wel een ijzeren vijl (al zijn die niet goed voor je nagels)!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee ik steek gewoon met mijn nagelvijl.
Goed gecast dus, het is en blijft een spel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
Door Brian's hoofd speelt: ..... als Huub nou donderdag weggestemt wordt en Sylvia gaat uit zichzelf als hij haar die 12 uur niet geeft .... dan worden er twee vliegen in één klap geslagen. Brian is een onderkruipsel ... een low life modderfokker ...
Ik ook van die fijne koptelefoon met inner ear dopjes zo'n 12 uurquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik maar denken dat mijn gehoor naar de tering was![]()
....mijn vriendjes ook ... mét een baksteen in de handtasjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan jij en jouw vriendjes met handtasjes slaan?
Ze is net een beetje als Eric, die deugt ook maar houdt ook van aandacht.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik vind Palma niet zo..soms is ze goed zoals tegen Jaap, maar ze kicked er echt op dat ze er werkt..dat vind ik wat minder.
Als ie maar niet 'parra' wordt nu!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:31 schreef patist het volgende:
oh brian is emotioneel!!! BEWERKSTELLIG EEN DOKTER!!!
Gaat er geen lampje branden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef PietjePuk63 het volgende:
Echt ongelooflijk dat Sylvia dit op kan brengen, om naar dit oeverloze gezever van die idioot te luisteren.
Ik word er helemaal moedeloos van, en ik zit hier alleen maar als emotioneel niet betrokkene.
Zit me echt kwaad te maken, ze moet lullen als brugman om weg te mogen. Kan niet anders of ze is kapot.quote:
Nee, hij denkt alleen maar dat hij nu wel genoeg TV tijd heeft gehad.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:31 schreef Pulu het volgende:
Brian is moe van zijn eigen bewerkstelligen en geeft toe
Die had toch al toegezegd?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:31 schreef blomst het volgende:
Nu jaap nog.
Die wil hem nu ook blokken toch/
Dat zegt ie meestal, dont worry.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:32 schreef patist het volgende:
het enige wat ik nu hoor is brian die zegt...... " ZMZMZZMZMZZMMZMZMMZMZMZZMZMZZMMZMZMZMZMZMMMZMZMZMZMZZMZMZM...BEWERKSTELLIGEN....ZMZMZMZZMZMM
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:32 schreef APK het volgende:
[..]
Gaat er geen lampje branden?
Sylvia kan het wel opbrengen. [afbeelding]
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Nee ik steek gewoon met mijn nagelvijl.
Big ups voor brian omdat hij een paar uur gunt aan Sylvia om aan haar vaders sterfbed te staan? Nou hulde...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:31 schreef PietjePuk63 het volgende:
Ik had niet gedacht het ooit nog eens uit mijn toetsenbord te moeten wringen, maarrrr
Brian: ondanks dat je een oeverloze ouwehoer bent: Big Ups!
Ja, maar op de bank toch al?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Was met brian in gesprek, en wilde hem toe ook gaan blokken meende ik
Jaap heeft waarschijnlijk spijt als haren op zijn hoofd maar (volgens mij) heeft hij op de bank al toegestemd in de 12 uur.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou die stom genoeg zijn om wederom als enige iets tegen te willen houden?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Jaap heeft waarschijnlijk spijt als haren op zijn hoofd maar (volgens mij) heeft hij op de bank al toegestemd in de 12 uur.
Hij moet politicus worden....quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Die vent praat alleen om het praten, hij zegt echt helemaal niks.
Is dat bindend?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Jaap heeft waarschijnlijk spijt als haren op zijn hoofd maar (volgens mij) heeft hij op de bank al toegestemd in de 12 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |