vluchten kan niet meer.is al veel te laat! komt goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat de redactie wel eventjes op Brian gaat inpraten..anders is Brian DOOD in de buitenwereld.
Ik vind Palma ook een topwijf.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
please palma ik hoop dat je dit leest
topwijf van me![]()
Yep zo denkt hij iddquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Door Brian's hoofd speelt: ..... als Huub nou donderdag weggestemt wordt en Sylvia gaat uit zichzelf als hij haar die 12 uur niet geeft .... dan worden er twee vliegen in één klap geslagen. Brian is een onderkruipsel ... een low life modderfokker ...
Zéker weten !!! ..... en ik vraag dan géén 12 uur aan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik denk dat de redactie wel eventjes op Brian gaat inpraten..anders is Brian DOOD in de buitenwereld.
Gaan jij en jouw vriendjes met handtasjes slaan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik vind Palma niet zo..soms is ze goed zoals tegen Jaap, maar ze kicked er echt op dat ze er werkt..dat vind ik wat minder.quote:
echt.!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:26 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik dacht al dat het aan mij lag... Kan er geen touw aan vastknopen!
Dat is ook het mooiste wat er isquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:27 schreef Mokum020 het volgende:
Feit alleen al dat ze vaak 's ochtends buiten zit te kijken naar de nevel over het gras en geniet van het fluiten vd vogels...
als ik zou moeten kiezen tussen Japio die net wakker word en het bovenstaande............tja....
Loop jij ook altijd met oogkleppen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:27 schreef Bullebak het volgende:
Ik waan me indd op de Zwarte Markt. Wat een zinsopbouw![]()
Je wilt mijn handtas niet op je kop krijgen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Gaan jij en jouw vriendjes met handtasjes slaan?
Maar hij durft het niet. Hij zoekt naar argumenten maar kan ze gewoon niet vinden.quote:
ja meer is niet nodig voor zo een.................................................quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:27 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Mute en naar bed. Dit is niet om aan te horen. Bah!!!!!!!!!!!!! Wat een zielig figuur!
Op macht belust mannetje. Wie denkt hij wel dat ie is.
Mensen allemaal welterusten!!
Nee ik steek gewoon met mijn nagelvijl.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:28 schreef APK het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |