ik kan niet anders dan zeggen dat het een geweldige gast is. Ook dat hij niet natrapt naar Ajax (terwijl hij het niet gered heeft) vind ik klasse. Ook al had ik niet anders verwacht van hem, het zou niet de eerste keer zijn dat een speler natrapt naar Ajax, omdat hij zelf niet goed genoeg was. Sonck, Soetaers??quote:
Mauro Rosales komt uit Argentinië, 410 geilt op alles wat Zuid-Amerikaans of Zuid-Europees is, Mauro Rosales kreeg dus meteen vanaf zijn komst alle aandacht van 410 (meer dan wélke speler dan ook), waardoor hij de nodige aandacht teruggaf. 410 helemaal blij met hun nieuwe held, maar helaas bleek deze niet goed genoeg voor Ajax. Mauro Rosales dus weg, 410 teleugesteld en ik blij. De vraag is hoe het nu verder moet, nu Mauro Rosales vertrekt? Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mauro is bij een aantal jongens op 410 geliefd (niet eens echt bij mij, want die ultra stijl interesseert me niet zoveel) omdat hij veel contact met ze heeft. Ze gaan wel eens uit eten, ze komen bij elkaar over de vloer. Dat soort dingen. Ook ik heb Mauro een aantal keer gesproken en ik kan niet anders dan zeggen dat het een geweldige gast is. Ook dat hij niet natrapt naar Ajax (terwijl hij het niet gered heeft) vind ik klasse. Ook al had ik niet anders verwacht van hem, het zou niet de eerste keer zijn dat een speler natrapt naar Ajax, omdat hij zelf niet goed genoeg was. Sonck, Soetaers??
Vraag het ze.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales komt uit Argentinië, 410 geilt op alles wat Zuid-Amerikaans of Zuid-Europees is, Mauro Rosales kreeg dus meteen vanaf zijn komst alle aandacht van 410 (meer dan wélke speler dan ook), waardoor hij de nodige aandacht teruggaf. 410 helemaal blij met hun nieuwe held, maar helaas bleek deze niet goed genoeg voor Ajax. Mauro Rosales dus weg, 410 teleugesteld en ik blij. De vraag is hoe het nu verder moet, nu Mauro Rosales vertrekt? Heb nu al medelijden met de volgende speler die tot knuffelbeer van 410 wordt gebombardeerd, wie is de lul?
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.quote:
Ik denk dat het een speler word die in de zomer word aangetrokken.. Want AJAX zal zeker nieuwe spelers kopen.. Een goede verdediger hebben we zeker nog nodig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:52 schreef BoNi het volgende:
Het zal dan Gabri, Roger of Leonardo worden.... Ik heb zondag de eerste Leooooo, Leooooooo al vernomen.....
Maar ja, een speler die het komende jaar niet speelt adoreren is ook zoiets.....
Inderdaad, dat lijkt nou niet echt het criterium te zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.![]()
Laatste tijd niet inderdaad, maar vorig seizoen toch aardig wat gespeeld. Zag dat hij toch nog zo'n 60 wedstrijden voor Ajax gespeeld heeft, dat is bijvoorbeeld meer dan ons toptalent Maduro en ongeveer evenveel als Grygera.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Mauro Rosales speelde anders ook niet echt veel.![]()
Hebben ze dat ook gedaan bij andere spelers?quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef AgeEll het volgende:
Steun Leonardo![]()
via de ajax site.
Klik hier, en schrijf je steunbetuiging
Dat is het hele probleem van 410, en ook de reden dat ik geen zin meer heb om er tussen te staan. Probleem is dat er geen andere plek in het stadion is waar ik me wel 'thuisvoel'. Hoop dat 410 naar 428 gaat komend seizoen en dat de fanatieke mensen van het oude 410 overblijven. Maar zal wel niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:42 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat Leonardo een grote kans maakt, supporterscultuur in Brazilië is namelijk ook wel vet. Dus binnenkort Braziliaanse vlaggen en "Brazil, Brazil!" scanderen? Maar ach, wat boeit het? 410 zal tot de bekerfinale niet veel meer van zich laten horen, om daarna weer opnieuw te beginnen, alsof er niets gebeurd is.
Proberen ze al 1,5 jaar ofzo, maar voorlopig is er nog niet echt vooruitgang geloof ik. Zal nu wel helemaal niet met de recente ontwikkelingen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Camplo het volgende:
Alle tifo naar zuid?
Same here, men neemt zichzelf veel te serieus, maar het is af en toe te lachwekkend voor woorden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat is het hele probleem van 410, en ook de reden dat ik geen zin meer heb om er tussen te staan. Probleem is dat er geen andere plek in het stadion is waar ik me wel 'thuisvoel'. Hoop dat 410 naar 428 gaat komend seizoen en dat de fanatieke mensen van het oude 410 overblijven. Maar zal wel niet.
Ja.. lees ff door op de site dan vind je het vanzelf..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:55 schreef jna het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook gedaan bij andere spelers?
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:36 schreef Sethje het volgende:
Afgezien van ultra-zuidamerikaans is een speler als Leonardo wel echt een type om publiekslieveling te zijn/te worden. Puur om de manier hoe hij speelt, met lef, flair... maar ja dat zien we over 14 maanden ofzo pas weer
Die zullen dan juist meegaan vrees ik voor je. Mocht zo'n splitsing er ooit komen dan zullen juist de ouderen op 410 blijven en de ultra-gasten, die toch vaak wat jonger zijn, meegaan.quote:En naar 428 zeker doen....zonder die kindjes
Ben benieuwd of PLAE@ al een berichtje heeft achtergelaten voor zijn held, Leo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.
Klopt, juist het volk wat nu maar achter de capo aanloopt, zal dan meegaan. Als deze een River Plate-shirtje aandoet, zal de rest hem vanzelf volgen. Niet echt mijn favoriete mensen, al die meelopers.quote:[..]
Die zullen dan juist meegaan vrees ik voor je. Mocht zo'n splitsing er ooit komen dan zullen juist de ouderen op 410 blijven en de ultra-gasten, die toch vaak wat jonger zijn, meegaan.
Ja dat wel maar dat was om zijn 010 verleden. Maar gewoon de manier waarop hij voetbald is het wel iemand waar het publiek voor op de banken gaat staan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lijkt me niet, half 410 was over de zeik toen ie naar Ajax kwam. Nu is die storm wel weer redelijk gaan liggen nu, maar toch.. publiekslieveling lijkt me wat overdreven.
[..]
Tuurlijk dat vind ik ook overdreven, je kent me mening. Maar 428 lijkt me gewoon puur voor de masaalheid veel vetter. Je zag het met jc-schaal. Ook vocaal kun je dan veel meer een vuist maken. Ik zou het jammer vinden als er veel "originals" op 410 zouden achterblijven op zo'n moment.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef M0NTANA het volgende:
Klopt, juist het volk wat nu maar achter de capo aanloopt, zal dan meegaan. Als deze een River Plate-shirtje aandoet, zal de rest hem vanzelf volgen. Niet echt mijn favoriete mensen, al die meelopers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |