quote:Like most bands formed by former music journalists,were a highly conceptual group. The trio's concept was to fuse the British pop sounds of '60s London with the club/dance rhythms and productions that defined the post-acid house England of the early '90s. Led by songwriters Bob Stanley and Pete Wiggs, and fronted by vocalist Sarah Cracknell, the group managed to carry out their concept, and, in the process, Saint Etienne helped make indie dance a viable genre within the U.K.
Uiteraard! Sack +1quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:38 schreef Sack_Blabbath het volgende:
2 Unlimited
En weer mist Bimmel een 2 Unlimited-vraag....quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:02 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En weer mist Bimmel een 2 Unlimited-vraag....
Iggy+1
de producers van 2Uquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Wie zijn Jean-Paul De Coster en Phil Wilde
Heb het geprobeerd Bimmelquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De bedenkers/producers van die band waar Bimmel steeds vragen over mist
quote:Moet je horen wat een geluid
De ramen trillen d'r bijna uit
Maar dat kan ons weinig schelen
Als wij de nieuwste house-hits spelen
Hij gaat lekker, hij gaat goed
Zoals een house-hit wezen moet
Zet je schrap, daar gaat 'ie weer
Met z'n allen nog een keer
Sorry Bimmel, sneller F-5en......quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
No Limit - Irene Moors & Smurfen
quote:Gaan jullie met die muts naar bed?
Ja, die wordt niet afgezet.
Gaan jullie net als wij ook slapen?
Nee, wij moeten drie maal gapen.
schaap +001quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:13 schreef schaap001 het volgende:
Vader Abraham - Smurfenlied
Ja, da's een bandlid (zanger en organist enzo): nu nog de bandnaam?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Licko het volgende:
John Wesley Myers ?
ow, die weet ik niet, ik d8 dat je die naam van die gast wilde (dat begreep ik uit je vraagstelling)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:09 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ja, da's een bandlid (zanger en organist enzo): nu nog de bandnaam?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:31 schreef schaap001 het volgende:
Gisteren binnen gekregen: ben benieuwd of iemand DEZE band kent!
[afbeelding]
hoop dat ie te zien is: photobucket ligt plat, doe 'm dus ff met imageshack
die dus!quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:14 schreef jerver73 het volgende:
the fat boys?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:17 schreef Licko het volgende:
fat dudes?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef Bimmel het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik sta trouwens na lange tijd weer eens in de stand!!![]()
Nieuw binnen op 28 !!!!
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:19 schreef jerver73 het volgende:
fat gadgets?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:20 schreef Licko het volgende:
de afvallers?
Bijna goed, maar dus eigenlijk fout...quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:28 schreef Licko het volgende:
the fat drops?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:30 schreef jerver73 het volgende:
fat truckers?
quote:Een schip vol verloren zonen van de jazz, reggae en soul, aan het stuur een dubmaster en zie: de redding is nabij! De cd ‘based on a true story’ verlengt je hele seizoen!is afkomstig uit Wellington, Nieuw Zeeland. Ze meerden hun schip aan bij het Berlijnse Sonar Kollektiv label en vonden vaste grond om hun soul, jazz, reggae, funk flink in de dub te gooien. Het resultaat van dit zeven man sterke gezelschap is een 70 minuten durende cd vol voornoemde stijlen. Nergens te freaky, nu en dan lekker loom, dan weer up-tempo. Je kent het allemaal ergens van, het doet je overal aan denken maar toch is het helemaal nieuw. Feestje, onderweg, thuis: het cd-tje komt overal tot zijn recht. Mits je van de muziekstijlen houdt natuurlijk! Nazomeren en in de winter nog eens lekker mijmeren over lome dagen en zwoele avonden.
Bij mannen ook hoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef Licko het volgende:
the vibrators?
Nee, is dat wat?quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef n0r het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook die Viva Joe Strummer DVD?
Dan ga ik die opsnorren en het lijkt mij heel sterk dat het voor The Clash was, want die opname klinkt als een Johnny Cash die 70 is en niet een Johnny Cash die 40 is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:42 schreef n0r het volgende:
Joe Stummer was een groot country-fan, Woody Guthrie, johnny Cash etc.
Nou, op die dvd zeggen ze dus dat het idd voor de tijd van the Clash was.
Ik zal morgen thuis eens kijken of ik het nummer gevonden kan krijgen.
En ja, die dvd is zeker het kopen waard.
I kneuw,quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef belsen het volgende:
Voor The Clash zat Joe Strummer in de onbekende 101'ers.
Klopt als een bus.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:46 schreef Bimmel het volgende:
Jerry Lee Lewis & Carl Perkins (naast Elvis & Johnny)
Schaap001 +1quote:The Million Dollar Quartet weren't a group in any normal sense, but were initially more of a photo opportunity and then a freewheeling after-hours jam session between Elvis Presley, Carl Perkins, Jerry Lee Lewis, and Johnny Cash that took place at Sam Phillips' Sun Studios in Memphis on December 4, 1956.
Shit, deze vraag net gemist, heb persoonlijk onder de volgende foto in de Sun Studio's gestaan:quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:44 schreef belsen het volgende:
Wie zaten er, naast Johnny Cash, nog meer in het Milion Dollar Quartet?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:27 schreef methodmich het volgende:
Zijn dat niet The Replacements??
Ken alleen de bootleg niet.
Goed genoeg: The Shits Hits The Fans!quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:45 schreef MadMaster het volgende:
Shit Hits The Fan?
Heideroosjes misschien?quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef MadMaster het volgende:
OK, nooit van die 'bootleg' gehoord, maar van de uitdrukking wel...
Wie brachten onder dezelfde titel (maar dan in het Nederlands) een officiële schijf uit?
Exact, zie (onderaan) de hoes van hun één na laatste album:quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:59 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Osdorp Posse
Beetje lullig voor mensen met een baan vind ik dat altijd, voorverkoop van snel uitverkopende concerten op vrijdag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:08 schreef MadMaster het volgende:
Police + Keane kaartverkoop begint
quote:She took off her hat
And she had lovely hair
Said she smoked marijuana
At the Cococabana there
Niet??quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:27 schreef bartrid het volgende:
Opgezocht, zegt me weinig.
Oui, c'est ca...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:50 schreef schaap001 het volgende:
Ooow Mandy, Bill Wyman je suis un rockstar?
quote:
Ik houd het ook maar gewoon bij de jeugdherinnering van Kids in Americaquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:02 schreef knars het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig overgebleven van Kim Wilde?![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:07 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ik houd het ook maar gewoon bij de jeugdherinnering van Kids in America
quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef MadMaster het volgende:
Aha, de dame uit de clip van Take On Me...
(dankzij de hint...)
Idem hier, dus ik laat hier de ruimte voor de liefhebber...quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef schaap001 het volgende:
zo, ouwe lullen gaan nu weg - ouwe lullen gaan nu weg
De verlossingquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:21 schreef Grobbel het volgende:
Chris Isaak.
Twin Peaks: Fire walk with me inderdaadquote:
Als daar een lading stront bij was afgebeeld, had ik ze wel herkendquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:15 schreef schaap001 het volgende:
Dave Matthews Band
Jij vindt ze niks, begrijp ik? Zaterdag as in Paradiso...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Als daar een lading stront bij was afgebeeld, had ik ze wel herkend![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:24 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Jij vindt ze niks, begrijp ik? Zaterdag as in Paradiso...
quote:CHICAGO - De Amerikaanse rockgroep Dave Matthews Band is betrokken bij een stinkend zaakje. Een chauffeur van de band zou op een brug in Chicago de toilettank van de tourbus hebben geleegd bovenop een rondvaartboot. De Amerikaanse staat Illinois heeft de band aangeklaagd, aldus de Chicago Tribune donderdag.
Bijna honderd toeristen kregen de meer dan 350 kilo menselijk afval op hun hoofd. Vijf mensen zijn voor onderzoek naar het ziekenhuis gebracht. De poep die niet op de toeristen is beland, kwam in de rivier terecht
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:22 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Als daar een lading stront bij was afgebeeld, had ik ze wel herkend![]()
vorig jaar nog eens een vraag over gesteldquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:27 schreef schaap001 het volgende:
Owja, dat verhaal: dat is vorig jaar gebeurd ja...
Ik had er wel bij willen zijn (ook om na afloop Duke Special in de bovenzaal ff mee te pikken) maar ik ben niet in het land...quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, grappig hoe een in de USA zeer populaire band hier door velen compleet uitgekotst wordt.
Deze dagen spelen ze o.a. in Brussel en in Paradiso en 2 Amerikaanse vrienden komen er speciaal voor over om ze te zien en te tapen. Ik ga niet me ze mee naar Paradiso...
Als je interesse hebt, kan ik waarschijnlijk wel een opname voor je regelen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:35 schreef schaap001 het volgende:
Ik had er wel bij willen zijn (ook om na afloop Duke Special in de bovenzaal ff mee te pikken) maar ik ben niet in het land...![]()
Jazeker, dat heb ik! Hoe werkt dat? Laat maar ff weten: schaap001@hotmail.comquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je interesse hebt, kan ik waarschijnlijk wel een opname voor je regelen.
tsja, susanna hoffs natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Matthew Sweet & Susanna Hoffs
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Matthew Sweet & Susanna Hoffs
Tikkie terugquote:Op donderdag 8 maart 2007 10:31 schreef schaap001 het volgende:
Jayhawks?
That must make me 7quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:44 schreef knars het volgende:
Best wel, ja.
Vul aan:
If
man = 5
&
the devil=6
than
...?
En wat van wie, natuurlijk.
Oh, het nummer heet overigens Water, Fire, Burn.quote:
Beroofd zeg ik je, beroofd...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:50 schreef knars het volgende:
Het meest complete antwoord is van Iggy:
Iggy +1
het had nóg completer gekund...
Lekker, zeker als ik net op F6 zit te rammen ipv F5. ..quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:53 schreef knars het volgende:
Volgende keer doe ik weer gewoon een 2 Unlimkited vraag, ok?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Oh!Had niet verwacht dat ik een punt zou krijgen....
F5 (speciaal voor Bimmel...):
Wie zijn Anita Doth & Ray Slijngaard?
2 Unlimited ???quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:03 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Oh!Had niet verwacht dat ik een punt zou krijgen....
F5 (speciaal voor Bimmel...):
Wie zijn Anita Doth & Ray Slijngaard?
Ik geef het op Bimmelquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
2 unlimited
quote:It would be foolish of us to suggest thatdoesn't have a mighty pair of lungs on her, but we wish she'd put them to better use than marblemouthedly scratching her way through the verses before caterwauling her way through an ear-shatteringly screechy middle eight. She's picked up an awful lot of habits in her time away. We wouldn't be surprised if she's started picking her nose too.
die heeft wel dikke longen jahquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:39 schreef schaap001 het volgende:
Mariah Carey?
Captain_Redbeard +1quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
joss stone?
green dayquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:51 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Welke band gaat hoogstwaarschijnlijk een rolletje spelen in The Simpons Movie ?
Yup, dacht al dat je die zou gaan inkoppen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:01 schreef Captain_Redbeard het volgende:
jazzanova
Bingo!quote:
Marusha, had een hitje met Somewhere over the rainbow in een euroravejasje.quote:
En Iggy wist dat.....tjonge jonge jonge...quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:11 schreef belsen het volgende:
[..]
Marusha, had een hitje met Somewhere over the rainbow in een euroravejasje.
heb de single ook nog eensquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef Bimmel het volgende:
[..]
En Iggy wist dat.....tjonge jonge jonge...
Begin te twijfelen aan je Iggy...![]()
Somethings are better left unsaid, Iggy..quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
heb de single ook nog eens![]()
Die single heb ik niet, een aantal andere singles welquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:13 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
heb de single ook nog eens![]()
Dave Clark !!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Welke dj heeft het programma White Noise op Studio Brussel?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dave clarke
zal maar zwijgen over charly lownoise, dune, paul elstak etc etc etc (dan hebben het nog niet gehad over 2 unlimited enzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:15 schreef Bimmel het volgende:
[..]
Somethings are better left unsaid, Iggy..
Je hoort mij toch niet zeggen dat ik de CD single van Duke in mijn bezit heb![]()
Dat zijn gewoon klassiekersquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
zal maar zwijgen over charly lownoise, dune, paul elstak etc etc etc (dan hebben het nog niet gehad over 2 unlimited enzo)
quote:was een dansformatie bestaande uit Axana & Larisa, twee jonge rappende zussen, charismatisch en scherp van tong. Begin jaren 90 scoorden ze gigantische hits in binnen- en buitenland. Hun eerste singel,
kwam uit begin ‘93 en was goed voor een nummer 1. De opvolger
haalde eveneens de nummer 1 plaats. Het eerste Album "It's a girl" was goed voor goud met meer dan 25.000 exemplaren. De formatie maakte 2 Albums en 10 singels.
def dames dope ?quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Ligt in de stijl van 2 unlimited en is belgisch.
Respect!quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:36 schreef iggy_in_the_house het volgende:
leah androne?
quote:A Paris-based female disco trio,scored a few club hits during the late '70s. Their first and biggest was 1977's "
," a Top 30 hit on the R&B charts, and they also had some success with the extended "Disco Sound" medley, which incorporated a version of Los Bravos' '60s pop hit "
." Their first album, the soul/Euro-disco hybrid
, was also released in 1977. It was followed a year later by the more synth-driven Bamalama, whose title track was another long medley featuring disco interpretations of rock oldies.
Vanwege All Jolson had ik meer de associatie met hun gejatte hit 'Black Is Black', maar aangezien ik daar niet naar vroeg...quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:26 schreef Bimmel het volgende:
La belle epoque met miss broadway... Lekker fout & oud !
quote:Auf meinem Kopf einen Strumpf von Palmers
Stehe ich vor der Bank und sage "Überfallen wir's!"
Mit dem Finger im Mantel statt einer Puffen
Ich kann kein Blut sehen, darum muß ich bluffen.
Ich schreie: "Hände hoch, das ist ein Überfall,
Und seid ihr nicht willig, dann gibt's ein Krawall!"
Eine Oma dreht sich um und sagt, "Junger Mann, und
Stellen Sie sich gefälligst hinten an!"
Ba-Ba-...
Das Böse ist immer und überall.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |